Автор Тема: CARclub Тест: Mitsubishi Space Star 1.0 Inform  (Прочитано 26609 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Mitsubishi Space Star 1.0 Inform
« Одговори #75 на: 03 Јули 2013, 15:52:57 pm »
Битно ли е? Еве, нека е 50:50 со „посилниот“ мотор.

Значи, јас не би купил спејс стар. Али потполно ќе разберам некој што би го купил, соодветно потребите, можностите и очекувањата.

Ја би го мењал Баблс одма за вакво, макар било и со 1000 кубика мотор.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3876
Одг: CARclub Тест: Mitsubishi Space Star 1.0 Inform
« Одговори #76 на: 03 Јули 2013, 16:15:20 pm »
Видов дека во Ирска 8 години гаранција даваат за ова. Тоа за мене е нјдолга гаранција што сум ја видел во авто индустријава. Не дека ќе го купам, ама „ко за швалерката“ што виели еден мој пријател....да не те боли глава :D

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17502
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: CARclub Тест: Mitsubishi Space Star 1.0 Inform
« Одговори #77 на: 03 Јули 2013, 16:28:39 pm »
Во првата епизода од 20 сезона од Топ Гиар кажаа дека Воксал за Астра 1.6 дава ДОЖИВОТНА гаранција на возилото.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Mitsubishi Space Star 1.0 Inform
« Одговори #78 на: 03 Јули 2013, 16:30:59 pm »
Во првата епизода од 20 сезона од Топ Гиар кажаа дека Воксал за Астра 1.6 дава ДОЖИВОТНА гаранција на возилото.
Нешо начнаа, ама што поточно тоа значи...

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17502
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3009
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Одг: CARclub Тест: Mitsubishi Space Star 1.0 Inform
« Одговори #80 на: 03 Јули 2013, 16:48:04 pm »
Дени, а како тоа ти се осмелуваш да отидеш до охрид со полото. Не те враќаат коа ќе те видат на патарина за да не кочиш сообраќај? Па уште толку го дотепа моторот со плин, на стража коа качуваш, тие што се возат со тебе ги пушташ со бус, за да те чекаат горе некоја мекица да каснат додека се качиш ти ;D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Mitsubishi Space Star 1.0 Inform
« Одговори #81 на: 03 Јули 2013, 16:50:13 pm »
Дени, а како тоа ти се осмелуваш да отидеш до охрид со полото. Не те враќаат коа ќе те видат на патарина за да не кочиш сообраќај? Па уште толку го дотепа моторот со плин, на стража коа качуваш, тие што се возат со тебе ги пушташ со бус, за да те чекаат горе некоја мекица да каснат додека се качиш ти ;D
Полото jе ремек дело и вајарско је дело природе према оваа фекалија. Поготово во одделот мењач и мотор. Грубо земено 3 класи.


Отсутен Vlatzki

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2069
Одг: CARclub Тест: Mitsubishi Space Star 1.0 Inform
« Одговори #82 на: 03 Јули 2013, 17:05:45 pm »
Дени, напорен си и ептен нереален со снагата на возилата...

Уште кога спомна дека 300кс бензинец и 200кс дизелаш мора да е минимум во Македонија.

У филмови си влезен.

Како го исплука Мицубишиво на сите овие 6 страници... Секој си вози според потребите, тоа е тоа. Не мора да го отекуваш. Move on.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Mitsubishi Space Star 1.0 Inform
« Одговори #83 на: 03 Јули 2013, 17:18:48 pm »
Моторот и мењачот на Полото си се супер. Има пик торкот му е некаде окулу 3000 вртежи, тоа бензинче повеќе се понаша како дизелче. Јас сум презадоволен од тие 60 коњи. Твингото е помоќно ама над 4000 вртежи а Полото над 4000 веќе заспива.

Така да по стража нагоре Полото би си пејуцкало со 3000 вртежи, а Твингото за да се држи со него мора над 4000 да врти.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: CARclub Тест: Mitsubishi Space Star 1.0 Inform
« Одговори #84 на: 03 Јули 2013, 17:22:56 pm »
Дени, напорен си и ептен нереален со снагата на возилата...

