Автор Тема: 1.2 TSI 105  (Прочитано 40825 пати)

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #180 на: 27 Јануари 2015, 12:04:58 pm »
Каква нежност, љубов и разбирање за новите технологии коишто требало да извозат уште 4-5.000.000км пред да ги пуштат во продажба, кон ве-вау групацијата за мотори што рикаваат на 40-50000км, со целосна доверба во нивниот сервисен тим, али затоа „Љундаи„ е тиња и не го бива макар прошол и 300.000км без маана

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #181 на: 27 Јануари 2015, 12:12:35 pm »
Зеро колку си само инвентивен у оправдувањата не е можно. Зипо имаше цела дипломска тука на форумов изнапишано за ТСИ,исто и ЛП. Штета што ги избришаа постовите,да можеа и поновите членови да прочитаат која е реалноста.

Нови технологии,дрн дрн. И ЈТД и Мултиер некогаш беа нови технологии со куп награди,па не видовме кај нив некои такви огромни недостатоци,Скајактив на Мазда е нова технологија,ќе видиме за неколку години дали ќе се влечат по сервиси.

Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #182 на: 27 Јануари 2015, 12:13:30 pm »
Проблемот е што многу малце се тестираат новите мотори и технологии. Сите се чудеа зашто Хонда 10 години го развиваше првиот нејзин дизел, иако дизел технологијата ниту беше нова, ниту непозната. Али јапанац брате, мора да провери, да усоврши нешто што некој друг го смислил и употребува.

Пред се заради идиотските еко норми почна да се става турбо и на косилица за трева, па и се нема време да се губат години и години во развој, туку како нашава држава, се вади модел и мотор, па се решаваат проблемите уз од.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7476
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #183 на: 01 Февруари 2015, 22:32:46 pm »
Али затоа бачко, коа ќе си купиш едно Љундаи со 130 ватрени коњи..

Моторов е од 2007-ма. Веќе одамна се надминати овие проблеми (и јас читав за истите кога гледав кола за мене), а новата генерација TSI мотори веќе се на ремен, не се на ланец. Да не праиме муабет дека колата е купена половна, па не и се знае баш целата историја и начинот на одржување.

Како и да е, со секоја нова технологија се очекуваат проблеми. Реално, Twincharged TSI моторите имаа проблеми, особено првите години и 1.4 TSI 160. Имаа проблем и 1.2 TSI 105 моторчињата, особено со турбините.

Ние имавме два, сега имаме само еден автомобил со TSI мотор (1.4 TSI 122) во фамилија, и со обата автомобили се поминати доволно километри и до сега немало проблеми. Всушност, човекот што го купи Пасатот со 1.4 TSI минатата година, од лани до сега помина МНОГУ километри со него и немаше проблем.

Имаш и на форумов неколку луѓе со TSI мотори кои немале никакви проблеми.

И има на форумот неколку луѓе кои имале проблем со TSI.

Има, не викам не. На тие луѓе им беа бесплатно, и надвор од гарантен рок решени проблемите.

Некои си платија.


Многу ме нервира што толку многу ги браниш како твоја да е компанијата.


Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29608
    • CARclub.mk
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #184 на: 01 Февруари 2015, 22:46:05 pm »
Баш ми е криво што те нервира. Непријатно ми е дури.

Не бранам никого. Кога требало да пофалам некого, сум го пофалил, кога требало да го критикувам, сум го критикувал. Сум ги критикувал и директно, на лице место. Редовно ги критикувам и директно и јавно, особено за цените во сервис.

Што од моите постови не е вистинито?

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7476
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #185 на: 01 Февруари 2015, 22:49:07 pm »
Најпроблематични мотори и само ги фалиш се критиките.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29608
    • CARclub.mk
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #186 на: 01 Февруари 2015, 22:53:01 pm »
Дали некаде пишав дека не се проблематични? Баш истакнав кои мотори се проблематични.

Само ги фалам? Не. Напротив. Сум критикувал кога постапиле неправилно, сум пофалил кога постапиле правилно.

Генерално, моето искуство со Порше е позитивно. Секогаш сум ги критикувал за цените, особено цените на уљето во сервис.

Присутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6112
  • 69
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #187 на: 01 Февруари 2015, 23:09:02 pm »
Мислам дека и цените не им се високи. Напротив, ние сме сиромашен народ, затоа е тоа така.
Низок стандард, и, нормално е се да ни биде скапо.
Секаде во светот, горе доле цените по сервисите се скоро исти.
Дали знаете колку чини работен час во Германија и во Македонија во сервисот на фолцваген?
А дали знаете колку чинат деловите?
По некоја логика треба да се поскапи кај нас. Прво затоа што се од увоз, па превоз, царини, даноци, транспорт бла бла бла...
Ама логика кај нас нема.
:)
Сите знаеме што е добро, но не секогаш можеме истото да си го приуштиме.

