Автор Тема: 1.2 TSI 105  (Прочитано 40817 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #210 на: 02 Февруари 2015, 14:11:30 pm »
DSG не само што си го прави своето, туку и на другите работата им ја врши.

Отсутен dexterche

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 38
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #211 на: 02 Февруари 2015, 14:57:59 pm »
...јас го возам 1.4 TSI 160 коња, силата ја испорачува на многу ниски обртаи со тоа дава чуство дека се вози далеку помоќна машина. 0-100 околу 6.7-8сек, повлекува во било која брзина и на многу ниски обртаи
Испод 8 секунди до 100 може само да сонува тој мотор фабрички.
Јас ја возам колата, знам и сум мерел, под 7 оди 0-100, со 2ра брзина ако наагло дадам гас прошлајфува
повели и видео

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #212 на: 02 Февруари 2015, 15:13:16 pm »
Ај прочитај дали е фабрички ова од клипот.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #213 на: 02 Февруари 2015, 17:20:51 pm »
Deka nekoj sto kupil Polo ili Lupo od kaj niv i deka po istek na 2 godini t.e. garancijata a odrzuvano kaj niv plus uste 2 god. od istekot na garancijata i deka pri nekoj kvar ke go popravat bezplatno toa e muabet mizi da ti baam.

Mislam da sakaat oni tolku dobri so potrosuvacite da bidat, ke prodolzat garancija nad 2 godini ili ke napravat opcija da ja dokupis taa agencija.
Tie toa ne go nudat a ne bezplatno ke popravale.

99% од луѓево што си коментирате на празно без ниту една допирна точка со муабетот, те. по некои си ваши хејтерски претпоставки.
Имам другар кој има купено половен пасат 2.0 тди 2007ма. На пат му се случи дефект, едвај стигна до дома. Бидејќи колата од секогаш била редовно сервисирана и документирана во порше, сервисот (рикната дизна, шлеп службата) си беше подмирен од нивна страна!

achtung си возел широко со 160кс? си мерел забрзување? Ако ти е криво дека колата ЛЕТА со 1.4 моторче а троши ко 1.9 тди, не мора да хејташ. Голф со тој мотор оди 7.9 КАТАЛОШКИ, а секогаш може и модобро од тоа.
Ако мислиш дека не е релевантен муабетот од погоре, замоли го на нормален и културен начин dexterche да сними видео , па еве тука јавно сите ќе се увериме во перформансите.

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7476
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #214 на: 02 Февруари 2015, 18:53:53 pm »
Проблемите со турбините на TSI ги заборавивте.

И Зеро ќе пише, бесплатно им ги сервисирале, а јас пак ќе додадам дека некои и си платија.

Отсутен Mario_306

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1177
  • Тоа ти е релативна работа...
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #215 на: 02 Февруари 2015, 19:19:58 pm »
Ова со моториве SaleSk го истреска ептен. Не постои фирма што пробува моторите да им станат потрошен дел, особено не VW. Сигурен сум дека не си запознаен со гаранцијата на мобилност која ти следува со редовно одржување кај овластен VW сервисер, која е со продолжено време и изминати километри, во некои случаи и до 10 години и 300.000km.

Новите турбо бензинци со мала кубикажа се потрошен материјал, главно се наменети да му служат на првиот сопственик до кај некои 100-150к км, а после тоа, претпоставувам само проблеми... Јас бев голем противник за малите турбо бензинци, затоа што се поприлично исфорсирани и со тоа им е скратен животниот век... Ама како поминува времето, веќе компаниите намаат други начини како полесно да постигнат еуро стандард и сите полека се преориентираат кон турбо бензинци... Така да се ми се допаѓале или не тие стануваат дел од нашето секојдневие и се повеќе ги има на нашите улици... За tsi моторите и јас имам слушнато дека имаат проблеми и тоа во просек после 50-70к км...
Давам шлогиран дедо, или го менвам за друга недвижнина :)
;D ;D ;D

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6601
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #216 на: 02 Февруари 2015, 19:52:00 pm »
Матеј имаше проблем со Голфот. Му го средија по истек на гаранцијата, без да плати денар.

А затоа што релативно на мала километража му се случи тој дефект, гарантира ли Порше дека нема да се повтори тој дефект ? Или општо дека може да се помине доста километража пред да се случи поново истиот дефект ?

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #217 на: 02 Февруари 2015, 19:53:05 pm »
Зошто не го викнаа да му го заменат во гарантен рок пред да се случи срањето?
Башка Матеј не е било кој. Да беше друг се прашувам дали така ќе постапеа.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #218 на: 02 Февруари 2015, 21:26:48 pm »
Зошто не го викнаа да му го заменат во гарантен рок пред да се случи срањето?
Башка Матеј не е било кој. Да беше друг се прашувам дали така ќе постапеа.
Убава поента имаш во првото прашање, ако рипање на ланче се случувало макар и кај 10-20% од возилата, требале сите да ги отповикаат, али ваљда неќеле да си прават јавна антиреклама.

