Автор Тема: 1.2 TSI 105  (Прочитано 41247 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #195 на: 02 Февруари 2015, 07:28:56 am »
Zero, da rascistime nesto, tvojot odnos so Porsche koj e graden so godini i so vozila kupeni ne moze da se zeme za reper. Sepak si ti i sopstvenik na Portal koj pisuva za koli...... catch my drift? :D
Deka nekoj sto kupil Polo ili Lupo od kaj niv i deka po istek na 2 godini t.e. garancijata a odrzuvano kaj niv plus uste 2 god. od istekot na garancijata i deka pri nekoj kvar ke go popravat bezplatno toa e muabet mizi da ti baam.

Матеј имаше проблем со Голфот. Му го средија по истек на гаранцијата, без да плати денар.

Mislam da sakaat oni tolku dobri so potrosuvacite da bidat, ke prodolzat garancija nad 2 godini ili ke napravat opcija da ja dokupis taa agencija.
Tie toa ne go nudat a ne bezplatno ke popravale.

Нудат, нудат. Педерски е што нудат посебно купување гаранција наместо одма да тропнат 5 години, ама може за прифатливи пари да се докупи. За Поло доплата за петгодишна гарацина е нешто као 250 евра, за Голф е 500. Педерски е (и тоа многу), ама ете, постои опција. Да постоеше кога јас го купував Голфот, ќе купев (а реално, со малку убедување може да се избоксува да се добие во цената на возилото). За Шкода и Ауди постои одамна, не знам како е за Сеат.

Sto e doverlivosta vo TSI motorite nikakva, nikakva e toa se gleda po cenata na istite vozila na staro kaj nas pa i nadvor.
Jas mislam deka kaj nas koj kupuva novo vozilo gleda istoto da bide doverlivo i sto po nerasiplivo zatoa i ne zel mnogu pogolema i poizvozena kola na staro.

Кај нас купувачот гледа да биде евтино. Тоа е првиот и најважен услов. А цените на бензинците на старо се ниски бидејќи никој не купува бензинец, како кај нас, така и во Германија.

Na kraj kraeva ti kako petrolhead odbra Diesel pred TB ili TSI sto ne mi e logicno nekako :D

Јас како car enthusiast одбрав кола која ќе можам да ја возам секој ден, а не да ми стои пред куќа и да размислувам дали ќе ја возам или не. Со Голфот поминав 45.000 км за 3 години, од кои 20.000 беа во првата година, а третата година не возев 4 од 12 месеци, па сеа види, плус минатата година возев 30 различни демо возила. Сега види зошто сум купил дизел.

Ако не ми веруваш мене, нека потврди велештрумф дека сериозно размислував за Голф 1.4 TSI 160 кога гледав кола.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #196 на: 02 Февруари 2015, 08:43:06 am »
Ова со моториве SaleSk го истреска ептен. Не постои фирма што пробува моторите да им станат потрошен дел, особено не VW. Сигурен сум дека не си запознаен со гаранцијата на мобилност која ти следува со редовно одржување кај овластен VW сервисер, која е со продолжено време и изминати километри, во некои случаи и до 10 години и 300.000km.

Sale ако треска ние останатите треба да се самобанираме, одма ...

Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5542
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #197 на: 02 Февруари 2015, 11:53:34 am »
Seriozno si razmisluvsl ali pak si kupil TDI.
Zasto ne vo zema TSI to?
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #198 на: 02 Февруари 2015, 11:56:16 am »
Seriozno si razmisluvsl ali pak si kupil TDI.
Zasto ne vo zema TSI to?

Затоа што е разбран и интелигентен човек кој не дозволува емоциите да му го поматат разумот.

Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5542
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #199 на: 02 Февруари 2015, 11:57:22 am »
Seriozno si razmisluvsl ali pak si kupil TDI.
Zasto ne vo zema TSI to?

Затоа што е разбран и интелигентен човек кој не дозволува емоциите да му го поматат разумот.
Exactly.
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20663
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #200 на: 02 Февруари 2015, 11:59:47 am »
Seriozno si razmisluvsl ali pak si kupil TDI.
Zasto ne vo zema TSI to?

Затоа што е разбран и интелигентен човек кој не дозволува емоциите да му го поматат разумот.

Апропо муабетов, неразбраните, неразумните и неинтелигентните луѓе купуваат бензинци? Или они полесно подлегнуваат на емотивни пориви, па го оставаат разумот у подрум заклучан?

Не тресете глупости.

Еве пошто Зеро бараше и јас да се изјаснам, најискрено ќе кажам дека сум прилично сигурен дека он во ниеден момент немаше да земе бензинец, чисто поради тоа што повеќе му одговара дизел. Врска нема ни со "petrolhead", ни со "car enthusiast", ни со било што друго. Човекот си преферира дизел, повеќе му одговара, и guess what, си купи дизел чоекот. И прилично сум сигурен дека не згреши во неговиот избор за негово лично возило.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #201 на: 02 Февруари 2015, 12:18:45 pm »
Апропо муабетов, неразбраните, неразумните и неинтелигентните луѓе купуваат бензинци? Или они полесно подлегнуваат на емотивни пориви, па го оставаат разумот у подрум заклучан?


Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5542
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #202 на: 02 Февруари 2015, 12:19:14 pm »
Ne, nerazbranite i neintelegentnite kupuvaat TSI :D

Nema veze, samo e ludo i interesno tolku da se brani nesto sto e dokazano kako nedoverlivo.
Zatoa se odnese temava vo toj pravec.
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #203 на: 02 Февруари 2015, 12:21:26 pm »

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #204 на: 02 Февруари 2015, 12:26:42 pm »
Seriozno si razmisluvsl ali pak si kupil TDI.
Zasto ne vo zema TSI to?

Еве, ќе се цитирам.

Јас како car enthusiast одбрав кола која ќе можам да ја возам секој ден, а не да ми стои пред куќа и да размислувам дали ќе ја возам или не. Со Голфот поминав 45.000 км за 3 години, од кои 20.000 беа во првата година, а третата година не возев 4 од 12 месеци, па сеа види, плус минатата година возев 30 различни демо возила. Сега види зошто сум купил дизел.

Како што веќе напишав горе - мојата одлука немаше никаква врска со квалитет или неквалитет - имаше врска со бројката на километри која ја проаѓам на годишно ниво и мојот стил и мерак на возење. Едноставно, немам толку пари за да нахранам бензинец (кој соодветно ќе ми прави мерак како дизелот и ќе има доволно торк), а притоа да не размишљам дали денес да искочам со кола или не, и педаљата за гас да ја стискам со нога по чорапа за случајно да не стиснам премногу.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #205 на: 02 Февруари 2015, 12:32:37 pm »
...јас го возам 1.4 TSI 160 коња, силата ја испорачува на многу ниски обртаи со тоа дава чуство дека се вози далеку помоќна машина. 0-100 околу 6.7-8сек, повлекува во било која брзина и на многу ниски обртаи
Испод 8 секунди до 100 може само да сонува тој мотор фабрички.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #206 на: 02 Февруари 2015, 12:37:38 pm »
8 секунди рамно е и во Golf, и во Scirocco. Сосема доволно за warm hatch.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #207 на: 02 Февруари 2015, 12:40:41 pm »
Кажав под 8 како он што тврди дека нема шанси.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #208 на: 02 Февруари 2015, 12:42:34 pm »
Толку брзо нема шанси, дефинитивно.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3257
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #209 на: 02 Февруари 2015, 14:10:18 pm »
Дечки гледам дека сте се размуабетиле околу 1.2 TSI со 105кс моторот па ај и јас да споделам мое мислење.

Овој мотор го имам возено на најновата Шкода Октавија во комбинација со 7 степен DSG менувач. Колата има поминато речиси 40.000км и можам да кажам дека моторот во комбинација со DSG менувач е чиста еротика. Незнам можеби ако истиов мотор го возам со рачен 6 степен приказната би била поинаква, но моето искуство е следното...

Моторот доста успешно ја влече Октавијата. На нагли забрзувања, претекнувања и сл, мењачот враќа 2 до 3 степени подолу, односно ако возиш 120 во 7 степен и му стиснеш пуна гас, DSG-то враќа во 5 за да може здраво да потегне. Ако ја згазиш гаста скроз до "лим", односно го кликнеш "overboost" тастерот што го има под папучата за гас знае да врати и во 3-та за да забрза како што треба. Ова враќањево од 7 во 3 се одвива толку глатко и незабележително за дел од секунда што возачот нема воошто чувство дека вози моторче од 1200 кубика. Филингот што го имаш е дека возиш доста снажен мотор бидејќи на секое притискање на педалата за гас, забрзувањето го добиваш.

Технички моторот потегнува уште на 1200 вртежи и дао 4000 вртежи влече одлично, после тоа мораш да префрлиш во повисок пренос зашто после 4000 вртежи моментот му се губи целосно, и нема забрзување.Со други зборови турбото одлично си ја работи задачата таму каде што треба.

Многу луѓе што се возеле во Октавијата на отворен пат со мене кога ќе им кажам дека моторот има 1200 кубика се шокирани бидејќи не очекуваат такви перформанси од толкацок мотор во токава кола.

Заклучок, и моја препорака е ако ви дозволува џебот 1.2 TSI ОБАВЕЗНО комбинирајте го со DSG менувач.

Инаку моторот сам по себе не покажал ама баш никаков проблем, со оглед на тоа што колата ја вози кој стигне и кој стигне здраво ја гази и цапа до крај, моторот не покажал никаква аномалија. Редовен сервис и толку.

Знам дека 1.4 TSI е уште по перверзен со DSG мењач и сл, ама праевте муабет за 1.2 и ви кажувам искуство мое баш со тој мотор.