Автор Тема: Alfa Romeo vs Everything Else!  (Прочитано 1427661 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #8085 на: 09 Септември 2016, 19:46:41 pm »
Поента на твојов провокативен пост има?

Мојата поента беше како тоа немањето на безбедносни мерки во возилото е кул? Или пак безбедносните додатоци во Поршето му ги подобруваат перформансите? Па мора да ги има за да биде подобро, а и покрај тоа пак Алфата е побрза?

Не можам да ти го сварам хејтот. Сечиј друг капирам ама твојов не го капирам. Очекував дека ќе се развие интересна дискусија, дека ќе спомнеш нешто паметно и корисно да се знае во врска со имањето/немањето на безбедносни додатоци и како тов влијае на lap times, ама ти муабетот го вртиш на хејт како и обично.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17781
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #8086 на: 09 Септември 2016, 19:57:44 pm »
Освен што тркачки кафез влијае за доста зголемен torsional rigidity, и патиките од рејсинг оделото што помагаат подобро да ги осетиш педалите, нема други придобивки.

А тие придобивки се прилично убави придобивки, кои за жал не успеале да и донесат предност на Панамерата.
Како и да е, целта не е Панамера, целта се M4, C63 АMG и ATS-V, цел која Giulia ја уништи и сега чека следна генерација на возила од сегментот за да ја предизвикаат.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #8087 на: 09 Септември 2016, 20:00:59 pm »
Nirburgring е стаза за обични коли. Стазата има пропишано кои безбедносни мерки треба да ги има колата за да се вози на неа. Единствено нешто за роуд легал возила што треба да исполнува е патниците да носат кациги. (има и други ситници, но се однесуваат на ограничувања околу модификациите, а не на стандардни возила).
Ако поршето претрпело промени во структурната цврстина на возилото, вонсериски седишта и појаси, многу е веројатно дека претрпело и други перформанс промени кои не се така очигледни. Кај алфата е очигледно дека се работи за обична кола. Тоа го прави нејзиниот резултат уште поголем одошто што е. Порше се ипофалија со панамерата, која очигледно е фабрички припремана за рекордното време. Алфа само си извозе побрзо. Тоа е тоа. Нема хејт према порше, туку величање на алфа.
Ај сеа ти со твојот пост? Објасни ги наса и русите те молам?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #8088 на: 09 Септември 2016, 20:16:56 pm »
И мене ми интересира како ролбарот и каишите за трки влијаат на брзината на возилото?
Зошто да ги нема во алфата и зошто типот да вози без кацига и да си го ризикува животот?
Перфектно извозена алфата, но јас би се осигурал подобро доколку целта ми е да направам добро време (односно да возам на лимит цело време), а не да се пувам дека во гаќи и апостолки сум извозел побрзо време од некој во костим за тркање.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20803
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #8089 на: 09 Септември 2016, 20:20:30 pm »
Зошто кога ќе ја купиш од салон не ја даваат со ролбар и таков вид на каиши.
Не ја даваат ни Панамерата така, ама во интерес на дичење и јадење гурабии, и' ги смениле сите тие ствари, ја припремиле подобро за на стаза и пак џабе.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #8090 на: 09 Септември 2016, 20:22:20 pm »
Рол-бар покрај што е сигурносен елемент, ја подобрува динамичката цврстина на шасијата. Тоа, како и секое друго структурно појачување носи предности во динамичките карактеристики на возилото, воедно и поголема брзина (посебно при динамичка промена на правецот).
Целта на времињата на нирбургринг е колку може да постигне колата што јас ќе ја купам од салон, а не фабрички припремено возило за стаза.

Едит: Фала Velestrumf.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #8091 на: 09 Септември 2016, 20:28:10 pm »
Рол-бар покрај што е сигурносен елемент, ја подобрува динамичката цврстина на шасијата.

Можеби панамерата не е проектирана за ролбар, па со негово ставање станала премногу крута.
 Најверојато затоа е поспора. :D

Како и да е, не верувам дека ролбарот и другите помагала играат току голема улога во постигнатото време како што влијае возачот.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #8092 на: 09 Септември 2016, 20:31:18 pm »
Како што реков, никој не знае до каде одат модификациите кога фабричкиот тим ќе реши да го модифиицира возилото.
Ај тука ролбарче (верувај, огромна улога игра), ај тука полесни седишта, ај да ја извадиме задната клупа, ај да го подобриме малку нагибот за на стаза, ај да стаиме стики гуми, ај малце рејсинг падс да наместиме... Работи кои не се гледаат, ама се предосеќаат кога имаш рејсинг седиште и ролбар...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #8093 на: 09 Септември 2016, 21:08:57 pm »
Ролбар додава тежина.

Инаку.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3298
Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #8094 на: 09 Септември 2016, 21:13:23 pm »
1. Алфата ја искина конкуренцијата на Нордшлајфе. 6 секунди.

2. Конкурентите (панамера) во фабрички сетап ќе заостануваат уште некоја секунда плус.

Заклучок: И Панамерата да ја возиш со папучи џабе е. Алфата е проклето брза.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #8095 на: 09 Септември 2016, 21:47:16 pm »
Нордшлајфе е некаде 20км така? 6 секунди на 20 километра знаеш колку значи? Ништо не значи.... Сума сумарум ако е 6 секунди побрза од Панамерата, разликите меѓу нив се минорни и минимални, можат да се препишат на било што друго освен колата, на пример гуми, температура на асфалт, влажност на воздухот, расположението на возачот.

Симо, поентата на НАСА и Русите ми беше во тоа што тимот на Панамерата презел безбедносни мерки а тимот на Џулијата не презел. Така и американците, отишле во вселената со голем ризик. Еднаш им успеало, втор пат им успеало, третиот пат ги спржиле пилотите. Во контекст на моето прашање за перформансите на возилото со додадени рол барови, не ми беше јасно зошто во Џулијата не се додадени истите? Ми падна малку чудно тоа дека едниве обрнуваат внимание на безбедноста а Алфистиве не го прават тоа и се фалат со истото (така јас ја протолкував фотката, како дигање чалам).

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20803
Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #8096 на: 09 Септември 2016, 21:54:49 pm »
Бидејќи

Зошто кога ќе ја купиш од салон не ја даваат со ролбар и таков вид на каиши.
Не ја даваат ни Панамерата така, ама во интерес на дичење и јадење гурабии, и' ги смениле сите тие ствари, ја припремиле подобро за на стаза и пак џабе.

Јас лично, повеќе верувам во перформансите на колата која не била модифицирана за на стаза, отколку во перформансите на кола која претрпела структурни промени само за да постигне добро време на стаза.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #8097 на: 09 Септември 2016, 21:56:06 pm »
Џонтра, не ме занима колку шишка track modified кола. Ме занима колку шишка колата што ќе ја изберам во салон. Тоа е дигањето чалам. Ко на првачиња да објаснувам...

И опет: Фала velestrumf :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #8098 на: 09 Септември 2016, 22:13:42 pm »
Џонтра, не ме занима колку шишка track modified кола. Ме занима колку шишка колата што ќе ја изберам во салон. Тоа е дигањето чалам. Ко на првачиња да објаснувам...

И опет: Фала velestrumf :)
Сега ми е јасно. Не укапирав прво дека Панамерата е у фабрика тјунирана.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #8099 на: 09 Септември 2016, 22:42:26 pm »
Nisanot e potezok i pospor?

Не.
Само потежок.

И една стара курвета од 505 кс oди за 7:22.

Тоа не пипај.
Тоа не е кола што се вози со папучи, него со м*да.