Автор Тема: EGR Valve  (Прочитано 16806 пати)

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Одг: EGR Valve
« Одговори #75 на: 23 Јуни 2013, 11:57:47 am »
И таа ке треба чистење.Не се гибај и овде сеа си има тема.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: EGR Valve
« Одговори #76 на: 23 Јуни 2013, 11:58:13 am »
Јас мислам дека е проблем со управување на вариабилните елементи од турбината. не со односот гориво/воздух. Во моментот кога треба да свичува од low во high boost се јавува тоа. Точно при одреден број вртежи и не секогаш. Во сите други ситуации, моторот работи одлично.
Не реков односот гориво/воздух. туку на елемнтите што управуваат со воздухот и горивото. Може да е било кој сензор, а ги има многу, може да е пневатиката, а може да заглавува и актуаторот на турбото. Може да има и лош чип (а да не си свесен). Кип ас апдејтед.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3878
Одг: EGR Valve
« Одговори #77 на: 23 Јуни 2013, 12:03:05 pm »
Оти кај мене понекогаш знае да светни,така да треба да обрнам внимание некој ден,да го затапам егр-от,да исчистам мап и да проверам црева.

Очигледно во случајов многу примамливо звучи затапувањето на EGR -от. Не сум испитувал како се прави од аспект на ECU но ако пак за кратко време покаже слични проблеми ќе добие директен „бленк“ на влез во грана.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: EGR Valve
« Одговори #78 на: 23 Јуни 2013, 12:04:49 pm »
@LP, Ќе биде. Сензорите реагираа соодветно на условите, гледано на дијагностика, но моторот не реагира соодветно во тие моменти, затоа мислам дека е механички „момент“.  Мада мислам дека и bramovsk малце претерува, сака дизел од 200.000+ да му работи ко` сат! ;)

@Мечето, нема р`чки, навистина е проблем тоа фаќањето гареж од тоа е*аната рециркулација на издувни гасови.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3878
Одг: EGR Valve
« Одговори #79 на: 23 Јуни 2013, 12:09:26 pm »
Оти кај мене понекогаш знае да светни,така да треба да обрнам внимание некој ден,да го затапам егр-от,да исчистам мап и да проверам црева.

Одчитај ги кодовите на грешка. Тие ти се зачувани во ECU. Според тоа лесно ќе пребараш наоколу луѓе што кажуваат за таков проблем. Кај мене P1238 и/или P0238 беа застапени неколку пати.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Одг: EGR Valve
« Одговори #80 на: 23 Јуни 2013, 12:12:02 pm »
Кога ја зедов ја ставив на дијагностика немаше ништо(а се имаше појавено и тогаш).Ке видам како ке си имам време ке си провервам.Инаку во 1-ва,2-ра го нема тој проблем,само од 3-та натаму. ;D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3878
Одг: EGR Valve
« Одговори #81 на: 23 Јуни 2013, 12:12:30 pm »
мислам дека и bramovsk малце претерува, сака дизел од 200.000+ да му работи ко` сат! ;)

Сака канта дизел ко нов бензинец да работи.

Има да работи најдобро што може да работи. Немам намера да оставам мајстори да си играат trial & error  на колава. Ако некој си игра тоа ќе бидам јас.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3878
Одг: EGR Valve
« Одговори #82 на: 23 Јуни 2013, 12:13:22 pm »
Кога ја зедов ја ставив на дијагностика немаше ништо(а се имаше појавено и тогаш).Ке видам како ке си имам време ке си провервам.Инаку во 1-ва,2-ра го нема тој проблем,само од 3-та натаму. ;D

Нормално, сега и кај мене нема ништо. Се е здувано од лог.

Отсутен Auto

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 519
Одг: EGR Valve
« Одговори #83 на: 23 Јуни 2013, 12:33:20 pm »
Има да работи најдобро што може да работи. Немам намера да оставам мајстори да си играат trial & error  на колава. Ако некој си игра тоа ќе бидам јас.

Ти пружам рака за муабетот.

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11741
  • Архитект
Одг: EGR Valve
« Одговори #84 на: 05 Јули 2013, 14:06:09 pm »
Исчистен EGR вентил и MAP сензор.

Од малку возење колата како подобар риспонс да има.

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7057
Одг: EGR Valve
« Одговори #85 на: 05 Јули 2013, 14:14:51 pm »
placebo effect ;D ;D ;D

или навистина, дилемата секогаш ќе биде присутна. Мислам дека ако помалку дими при предала за гас до крај, можеме да донесе позитивен заклучок. Во секој случај ништо не се губи. Можеби е најдобро софтверски да се исклучи и мирна глава ......

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11741
  • Архитект
Одг: EGR Valve
« Одговори #86 на: 05 Јули 2013, 14:17:15 pm »
Ниту димеше ниту дими.
Излегоја доста гнасотии, сигурно не е добро да се таму.

Како и да е. Исполнет ден.
:)

Ќе видиме како ќе се понаша сега, после чистење.
Наредно е slave цилиндер.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: EGR Valve
« Одговори #87 на: 05 Јули 2013, 15:19:38 pm »
Што е тоа, 5-ти цилиндер за кочници?
MAF сензор исчисти?
Клапна?

ЕДИТ: На која кола чистиш рече? :)

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3878
Одг: EGR Valve
« Одговори #88 на: 05 Јули 2013, 16:50:44 pm »
За MAF-от треба да се трга акумулатор и fuse box веројатно. Не е пристапен како кај бензинците. За EGR и MAP потврдувам дека ефектите се значително приметливи.

Slave цилиндерот не го отварај ако нема течење и не пропаѓа папучата. Само тргни го од спојката и пробај да налееш масло по осовината. По можност да не ја избањаш ламелата. Односно да оставиш да се исцеди едно саат два ред да возиш. Бидејки и за тоа треба да тргнеш акумулатор и fuse box зачисти го и MAF -от но биди многу внимателен. Лесно се расипува механички.

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11741
  • Архитект
Одг: EGR Valve
« Одговори #89 на: 05 Јули 2013, 19:42:59 pm »
Што е тоа, 5-ти цилиндер за кочници?
MAF сензор исчисти?
Клапна?

ЕДИТ: На која кола чистиш рече? :)

Не напишав за што слејв цилиндар. Сега ми текна.
Слејв за кумплуг. Малечко цилиндарче над менувачот. Обично тоа заебава за крута педала.
МАФ не исчистив, а ни кпапна.
MAP исчистив.

За MAF-от треба да се трга акумулатор и fuse box веројатно. Не е пристапен како кај бензинците. За EGR и MAP потврдувам дека ефектите се значително приметливи.

Slave цилиндерот не го отварај ако нема течење и не пропаѓа папучата. Само тргни го од спојката и пробај да налееш масло по осовината. По можност да не ја избањаш ламелата. Односно да оставиш да се исцеди едно саат два ред да возиш. Бидејки и за тоа треба да тргнеш акумулатор и fuse box зачисти го и MAF -от но биди многу внимателен. Лесно се расипува механички.

Осетив дека колата има подобар одзвив на педалата за гас.

Иначе имам тврд кумплуг синдром. Кога тргнувам е тамам, после се стврднува.
Не течи масло, нема проблем никаков.
Само малку ќе го освежам.

А маф- от има фајде ако го чистам?