Уште кога спомна дека 300кс бензинец и 200кс дизелаш мора да е минимум во Македонија.

У филмови си влезен.

Како го исплука Мицубишиво на сите овие 6 страници... Секој си вози според потребите, тоа е тоа. Не мора да го отекуваш. Move on.

Ае да вози некој sвер па да коментира секое возило нечини.
Само VW (Шкода, Сеат) премија биле, сите други нечинеле.


Мене ми изгледа му даваат некоја сума пари за секое фалење на горе споменатиот производител.

Човекот поштуе мотори, не косилици, затоа таков коментарот ! ;D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Mitsubishi Space Star 1.0 Inform
« Одговори #85 на: 03 Јули 2013, 17:23:48 pm »
Дени, а како тоа ти се осмелуваш да отидеш до охрид со полото. Не те враќаат коа ќе те видат на патарина за да не кочиш сообраќај? Па уште толку го дотепа моторот со плин, на стража коа качуваш, тие што се возат со тебе ги пушташ со бус, за да те чекаат горе некоја мекица да каснат додека се качиш ти ;D
Полото jе ремек дело и вајарско је дело природе према оваа фекалија. Поготово во одделот мењач и мотор. Грубо земено 3 класи.


Моторот на Мицубушито ракета во споредба со на Дени машинката за бричење.  
A уште на плин плус некоја секунда ;D




Ич не ми се свиѓа Мицубушито. На ништо не личи.
Би одел на Киа Пиканто или Рио, одличен дизајн, голем простор, мн. опрема.
Незнам кој мотор е ова, јас немам ваков мотор во моето поло. Изгледа како да има пола од вентилите на моето, вака по клипов.

Само прашање на време беше кога ќе се почне со лични навреди...

Дени, напорен си и ептен нереален со снагата на возилата...

Уште кога спомна дека 300кс бензинец и 200кс дизелаш мора да е минимум во Македонија.

У филмови си влезен.

Како го исплука Мицубишиво на сите овие 6 страници... Секој си вози според потребите, тоа е тоа. Не мора да го отекуваш. Move on.

Ае да вози некој sвер па да коментира секое возило нечини.
Само VW (Шкода, Сеат) премија биле, сите други нечинеле.


Мене ми изгледа му даваат некоја сума пари за секое фалење на горе споменатиот производител.
Ова освен кењање офтопик незнам што е.

Дени, напорен си и ептен нереален со снагата на возилата...

Уште кога спомна дека 300кс бензинец и 200кс дизелаш мора да е минимум во Македонија.

У филмови си влезен.

Како го исплука Мицубишиво на сите овие 6 страници... Секој си вози според потребите, тоа е тоа. Не мора да го отекуваш. Move on.
Како сакам ќе мислам. Тоа е едно. А штом сум напорен, ќе олабавам.

П.С. Мене ми е жал што во автомобилски форум вакви глупости читам од членовите. Очај и беда. Јасно станува зошто си одат луѓето.

Дени, напорен си и ептен нереален со снагата на возилата...

Уште кога спомна дека 300кс бензинец и 200кс дизелаш мора да е минимум во Македонија.

У филмови си влезен.

Како го исплука Мицубишиво на сите овие 6 страници... Секој си вози според потребите, тоа е тоа. Не мора да го отекуваш. Move on.

Ае да вози некој sвер па да коментира секое возило нечини.
Само VW (Шкода, Сеат) премија биле, сите други нечинеле.


Мене ми изгледа му даваат некоја сума пари за секое фалење на горе споменатиот производител.



Треба да возам вејрон за да коментирам вака, како што коментирам? Или нешто лично имаш против мене, што упорно ми јадеш гомна наоколу? Научи како се дискутира на форум, и не посегај по лични вреѓања со луѓе што не ги знеш лично. Невоспитан.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Mitsubishi Space Star 1.0 Inform
« Одговори #86 на: 03 Јули 2013, 18:31:50 pm »
Зошто да го продаваат со плин? 5 литри троши, каков плин какви бакрачи. Ова е ауто за 5-10.000км годишно, не повеќе.
1.0 моторот има 70кс и аутото е лесно (дебело) под 1 тон. На сите вакви возила, (намерно) им е искинат обртниот момент во долниот ранг, за задоволување на еко нормите (помалку NOx). Ако сакаш да исцедиш „перформанси“ - ќе ја вртиш на 5000вртежи и нагоре, и ќе се откажеш од 5-те литри. Уклопено со менувачот, јасно ти дава колава на знаење што треба да правиш со неа.