Отсутен dexterche

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 38
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #219 на: 02 Февруари 2015, 21:55:45 pm »
На другар мој со Isuzu мотор на астра десено му е ребрасти да се скине двапати во интервал од 40-50К (еднаш во грција), на моето старо рено исто се скина ребрасти далеку пред рокот за менување и кој е крив?

Во секој случај, проблем имаше TSI со ланчето, конкретно не со ланчето туку со затегачот кој брзо дотрајуваше но тоа лесно се решава со вонредна промена со нов кој го нема тој проблем.
Незнам од каде ги носите заклучоците дека TSI моторите се со мал век на трање кога речиси никој нема направено солидна километража со нив пошто се уште нови, треба време да се извозат. Според мене 200К да истуркаат е сосема задоволително, со еден поголем ремонт ќе пројдат уште толку.

Член сум и на широко официјалниот форум, има доста од нив со по 150К милји и сеуше ги возат без некаков дефект.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14241
  • Пудингот на шоферството
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #220 на: 02 Февруари 2015, 22:06:28 pm »
Za toa so Astrata ili tolku kvalitetni kaisi kupil drugarti ili pa platil za kvalitetni ama mu prodale nekvalitetni ili pa e nesto do majstorot ooj gi menuval.
Okolu Renoto so go spomna,se slucuva kaj sekoja kola da se skini kais ili lance no kaj izolirani slucai no ako toa se slucuva kaj golem del od ist proizvoditel i ist motor togas nesto ne e vo red.

Ako e za taka jas imam pominato 170-tina K km so fabrickiot rebrast pa so treba sega da kazuvam deka kolata so koja sum go napravil toa e najdobrata na svetot.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #221 на: 02 Февруари 2015, 22:53:18 pm »

Новите турбо бензинци со мала кубикажа се потрошен материјал, главно се наменети да му служат на првиот сопственик до кај некои 100-150к км, а после тоа, претпоставувам само проблеми... Јас бев голем противник за малите турбо бензинци, затоа што се поприлично исфорсирани и со тоа им е скратен животниот век...
Ова споредбава со големина, перформанси и издржливост ми е многу глупа... како да решеш дека дека Apple iMac  е исфорсиран и дека компјутерот треба да биде сместен у соба од 20 квадрати за да тера 5 години без проблем.

Отсутен dexterche

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 38
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #222 на: 02 Февруари 2015, 22:53:59 pm »
Za toa so Astrata ili tolku kvalitetni kaisi kupil drugarti ili pa platil za kvalitetni ama mu prodale nekvalitetni ili pa e nesto do majstorot ooj gi menuval.
Okolu Renoto so go spomna,se slucuva kaj sekoja kola da se skini kais ili lance no kaj izolirani slucai no ako toa se slucuva kaj golem del od ist proizvoditel i ist motor togas nesto ne e vo red.

Ako e za taka jas imam pominato 170-tina K km so fabrickiot rebrast pa so treba sega da kazuvam deka kolata so koja sum go napravil toa e najdobrata na svetot.
Каишите се менувани во овластен сервис на Автомакедонија.
Настрана тоа, поентата е дека секогаш се крева прашина и одбивност кон нешто ново. Креирање нов мотор е долг и сложен процес посебно кога се воведува нова технологија. Бебшки болести мора да се прележат, сигурно TSI моторите од 2015 не ги имаат истите проблеми како првите (кои се лоцирани и секој поупатен може да направи "апдејт" ако поседува таков). Јас кога го земав Широкото бев во сервисот, се распрашав и мојот мотор имал проблем со ланчето кој е одстранет бесплатно со гаранција од 2 години и ден денес ми е шубе знаејќи се што сум прочитал за тие мотори но еве пројде веќе 85К и секое стегање на гаста 160те коња ми прават насмевка на лицето.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #223 на: 03 Февруари 2015, 00:55:47 am »
поентата е дека секогаш се крева прашина и одбивност кон нешто ново.

Не е точно. Одбивност не се крена према Екобуст на пример.
Одбивност се создава према нешто ново туку према новина која е јавно толку многу исфорсирана, окулу која се крева многу фама, која трола конкуренција. И во моментот кога ќе потфрли таа новина и оние кои врувале во истата ќе се осетат глупаво и изиграно тогаш се јавува одбивноста.

Значи јајцата ни ги отековте со тој фолксваген, како бил не знам каков премиум, најдобар БУКВАЛНО ВО СЕ. Крал, лидер или што знам што. И сега кога пробувате со некои излитени фрази и наводни поравила да ги одбраните изгледа многу тупаво и затоа се јавува одбивност. Упорно се форсира дека не знам колку бил пред конкуренцијата а јас окружен со бајаги фолксвагени секојдневно гледам дека СИТЕ не ги бива од аспект на доверливост и квалитет на изработка. Единствен Фолксваген што не ме разочарал до сега е Голфот на стариот мој од 79 година.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29605
    • CARclub.mk
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #224 на: 03 Февруари 2015, 08:55:22 am »
Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering.