Да, ама интересное што положбата на флетспотот се смени. И во сите овие зафати варираше „симптоматиката“. Друго што е секако позитивно е дека додека не го стегнеш колку му држи душа скоро да не се приметува. Има добри забрзување и добра максимална брзина. Долго возење во режим 170-180 не покажува знаци на колебање, дури може и да потегне од тој момент нагоре. Ќе видиме следната недела пак има една подолга тура во најава па ќе покаже каде сме. Во меѓувреме да се најде црево 3mm внатреешен дијаметар и 7mm надоврешен. По можност силиконско и стеги.
Друго секако ако ECU то дава команди турбината да смени гемоетрија, очекува реакција во пропишано време. Ако рекацијата на промена заради некаков механички или контролен delay не испорача соодвета реакција веројатно може да настане тој мал „прекин“ во тегнењето.