Барав прееска и за жал не ги најдов рејтинзите за torsional rigidity на шасиите на возилава кои упорно, бесцелно, неправедно се споредуваат. Кога еден ден ќе ги најдам тие бројки, гарантирам дека оние на Нисанот ќе се далеку повисоки од оние на Алфата. Башка компјутерите кои ги има во Нисанот, што сами си бираат линија, ти само лежи во седиште и стискај на гас.
Споредбава на Стратро е неуспешен обид за хартија-споредба, бидејќи ги зема навидум битните параметри кои секој може да ги измери а ги изостава оние специјалистичките параметри како torsional rigidity на една шасија. Сакал он или неќел, таму се губат многу, многу секунди.
Како и да е, малце луп глава од ѕид, и поврат кон реалноста. Најбрзиот патнички седан со 4 врати е Alfa Romeo Giulia, тоа беше и целта на колава. Не беше целта да се натпреварува со supercars.