Автор Тема: CARclub Тест: Mitsubishi Space Star 1.0 Inform  (Прочитано 26820 пати)

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Mitsubishi Space Star 1.0 Inform
« Одговори #45 на: 03 Јули 2013, 12:22:14 pm »
Значи само Пиканто во моментов има послаб мотор од оваа споротија жива. А согласно менувачот кој е подолг, Спејс стар го зема приматот за најмалку влечна снага на тркало во реалниот живот за 2013та година.

Честитки за Мицубиши.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10975
  • 430i
Одг: CARclub Тест: Mitsubishi Space Star 1.0 Inform
« Одговори #46 на: 03 Јули 2013, 12:30:23 pm »
Доволно е да е економично, тоа му е намената ;)

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Mitsubishi Space Star 1.0 Inform
« Одговори #47 на: 03 Јули 2013, 12:31:40 pm »
Но, нажалост троши колку октавија 1.2 тси, или форд екобуст 1.0 100кс.  :-[ Така да ништо и на тоа поле. :-[

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10975
  • 430i
Одг: CARclub Тест: Mitsubishi Space Star 1.0 Inform
« Одговори #48 на: 03 Јули 2013, 12:32:57 pm »
Треба да се спореди со конкурентите со сличен мотор

Отсутен Mario_306

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1177
  • Тоа ти е релативна работа...
Одг: CARclub Тест: Mitsubishi Space Star 1.0 Inform
« Одговори #49 на: 03 Јули 2013, 12:50:04 pm »
Ако се вози нормално до полуагресивно, значи да се менува од 2500 до 3000 обрти што е убава вожња нема шанси да потроши 10 литра... А некој што сака да менува на 5000 обртаи брзина и да му биде економично возилото е тоа е више друга математика... Значи тоа е всушност и стил на возење...
@Zero ако може да ни каже на колку има менувано брзина и до колку максимум обртаи ја има држени и @Deni исто така да ни ги каже тие податоци е тогаш ке може да правиме муабет... Вака само од шупљо во празно што би рекле...  ;)
Давам шлогиран дедо, или го менвам за друга недвижнина :)
;D ;D ;D

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Mitsubishi Space Star 1.0 Inform
« Одговори #50 на: 03 Јули 2013, 12:58:27 pm »
Ако се вози нормално до полуагресивно, значи да се менува од 2500 до 3000 обрти што е убава вожња нема шанси да потроши 10 литра... А некој што сака да менува на 5000 обртаи брзина и да му биде економично возилото е тоа е више друга математика... Значи тоа е всушност и стил на возење...
@Zero ако може да ни каже на колку има менувано брзина и до колку максимум обртаи ја има држени и @Deni исто така да ни ги каже тие податоци е тогаш ке може да правиме муабет... Вака само од шупљо во празно што би рекле...  ;)
Точно. А зошто ја избегнуваш споредбата со поголеми возила со помоќни бензински мотори кои се подеднакво економични? Сите тие се подеднакво возени. Ако ги штедам и нив, и тие помалце ќе потрошат. Возилото се измачува постојано и работи под полна сила за да забрза во било кои услови. Со клима се мачи да тргне, а вие спомнувате перформанси.
Допир со реалноста малку.

Отсутен Mario_306

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1177
  • Тоа ти е релативна работа...
Одг: CARclub Тест: Mitsubishi Space Star 1.0 Inform
« Одговори #51 на: 03 Јули 2013, 13:06:14 pm »
Ако се вози нормално до полуагресивно, значи да се менува од 2500 до 3000 обрти што е убава вожња нема шанси да потроши 10 литра... А некој што сака да менува на 5000 обртаи брзина и да му биде економично возилото е тоа е више друга математика... Значи тоа е всушност и стил на возење...
@Zero ако може да ни каже на колку има менувано брзина и до колку максимум обртаи ја има држени и @Deni исто така да ни ги каже тие податоци е тогаш ке може да правиме муабет... Вака само од шупљо во празно што би рекле...  ;)
Точно. А зошто ја избегнуваш споредбата со поголеми возила со помоќни бензински мотори кои се подеднакво економични? Сите тие се подеднакво возени. Ако ги штедам и нив, и тие помалце ќе потрошат. Возилото се измачува постојано и работи под полна сила за да забрза во било кои услови. Со клима се мачи да тргне, а вие спомнувате перформанси.
Допир со реалноста малку.

