Се вади ли мал површински слој од бојата при полирање (особено на црвените коли)? Посклона ли е колата после неколку полирања на гребаници?
koga stanuva zbor za simnuvanje oksidacija kako vo ovoj slucaj,toa e e vsusnost simnuvanje na necistotijata natalozena vrz lakot,i se razbira eden del od lakot,sekoj dobar profesionalec znae kolku e potrebno da se simne lak pri poliranje izmereno vo mikroni,mojata tehnika e sto pmalku simnuvanje lak,grebnatinki sitni e podobro da ostanat odkolku simnuvanje poveke mikroni na lak,vo nikoj slucaj taa tehnika sto ja koristam ne e stetna po lakot,moze kaj mene da se polira vozilo duri i do dva tri pati godisno ,bez nikakvi posledici po lakot,zatoa postojat povejke tipovi na pasti i povejke proizvoditeli,tajnata e vo kombinaciite na istite,skoro site vozila na placevite za polovni,pred da dojdat od stranstvo se poliraat bez niedna grebnatinka,toa e proces so koj se simnuvaat site grebnatinki,predhodno lakot se brusi so abraloni ili narodski kazano susijati,do mrtva tocka,pa potoa se polira,na kolata nema povejke grbnatinki ama bas nikakvi ,ama pa zatoa ima lak uste za dve zimi,eve ke vi pustam link da vidite kako se polira avtomobil so brusenje
http://www.youtube.com/watch?v=2ZxAVmBtcv8&feature=related,prvicniot efekt e vauuuuuuuu,ama na dolhi pateki e grrrrrrrrrrrrrrrrrrr P.S. da doodgovoram na citatot,ako pravilno i kvalitetno se zastiti posle poliranje,naprotiv,kolata e otporna na skoro site nadvoresni vlijanija i na pomal pritisok vrz lakot t.e. grebanici,