Автор Тема: EGR Valve  (Прочитано 16321 пати)

Отсутен Alfista

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1492
Одг: EGR Valve
« Одговори #45 на: 18 Јуни 2013, 12:21:20 pm »
Katalizator off

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3843
Одг: EGR Valve
« Одговори #46 на: 18 Јуни 2013, 13:30:44 pm »
1. Исчистен EGR
2. Исчистен MAP
3. Зачистен лептир на усисна грана
4. Набутан Liqui Moly - Diesel Spulung во превентивен начин на употреба. (ќе треба да се потроши едно 4/5 резервоар да се примети ако нешто се приметува)

Резултат:
- Подобрено
   работа во лер и при режим под 1900rpm
   рамномерно поаѓање како резултат на првово
- Неподобрено
  сеуште можам да ја натерам во overboost
  сеуште задимува при поагресивно стискање на гас 

Следен чекор - системот за регулација на геометрија на турбината (вакумски црева, електровакумски вентил, чистење на турбина)

Мислам дека тој момент никогаш неможе да се елиминира, со оглед на тоа што недостига ДПФ. Ако сум грешка тојаш многу веројатно се upper & lower turbo hose.

Lower turbo hose ќе добие превентивно, само да го најдам по регионов. Ама тоа и оние вакумски црева што одат на VGT регулаторот ќе јбидат набрзо сменети. Веројатно во тој наврат MAF сензорот ќе добие  „луфтирање“.

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7038
Одг: EGR Valve
« Одговори #47 на: 18 Јуни 2013, 13:37:23 pm »
Почекај со купување деновиве ќе ти пратам еден добар линк за силиконски црева по многу добри цени. Инаку фабрички направено силиконско (оргиналот е гумено) е 50 или 75 фунти со ДДВ од ибеј.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3843
Одг: EGR Valve
« Одговори #48 на: 18 Јуни 2013, 14:07:02 pm »
Во Србија или Бугарија има за цена од 30-40 евра, гумено (ново). Не е сликонско ама лесно се наоѓа и за „проба“ некако не е страшно. Камо среќа да е цревото после и силиконско ќе најдам ако брзо отиде ова.

Присутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10272
Одг: EGR Valve
« Одговори #49 на: 19 Јуни 2013, 00:36:46 am »
Што е ДПФ?

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: EGR Valve
« Одговори #50 на: 19 Јуни 2013, 00:38:40 am »

Присутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10272
Одг: EGR Valve
« Одговори #51 на: 19 Јуни 2013, 01:03:12 am »
nesto kako katalizator a?

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: EGR Valve
« Одговори #52 на: 19 Јуни 2013, 01:14:05 am »
1. Исчистен EGR
2. Исчистен MAP
3. Зачистен лептир на усисна грана
4. Набутан Liqui Moly - Diesel Spulung во превентивен начин на употреба. (ќе треба да се потроши едно 4/5 резервоар да се примети ако нешто се приметува)

Резултат:
- Подобрено
   работа во лер и при режим под 1900rpm
   рамномерно поаѓање како резултат на првово
- Неподобрено
  сеуште можам да ја натерам во overboost
  сеуште задимува при поагресивно стискање на гас 

Следен чекор - системот за регулација на геометрија на турбината (вакумски црева, електровакумски вентил, чистење на турбина)

Мислам дека тој момент никогаш неможе да се елиминира, со оглед на тоа што недостига ДПФ. Ако сум грешка тојаш многу веројатно се upper & lower turbo hose.

тој момент НИКОГАШ нема да се изгуби на дизелите... ма што сака нека тураат и нека им прават, џабе е...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен arnautce

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 14
Одг: EGR Valve
« Одговори #53 на: 22 Јуни 2013, 11:03:38 am »
Возејки сега ми светна сијаличката check engine.
се вклучува, се гаси и тоа така во периоди.
Бев на минување од кај Чешиново, и поминав таму има еден мајстор ја стави на компјутер, дијагностицираше скината мембрана на EGR вентилот.
Промена на мембраната 15 евра, ама во моментот немал да ми смени.
Е сега читам овде по форумот разни муабети за EGR вентилот, што ке е најпаметно да се направи некој совет од Вас??

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4904
Одг: EGR Valve
« Одговори #54 на: 22 Јуни 2013, 11:42:10 am »
јас би го извадил и софтверски би избришал :) нормално ако на твоето возило е можно

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14157
  • Пудингот на шоферството
Одг: EGR Valve
« Одговори #55 на: 22 Јуни 2013, 12:07:00 pm »
А шо кола е во прашање?
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен arnautce

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 14
Одг: EGR Valve
« Одговори #56 на: 22 Јуни 2013, 12:10:11 pm »
Opel Vectra 2.0 DTI 2000 god

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14157
  • Пудингот на шоферството
Одг: EGR Valve
« Одговори #57 на: 22 Јуни 2013, 12:24:53 pm »
Барај го членот Маршер,тој ке ти објасни најубаво.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3843
Одг: EGR Valve
« Одговори #58 на: 22 Јуни 2013, 22:21:07 pm »
1. Исчистен EGR
2. Исчистен MAP
3. Зачистен лептир на усисна грана
4. Набутан Liqui Moly - Diesel Spulung во превентивен начин на употреба. (ќе треба да се потроши едно 4/5 резервоар да се примети ако нешто се приметува)

Резултат:
- Подобрено
   работа во лер и при режим под 1900rpm
   рамномерно поаѓање како резултат на првово
- Неподобрено
  сеуште можам да ја натерам во overboost
  сеуште задимува при поагресивно стискање на гас 

Следен чекор - системот за регулација на геометрија на турбината (вакумски црева, електровакумски вентил, чистење на турбина)

Мислам дека тој момент никогаш неможе да се елиминира, со оглед на тоа што недостига ДПФ. Ако сум грешка тојаш многу веројатно се upper & lower turbo hose.

Lower turbo hose ќе добие превентивно, само да го најдам по регионов. Ама тоа и оние вакумски црева што одат на VGT регулаторот ќе јбидат набрзо сменети. Веројатно во тој наврат MAF сензорот ќе добие  „луфтирање“.

Lower Turbo Hose  го бидна. Визуелно тоа старото не можев да му најдам мана, но според возењето има прилично помазно потегнување без многу осетни flat spot-ови (имав на две места).

Генерално после 500 изминати километри од оние зафати и адитиви прилично задоволен од подобурвањето.
Остана мал флет спот, овербуст тешко да го натерам веќе да направи, за разлика од претходно каде еднаш неделно имав Motor Control Failure (MCF) при максимални натегнувања.

На ред се вакумските црева до регулаторот на геометрија на турбина.

Црнеењто е тука уште но него веќе не се ни трудам да го отстранам.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: EGR Valve
« Одговори #59 на: 23 Јуни 2013, 01:56:58 am »
Каков флет спот?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need