Јас како што знам никаде нема спомнато перформанси, туку правам муабет околу потрошувачката... Значи секој знае дека 1.0 количе не е за клима, али тоа е... Сакав да кажам дека ми нема логика споредбите со потрошувачките помеѓу тебе и @Zero... Значи тебе ти потрошило 10 со клима, а него 5.7 без клима, а 1 литро плус со клима... Што значи дека тука нешто не штима, бидејќи е разлика од 3 литри не од литро, литро ипол...
Давам шлогиран дедо, или го менвам за друга недвижнина :)
;D ;D ;D

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17562
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: CARclub Тест: Mitsubishi Space Star 1.0 Inform
« Одговори #52 на: 03 Јули 2013, 13:09:50 pm »
Има логика разликата во потрошувачка.
Зеро ја зема колата и ја тестира (во обид да докаже барем дел од декларираните податоци, меѓу кои и потрошувачката), а Дени ја вози.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Mitsubishi Space Star 1.0 Inform
« Одговори #53 на: 03 Јули 2013, 13:13:19 pm »
Ако се вози нормално до полуагресивно, значи да се менува од 2500 до 3000 обрти што е убава вожња нема шанси да потроши 10 литра... А некој што сака да менува на 5000 обртаи брзина и да му биде економично возилото е тоа е више друга математика... Значи тоа е всушност и стил на возење...
@Zero ако може да ни каже на колку има менувано брзина и до колку максимум обртаи ја има држени и @Deni исто така да ни ги каже тие податоци е тогаш ке може да правиме муабет... Вака само од шупљо во празно што би рекле...  ;)
Точно. А зошто ја избегнуваш споредбата со поголеми возила со помоќни бензински мотори кои се подеднакво економични? Сите тие се подеднакво возени. Ако ги штедам и нив, и тие помалце ќе потрошат. Возилото се измачува постојано и работи под полна сила за да забрза во било кои услови. Со клима се мачи да тргне, а вие спомнувате перформанси.
Допир со реалноста малку.

Јас како што знам никаде нема спомнато перформанси, туку правам муабет околу потрошувачката... Значи секој знае дека 1.0 количе не е за клима, али тоа е... Сакав да кажам дека ми нема логика споредбите со потрошувачките помеѓу тебе и @Zero... Значи тебе ти потрошило 10 со клима, а него 5.7 без клима, а 1 литро плус со клима... Што значи дека тука нешто не штима, бидејќи е разлика од 3 литри не од литро, литро ипол...
Се си штима.
Vw polo lpg Skopje-Ohrid so klima: 10.9l/100km.

:) :) :) :) :)

Tolku.
Vw polo lpg Ohrid-Skopje: 7.0l/100km.


Ова мислам дека доволно зборува за „потрошувачката“ на гориво на возилата кои „трошат“ „малце“ „на отворено“ и остали дрндувки. Ова е онака како што возат „оние на кои им троши малце колата“ по кривините и возење 140 на автопат од Гостивар до Скопје.

Со други зборови и баба ми знае да и троши малце колата ако испие 2 диазепама пред да тргне.

А тек па по знаци... Пууу...

Толку од вашата „реалност“ на „ниска“ „потрошувачка“.
Битна е споредбата со другите возила кои се поголеми, и драстично помоќни, а ќе извадат иста потрошувачка. Или помала. А ова се нарекува рекордер на потрошња. Значи Р нема од рекордер. Освен рекорди во спорост во ништо друго неможе да има рекорди.

Ова да го пратиш на натпревар за спори, второ место ќе освои.

А зошто второ?

