Стратро, генерално се слагам со тебе, ама проблемот со ако не 100%, ама 90% од луѓето што купуваат половњаци е дека забораваат колку им е чергата.
Со други зборови, до вчера возел Југо, денес купил Голф 4, утре ќе му биде скапо да смени дискови и плочки на Голфот за 9000 денари пошто на Југото ги мењал за 2000 денари гуртните.
Такви примери, колку сакаш. Имам комшија што купи W210 E-класа од 1999-та година. Стварно го зема од некоја жена, и стварно Мерцедесот има 200.000 поминати. Со други зборови, као нов, а го плати само 6000 евра, сосе све. Ама дојде ред да му смени гумици на балансштангла позади пошто почнаа да цвичат. Кога му реков, „абе комши, ти шкрипат гумичките позади, смени ги, срамота е“, неговиот одговор беше „ти нормален ли си, знаеш ли колку коштаат?“.
Или комшија што купи BMW 520d (или 530d, небитно)... Кога дојде ред да смени дискови и плочки, му беше скапо да бара квалитетни делови, па стави некои кинески дискови „пошто комши, диск е диск јебига, можда побрзо ќе се трошат, ама 3 пати се поефтини“. На автопат кога мораше нагло да закочи од скоро 200 на саат (ради полиција) три диска пукнаа, еден експлодираше. Го остави на автопат Бенџаминот пошто не можеше да го вози.
Тука е моментот со чергата. Кларксон и Хамонд купија чудовишта за смешни пари, ама колку пари кажаа дека дал Кларксон за не-знам-што во следната епизода? Околу 2000 фунти?
Сите можеме да сањаме да купиме ова или она за 10, 15 или 20.000 евра. И ќе го купиме. Ќе купам 10 години стар Мерцедес ЦЛ500 место Голф Дизел.. Ама нит ќе можам да си дозволам да го напојам, нит ќе можам да си дозволам да го поправам кога нешто (inevitably) ќе се сјебе.