@Deni, тоа ти што не би купил - ок. Ама тоа што не разбираш дека здраворазумни луѓе би го купиле - твој минус. „Џереми Кларксон“ начин на размислување е во ред за пред публика, ама у реалноста не е се`Top Gear :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Mitsubishi Space Star 1.0 Inform
« Одговори #87 на: 03 Јули 2013, 18:37:48 pm »
Зошто да го продаваат со плин? 5 литри троши, каков плин какви бакрачи. Ова е ауто за 5-10.000км годишно, не повеќе.
1.0 моторот има 70кс и аутото е лесно (дебело) под 1 тон. На сите вакви возила, (намерно) им е искинат обртниот момент во долниот ранг, за задоволување на еко нормите (помалку NOx). Ако сакаш да исцедиш „перформанси“ - ќе ја вртиш на 5000вртежи и нагоре, и ќе се откажеш од 5-те литри. Уклопено со менувачот, јасно ти дава колава на знаење што треба да правиш со неа.

@Deni, тоа ти што не би купил - ок. Ама тоа што не разбираш дека здраворазумни луѓе би го купиле - твој минус. „Џереми Кларксон“ начин на размислување е во ред за пред публика, ама у реалноста не е се`Top Gear :)
1. Каде тоа?
2. Колку под еден тон?
3. Јасно.
4. Неможам да разберам зошто тоа би било минус за мене. Ако некој е здраворазумен нема да го купи. А и да го купи, тоа си е негов проблем. Колата нема да се подобри ако некој ја купи или не.
5. Џереми кларксон? За овие фекалии? Џереми кларксон за кола со 88Нм, која би сакал да има 120Нм? Ај донт бај дет шит.
6. Во реалноста колава неможе да тргне со клима и троши 10. А во паралелниот универзум каде што е „океј за до Охрид“ и „троши 5 литри“ можеби е добра.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: Mitsubishi Space Star 1.0 Inform
« Одговори #88 на: 03 Јули 2013, 19:01:11 pm »
Suzuki Alto                            90Nm
CHEVROLET Matiz/Spark           92Nm
Citroen c1                             94Nm
Peugeot 107                          92Nm
Daihatsu Cuore                       94Nm
Fiat Panda                             88Nm
Kia Picanto                            87Nm
Opel Corsa                            89Nm
VW Up                                  95Nm

Бљак бре!

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Mitsubishi Space Star 1.0 Inform
« Одговори #89 на: 03 Јули 2013, 19:05:40 pm »
1. во спецификации
2. 100 и повеќе кг (100 за моделот со 1.2 мотор)
3. -
4. Минус затоа што постојат разумни објаснувања зошто постојат вакви коли, а ти не ги согледуваш.
5. „Џереми Кларксон“ за коли кои ТИ не би ги возел. Лесно му е на Кларксон да сере за обични аута, кога во гаража има Ford GT iи некој SLR. 88Nm не се којзнае колку но се доволни. BTW, колку њутни и кај им се на aygo и клонвите со 1.0? Колку има Up! со 1.0 моторот? Сите се тие тука некаде, кој помалку кој повеќе ама тука некаде... далеку од драма се сите.
6. Колата по димензии е колку Пунто МК1, со такво пунто и 75 коњи брат ми отиде до Португалија, а јас неколку пати на одмори преку 3000км. Без клима. Ова дури и клима има. Многу нешто сме се „распрделе“ во задње време...  BTW, аутово кошта отприлика исто колку и пунто МК1 што кошташе ново, а пунтото со SX опрема имаше едвај централна и електрични прозори. Дури ни серво волан немаше. Потрошувачката е 10л ако сакаш да покажеш колку не ја бива. Ако ја возиш нормално, сигурен сум дека е околу 5.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.