ПА ЗОШТО Е СПОРО!!! :) :) :) :)

Има логика разликата во потрошувачка.
Зеро ја зема колата и ја тестира (во обид да докаже барем дел од декларираните податоци, меѓу кои и потрошувачката), а Дени ја вози.
Си ја возам исто како мојата, исто како и секоја друга. Знам да извадам и 5.5 со полото ако сакам. И имам опишано како во темата намалена потрошувачка. Но, тоа не е поентата. Поентата е конзистентна вожња, за да може да се споредат колите меѓусебно. :)

Отсутен Mario_306

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1177
  • Тоа ти е релативна работа...
Одг: CARclub Тест: Mitsubishi Space Star 1.0 Inform
« Одговори #54 на: 03 Јули 2013, 13:15:57 pm »
Значи апла лоша споредба правиш али ајде, нека ти биде...   ;)
Давам шлогиран дедо, или го менвам за друга недвижнина :)
;D ;D ;D

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Mitsubishi Space Star 1.0 Inform
« Одговори #55 на: 03 Јули 2013, 13:17:03 pm »
Значи апла лоша споредба правиш али ајде, нека ти биде...   ;)
Напротив. Споредбата е многу добра. И пред се реална за моето возење и место на живеење.

Отсутен Mario_306

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1177
  • Тоа ти е релативна работа...
Одг: CARclub Тест: Mitsubishi Space Star 1.0 Inform
« Одговори #56 на: 03 Јули 2013, 13:23:57 pm »
Значи апла лоша споредба правиш али ајде, нека ти биде...   ;)
Напротив. Споредбата е многу добра. И пред се реална за моето возење и место на живеење.

Да,да одлична споредба... Skoda Octavia 1.2 tsi со вредност од само 15-16 илјади евра од компакт класата, а Space Star 1.0 inform за речиси упола цена и од класата мали градски возила...   ;)
Давам шлогиран дедо, или го менвам за друга недвижнина :)
;D ;D ;D

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Mitsubishi Space Star 1.0 Inform
« Одговори #57 на: 03 Јули 2013, 13:26:00 pm »
Значи апла лоша споредба правиш али ајде, нека ти биде...   ;)
Напротив. Споредбата е многу добра. И пред се реална за моето возење и место на живеење.

Да,да одлична споредба... Skoda Octavia 1.2 tsi со вредност од само 15-16 илјади евра од компакт класата, а Space Star 1.0 inform за речиси упола цена и од класата мали градски возила...   ;)
Ама ова е рекордер во потрошња ти не разбираш. Рекордер. Рекорди бута колава, а 10 ми троши во град со клима. Тоа е моментот, *поах* на поштовање.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Mitsubishi Space Star 1.0 Inform
« Одговори #58 на: 03 Јули 2013, 13:34:35 pm »
Поентата е следна:

Спејс Старот (како и секое друго возило) е замислено да биде возено (приближно) на одреден начин, со тоа што Спејс Старот дури го форсира возачот да вози летаргично (со предолгите брзини и спората реакција на гас). Кога ќе го извадите Спејс Стар од комфорт зона, потрошувачката е дури превисока, пошто колата не е предвидена така да се вози.

Јас го разбирам Дени, и наполно се сложувам со него - при возење како што ние возиме, колата би трошела повеќе. Тоа е нормално. При возење како што колата треба да се вози, си троши помалку. Јас кога го возев спејс старот поагресивно, си трошеше над тие 5.7 литри. Кога го возев во рамки на дозволените брзини, со старт-стоп што си функционира прилично добро, и без клима, количето си троши меѓу 5.5 и 5.9. Да го пимплам, можеби би трошело и помалку.

Кога тестирам некое количе и праам муабет за потрошувачка, секогаш идам со претпоставка дека потрошувачката би можела да се симне уште еден литар од мојата, бидејќи секој возач кога колата е негова си ја знае подобро и може да ја вози поекономично. Ерго муабетот дека Спаркот на Фаланга троши 6. Троши, пошто он знае како да го вози за толку малку да му троши.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Mitsubishi Space Star 1.0 Inform
« Одговори #59 на: 03 Јули 2013, 13:36:44 pm »
Може да се симне 1 литар под 5.7? Значи да троши 4.7? По која удолница тоа?