Инаку ТСИ се најѓубре мотори кои некогаш ги има фолцваген направено.
И нормално е да биде така. Инаку до сега фабриките ке пропаднеа.
Ако нема дефекти, ке нема сервис. Ако нема сервис, нема продажба на резервни делови, нема обрт, нема заработка, нема работна рака.

Инаку има тука некој пристрасни страни :) кон некој бренд. Се приметува, онака од страна.
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34068
  • Таков е животот... јебига
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #188 на: 01 Февруари 2015, 23:10:55 pm »
И после другите производители правеле загуби а фолксваген правел профити. Па нормално кога заостанува во квалитетот и продава ѓубре. Другите прават трошоци за квалитет, овие прават трошоци за пропаганда.

Присутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6112
  • 69
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #189 на: 01 Февруари 2015, 23:15:33 pm »
Па тоа јас не го измислив. Интернет пишува за 1.2 и 1.4 тси моторите, односно и самиот производител кажува дека моторите имале мал проблем. Кога ке прерипа ланче се крши како лешник. :)
Мал проблем. Поправка со замена :)
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7476
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #190 на: 01 Февруари 2015, 23:59:16 pm »
Дали некаде пишав дека не се проблематични? Баш истакнав кои мотори се проблематични.

Само ги фалам? Не. Напротив. Сум критикувал кога постапиле неправилно, сум пофалил кога постапиле правилно.

Генерално, моето искуство со Порше е позитивно. Секогаш сум ги критикувал за цените, особено цените на уљето во сервис.

И те како ги фалиш, само позитивната страна ја кажуваш, се гледа горе во постовите.

Отсутен dexterche

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 38
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #191 на: 02 Февруари 2015, 00:33:50 am »
Проблем имаа TSI моторите со ланчето до 2009/2010 така нешо, грешка во дизајнот и имаше една серија проблем со софтверот мислам сите произведени средината на 2009-та ги оштетуваа цилиндрите.

Кај тие со ланецот проблемот беше решен на трошок на VW + признат од нивна страна.

Настрана проблемите кои денес веќе се минато, TSI како мотори се фантастични, јас го возам 1.4 TSI 160 коња, силата ја испорачува на многу ниски обртаи со тоа дава чуство дека се вози далеку помоќна машина. 0-100 околу 6.7-8сек, повлекува во било која брзина и на многу ниски обртаи

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #192 на: 02 Февруари 2015, 01:18:45 am »
Ова со моториве SaleSk го истреска ептен. Не постои фирма што пробува моторите да им станат потрошен дел, особено не VW. Сигурен сум дека не си запознаен со гаранцијата на мобилност која ти следува со редовно одржување кај овластен VW сервисер, која е со продолжено време и изминати километри, во некои случаи и до 10 години и 300.000km.

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3601
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #193 на: 02 Февруари 2015, 01:29:24 am »
mislam deka garancijata za mobilnost nema nikakva vrska so fabrickite defekti koi gi ustanovile od fabrika. Spored mene toa e mackanje oci i moze da ti dade garancija deka pero mehanicarot ja stail stopnata za ulje ili deka go stail filterot za gorivo vo vistinskata nasoka.

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5518
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #194 на: 02 Февруари 2015, 01:31:19 am »
Zero, da rascistime nesto, tvojot odnos so Porsche koj e graden so godini i so vozila kupeni ne moze da se zeme za reper. Sepak si ti i sopstvenik na Portal koj pisuva za koli...... catch my drift? :D
Deka nekoj sto kupil Polo ili Lupo od kaj niv i deka po istek na 2 godini t.e. garancijata a odrzuvano kaj niv plus uste 2 god. od istekot na garancijata i deka pri nekoj kvar ke go popravat bezplatno toa e muabet mizi da ti baam.

Mislam da sakaat oni tolku dobri so potrosuvacite da bidat, ke prodolzat garancija nad 2 godini ili ke napravat opcija da ja dokupis taa agencija.
Tie toa ne go nudat a ne bezplatno ke popravale.

Sto e doverlivosta vo TSI motorite nikakva, nikakva e toa se gleda po cenata na istite vozila na staro kaj nas pa i nadvor.
Jas mislam deka kaj nas koj kupuva novo vozilo gleda istoto da bide doverlivo i sto po nerasiplivo zatoa i ne zel mnogu pogolema i poizvozena kola na staro.

Na kraj kraeva ti kako petrolhead odbra Diesel pred TB ili TSI sto ne mi e logicno nekako :D
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!