Автор Тема: CARclub Тест: Renault Clio 0.9 TCE  (Прочитано 21985 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Renault Clio 0.9 TCE
« Одговори #45 на: 14 Март 2013, 16:18:42 pm »
@Bugar, има и напредок во технологијата. Подобро искористување на горивото, помалку загуби во пренос итн. Денес, може да биде штедлива кола и со 1.2 тони.

Ренолчето си е на место. Цената.... па не баш.... Ја би земал MiTo за тие пари ако баш ми треба градски малишан.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: Renault Clio 0.9 TCE
« Одговори #46 на: 14 Март 2013, 16:20:57 pm »
Ubava e kolata, no za taa cena ima 308 HDI.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3009
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Одг: CARclub Тест: Renault Clio 0.9 TCE
« Одговори #47 на: 14 Март 2013, 16:24:11 pm »
Се на се клиово е многу интересно, да не кажам одлично. Ама многу ми кршат филм тие прозорчињата Зеро што ги спомна на задните врати кај кваките, а па ич не можам да ги сфатам ледовите напред меѓу знакот и фаровите. Што се тие жмигавци, каква функција имаат??? Ми го укакуваат од напред клиово, без нив би било перфектно. Е сеа ентериерот, пак не може да се види како што треба, но сметам дека е така најмногу ради тоа што во моментот кога е сликана колата, е премногу светло и сонцето си блешти и мути малце работа. Сепак пак ќе кажам дека ми е многу битен ентериерот кај едно возило, па затоа и сакам да го видам како што треба.
Цената нема да ја коментирам, ама сакам да прашам што мотори се нудат освен турбашчево мало?

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: CARclub Тест: Renault Clio 0.9 TCE
« Одговори #48 на: 14 Март 2013, 16:28:31 pm »
@Bugar, има и напредок во технологијата. Подобро искористување на горивото, помалку загуби во пренос итн. Денес, може да биде штедлива кола и со 1.2 тони.

Ренолчето си е на место. Цената.... па не баш.... Ја би земал MiTo за тие пари ако баш ми треба градски малишан.

Se slagam Simo. cenata ... Nemam komentar. So vakvi ceni se znae Renault na pat kon propasta. Se opametija bogatite. Poarno MITO em poubavo em posportsko.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Renault Clio 0.9 TCE
« Одговори #49 на: 14 Март 2013, 16:52:10 pm »
Средно ниво на опрема е, во највисокото ниво на опрема си оди и кожен волан.

Само со највисокото ниво на опрема да не дојде и кожна пура? ;D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Renault Clio 0.9 TCE
« Одговори #50 на: 14 Март 2013, 16:54:01 pm »
Средно ниво на опрема е, во највисокото ниво на опрема си оди и кожен волан.

Само со највисокото ниво на опрема да не дојде и кожна пура? ;D
Француско-колонијална. Веројанто алжирска со пуцвал фризура! :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Zvrki

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 396
Одг: CARclub Тест: Renault Clio 0.9 TCE
« Одговори #51 на: 14 Март 2013, 17:00:50 pm »
Зеро стави ја сликата со мене да види Марјанот колкав е багажникот на Реното :) :) :)

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16719
  • Keep it 100
Одг: CARclub Тест: Renault Clio 0.9 TCE
« Одговори #52 на: 14 Март 2013, 17:31:34 pm »
Цената нема да ја коментирам, ама сакам да прашам што мотори се нудат освен турбашчево мало?

http://www.renault.mk/novi-vozila/patnicki-vozila/clio/novo-clio/ceni/

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Одг: CARclub Тест: Renault Clio 0.9 TCE
« Одговори #53 на: 14 Март 2013, 17:39:10 pm »
Убава количка, се разминав пред некој ден со една иста ваква ако не беше и истата. На прв поглед не ми се допадна масивниот знак на предниот дел, останатото ќе го разгледам подобро во живо кога ќе имам прилика. Одличен тест и фантастични фотографии од CARclub crew како и секогаш!

Отсутен Bu$aV MeGaNe

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1855
  • Renault Megane R26
Одг: CARclub Тест: Renault Clio 0.9 TCE
« Одговори #54 на: 14 Март 2013, 17:40:38 pm »
Еве сум бе Зеровски,верувам дека и Прчовски ќе се изјасни покасно :)

Отприлика и очекував позитивни коментари за количево,а да бидам искрен не многу од Зеро и Дени ама ете и тоа дочекав ;D

Немав прилика да го возам количево,ама видов и прочитав доста за него.Една од најпозитивните работи е тоа што со новиов 0.9 мотор тежи само 1007кгр што мислам дека е одлично.

