Автор Тема: EGR Valve  (Прочитано 16807 пати)

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3878
Одг: EGR Valve
« Одговори #60 на: 23 Јуни 2013, 07:23:17 am »
Цитат
For once I'm one of the needing! It appears that my 147 JTD 16V has a little flatspot. It picks up well from 1,500 revs and pulls hard from 2k but at 2,250 the power drops, the speedo drops off and by the time it gets to 2,500 revs it picks up hard again. It's almost like a clutch slipping but it isn't as the revs are staying constant.

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7057
Одг: EGR Valve
« Одговори #61 на: 23 Јуни 2013, 10:05:50 am »
Od kade zema lower turbo hose?

Cim ti se javuvalo engine light cat pat na visoki opteretuvanja, izgleda si imal nekoe mikro dupce na crevoto ...

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3878
Одг: EGR Valve
« Одговори #62 на: 23 Јуни 2013, 10:11:25 am »
Autoricambi.co.rs

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: EGR Valve
« Одговори #63 на: 23 Јуни 2013, 10:32:03 am »
Зошто се случува флет спотот?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7057
Одг: EGR Valve
« Одговори #64 на: 23 Јуни 2013, 10:35:31 am »
Poradi amortiziranista I izgubenite svojsva na gumenoto crevo zaradi starosta, gubi del od pritisokot sto se sozdava zaradi turboto ... Bar ova e moe mislenje sto neznaci deka e tocno ...

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: EGR Valve
« Одговори #65 на: 23 Јуни 2013, 10:42:43 am »
Пошто уште го има (иако во помала мерка и зачестеноста е далеку помала), можно е и ВГТ вакуум цревото да е проблематично, а можно е и да е веќе од гареж да не може лесно да се поместуваат вариабилните перки во турбината, па малце каснат откако ќе им каже ЕCU-то да се поместат. Можно е да треба да се смени и горното (од интеркулер до усис) турбо црево... Се` може да е :) Јас сум многу убеден дека не е проблем со сензори и електрика, туку чисто механчки.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3878
Одг: EGR Valve
« Одговори #66 на: 23 Јуни 2013, 10:53:40 am »
Зошто се случува флет спотот?

Mоторот не реагира соодветно и моментално на командите кои му ги даваш. Имаш многу моменти кои може да влијаат, од сензорите и правилната детекција на моменталните параметри, до актуаторите, пумпите за гориво, турбината и регулацијата на нејзината геометрија и конечно сите елементи кои го сврзуваат ова од типот на електрични/сигнални кабли црева.


Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: EGR Valve
« Одговори #67 на: 23 Јуни 2013, 11:33:11 am »
Значи се работи за мотор што има проблеми во управувањето на воздухот/горивото, тенкс.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: EGR Valve
« Одговори #68 на: 23 Јуни 2013, 11:40:09 am »
Јас мислам дека е проблем со управување на вариабилните елементи од турбината. не со односот гориво/воздух. Во моментот кога треба да свичува од low во high boost се јавува тоа. Точно при одреден број вртежи и не секогаш. Во сите други ситуации, моторот работи одлично.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3878
Одг: EGR Valve
« Одговори #69 на: 23 Јуни 2013, 11:50:01 am »
Да, ама интересное што положбата на флетспотот се смени. И во сите овие зафати варираше „симптоматиката“. Друго што е секако позитивно е дека додека не го стегнеш колку му држи душа скоро да не се приметува. Има добри забрзување и добра максимална брзина. Долго возење во режим 170-180 не покажува знаци на колебање, дури може и да потегне од тој момент нагоре. Ќе видиме следната недела пак има една подолга тура во најава па ќе покаже каде сме. Во меѓувреме да се најде црево 3mm внатреешен дијаметар и 7mm надоврешен. По можност силиконско и стеги.

Друго секако ако ECU то дава команди турбината да смени гемоетрија, очекува реакција во пропишано време. Ако рекацијата на промена заради некаков механички или контролен delay не испорача соодвета реакција веројатно може да настане тој мал „прекин“ во тегнењето.

Присутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Одг: EGR Valve
« Одговори #70 на: 23 Јуни 2013, 11:51:12 am »
Брамовск,дали кога ја ‘цедиш‘ Алфата ти светнува check engine?
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: EGR Valve
« Одговори #71 на: 23 Јуни 2013, 11:53:26 am »
Мислам дека после чистење на МАП, ЕГР и промена на долното црево од турбо до интеркулер нема ниту еднаш упалено MIL .

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Одг: EGR Valve
« Одговори #72 на: 23 Јуни 2013, 11:55:31 am »
Оти кај мене понекогаш знае да светни,така да треба да обрнам внимание некој ден,да го затапам егр-от,да исчистам мап и да проверам црева.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: EGR Valve
« Одговори #73 на: 23 Јуни 2013, 11:56:29 am »
Затапуење е многу паметна идеја. толку саѓе фрла тоа EGR-от во усисна грана - грев да те фати дизел што возиш ;) На bramovsk му викав да ја демонтираме целата усисна у нафта да ја потопиме преку ноќ :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3878
Одг: EGR Valve
« Одговори #74 на: 23 Јуни 2013, 11:57:44 am »
Од првиот зафат навака немам појава иако еднаш се потрудив да го испровоцирам. Но MAP -от го чистев два пати, со тоа што вториот пат ја чистев и влезната клапна во гранката но само „надворешно“ не ја отоворив.

Со пормена на цревото немам многу километри направено. Може 20тина. Ќе видам неделава како ќе  се покаже.