Визуелно е ствар на вкус,мене лично не ми се допаѓаат тие дневните светла,ми делуваат како да се отпосле ставани и фаровите можело да бидат малку помали.
Задниот дел и странично ми се допаѓа многу.
Изборот на алумински бандажи е ужасен,освен овие на тестново клио кои личат на нешто,другите се кој од кој по шабански.

Ентериерот е одличен,со тоа што јас би го исфрлил тој пиано финишот.Опремата е како во возило од повисока класa што е за пофалба.
Може да се добие и кожен волан во средното ниво за 200е.

Е сега цената,богами се забораиле малце ама за брзо време ќе си легнат работите.Каталошката цена ептен ја претерале ама ако отидеш во салон колата би ја земал за



Значи моменталната цена е 13200е а доплата за Дци 65кс е 600е,а пак за Дци 90 кс доплатата е околу 1500е. што пак мислам дека е многу за возило од оваа класа.Најопремената варијанта би требала да чини приближно колку ова.
Искрено би размисли дали воопшто се испплати да доплаќаш за дизел во оваа класа.Мислам дека иако смешно звучи 0.9 и те како ќе си ја врши работата.

Како и да е прекрасно градско возило и искрено за некое време кога ке легне цената би сакал да поседувам едно за низ град,нормално тест возило кое не би го платил повеќе од 10000е :)


Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Renault Clio 0.9 TCE
« Одговори #55 на: 14 Март 2013, 17:43:13 pm »
Багажен простор - Еден (1) Зврки.



@Busav: Кога нешто вреди да биде пофалено, ќе го пофалам. Како јас, така и Дени. :)

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3465
Одг: CARclub Тест: Renault Clio 0.9 TCE
« Одговори #56 на: 14 Март 2013, 18:22:57 pm »
Едвај чекав да видам шо ќе напише Зеро за Клиото знаејќи го неговиот негативен став кон рено. Моето мислење е дека токму неговиот став е причина за првиот тест на рено возило дури сега. (Изгледа чекаше да му се бедиса некое Рено).
Ме изненадија позитивните импресии од новинарите на КАРклуб, што беше очекувано и е за поздрав.

Мене лично ми се бендиса Клиото уште одма, неговиот несекојдневен дизајн иако преку некои детали ме потсетува на други возила го прави Клио посебно.

Прв пат имав можност да влезам во новото Клио токму во овој тестен модел. Можам со цела одговорност да тврдам дека Рено е светлосни години понапред во поглед од ентериорот од претходната генерација. Дизајнот е елегантен без пренатрупани непотребни копчиња но претпоставувам дека копчињата ги нема поради екранот на тач.

Не ми е јасно копчето на картичката за да се запалат интериор светлата не ја гледам причината на таа опција.
Менувачот е доста лесен колку што можев да забележам кога го шалтав у место исто така и на тоа забележувам позитивен напредок.
Според мене овој мотор највеќе би му одговарал на Твинго а моторот не е лош во клио ако претежно неговата екслоатација би била во градски услови. Иако ја би одел на 1.5 dCi 90.

Останува да одам у Рено да им побарам една тест вожња и да добијам целосна слика на возилото.

Зеро мислам дека Клио е продолжеток на Рено 5 (ама само мислам). :)

Дени прекрасни се сликите си имаш свој стил на сликање кој мене многу ми се допаѓа знаеш да ги потенцираш деталите преку фотографија, вистински професионалец! :)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: Renault Clio 0.9 TCE
« Одговори #57 на: 14 Март 2013, 18:26:26 pm »
i toa kako vredi doplata za proveren dizel. Ova 0.9 e novo e neispitano motorce.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Renault Clio 0.9 TCE
« Одговори #58 на: 14 Март 2013, 18:32:28 pm »
„Мојот негативен став кон Рено“ е лично убедување. Едноставно, до сега немало Рено кое ми се свиѓало (освен RS моделите, но и тука сум пребирлив). Кај мене естетиката на едно возило е пресудна, и мое лично мислење е дека до сега Рено за многу малку ги утињаше работите. За квалитет нема да зборувам, бидејќи немам лично искуство.

Е сега, мојот муабет е дека (за мене) до сега не постоела причина да купам Рено. Секогаш имало подобра понуда од конкурентите (ако ги одземеме парите од равенката). Спротивно на досегашните модели, новото Клио е одлично. Секоја чест на van den Acker, очигледно ги согледа сите пропусти на Patrick Le Quement и изгради нов идентитет за Рено.

Како што е, Клиото го ставам во врвот на класата, во друштво на Фиеста и Поло.

ЕДИТ: Да напоменам, според сообраќајната, тестниот модел тежи околу 1080 килограми. Одлична бројка!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: Renault Clio 0.9 TCE
« Одговори #59 на: 14 Март 2013, 18:34:14 pm »
Toa e Corsa klasa.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need