Автор Тема: CARclub Тест: Renault Clio 0.9 TCE  (Прочитано 21981 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Renault Clio 0.9 TCE
« Одговори #60 на: 14 Март 2013, 18:34:27 pm »
Цената нема да ја коментирам, ама сакам да прашам што мотори се нудат освен турбашчево мало?

http://www.renault.mk/novi-vozila/patnicki-vozila/clio/novo-clio/ceni/
Реално ова е преслаб најјак мотор. Ова треба да е основен бензински мотор. Според мене. А 1.4 тце 130 да се вгради како појак. Евентуално симнат на 110кс. И крај на прикаската.

Вака пак ќе се купува косилица верзија 1150цц заради цената. Тоа треба да се забрани едноставно. Да се рече - крај и готово. Како мерцедес што направи. Од сега, па натаму само турбаши. Се што е останато од пред 30 години отфрламе.


@ Бушав, гледам дека ДЦИ 75 се нуди а не 65 во клиово. 65 е за жалење, ама 75 со ремап би требало да е во ред за овој тип на возило. Ова од памет зборувам, немам искуство со моторот. Али што се тиче бенинецот е одличен за најслаба верзија без дискусија!

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Renault Clio 0.9 TCE
« Одговори #61 на: 14 Март 2013, 18:35:41 pm »
Toa e Corsa klasa.

За жал, Корсата е даааааааааааааааааааааааааааааааалеку зад најдобрите во класата.

Отсутен Bu$aV MeGaNe

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1855
  • Renault Megane R26
Одг: Re: CARclub Тест: Renault Clio 0.9 TCE
« Одговори #62 на: 14 Март 2013, 18:38:21 pm »
Jas vo oficijalniot prospekt procitav deka tezi 1007 kgr.Kako i da e otprilika taa e tezinata.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Renault Clio 0.9 TCE
« Одговори #63 на: 14 Март 2013, 18:38:59 pm »
Тежината зависи од опрема, али може и во сообраќајна да згрешиле, нема да биде ни прв ни последен пат.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: Renault Clio 0.9 TCE
« Одговори #64 на: 14 Март 2013, 18:41:18 pm »
Vo sto? Vo prodazba, vo kvalitet, vo imidz, vo postprodazba? Corsata e zrel proizvod, ne e eksperimentalna igracka. Sekogas megu najprodavanite na novo, najbarana na staro.

Corsa D so podobro nivo na oprema ima prefineta voznja vo sporedba so Fiesta, 207, Punto, Clio (prethodnoto, ova ne sum go vozel)... oddava cuvstvo na vozilo edna klasa pogore.

Corsata ima 2 mani: nema moken dizel (>130ks). Ne nudi dinamicna voznja.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Renault Clio 0.9 TCE
« Одговори #65 на: 14 Март 2013, 18:44:16 pm »
Не е темата за Корса, ако сакаш отвори нова и ќе дискутираме. Во секој случај, со оглед на сегашната понуда во класата Корсата ми е меѓу последните возила кои би ги избрал.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: Renault Clio 0.9 TCE
« Одговори #66 на: 14 Март 2013, 18:45:39 pm »
Ne mora, prekinuvame ;)

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Bu$aV MeGaNe

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1855
  • Renault Megane R26
Одг: CARclub Тест: Renault Clio 0.9 TCE
« Одговори #67 на: 14 Март 2013, 18:48:32 pm »
Дени моја грешка,сега видов дека послабиот дизел е 75кс.

Иначе според мене совршениот пакет за клио е ова



1.2 Тce 118 hp


The front wheels are driven by a 1.2-litre TCE turbo petrol engine, which provides 118bhp and a 0-62mph time of under 9sec. Much like its bigger RS brother, the GT gets a six-speed ‘EDC’ twin-clutch gearbox as standard. A Renaultsport Drive button toggles between Normal and Sport modes for the throttle, steering and gearbox, just like in the 200, while the Renaultsport Monitor on-board telemetry system is also available.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Renault Clio 0.9 TCE
« Одговори #68 на: 14 Март 2013, 18:53:33 pm »
Така е!

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16719
  • Keep it 100
Одг: CARclub Тест: Renault Clio 0.9 TCE
« Одговори #69 на: 14 Март 2013, 18:54:24 pm »

Отсутен Pal Zileri

  • Сијка Пиштолова
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2464
Одг: CARclub Тест: Renault Clio 0.9 TCE
« Одговори #70 на: 14 Март 2013, 19:00:01 pm »
Менувачот е доста лесен колку што можев да забележам кога го шалтав у место исто така и на тоа забележувам позитивен напредок.
Тука па мислам дека е најголемата утка.Имав шанса да го провозам и токму менувачот беше тоа што најмногу ме разочара.Едноставно одот од втора во трета е премногу долг и како што кажа Зеро како да возиш 23-ка се осеќаш.Исто така и возењето не е толку меко како што беше во старите Мегани(како ти што имаш).
Дизајнот и опциите на мотори би ги издвоил како предности,но сепак малце се разочарав за причините наведени предходно,а повеќе очекував од изгледот на прв поглед.
Во оваа класа сепак мислам дека има подобри опции.
www.domitalia.mk

Замисли како би ни изгледале колите по форумов да имавме нормални 5000еур месечна плата by Deni

Отсутен DayWalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3063
  • Ќебапбрингер!
Одг: CARclub Тест: Renault Clio 0.9 TCE
« Одговори #71 на: 14 Март 2013, 19:54:36 pm »
Clio-то е супер! надвор изгледа ептен интересно, разиграно, динамично - баш како што треба да изгледа едно градско количе, онака позитивно.
Имам неколку забелешки, а тоа се грдите DRL - незнам зашто така лошо и кинески ги наместиле, ама ајде можам и со нив да живеам некако :)
Исто кваките на задните врати се малце глупави ( плитки) па не се отвараат така лесно, се лизга раката од кваката. Ама пошто тоа е цената на убавиот изглед со скриените кваки, нека биде - ОДЛИЧНО
Внатре е онака незнам, малце тоа кај екранот и се некако празно ми изгледа, ама е океј.
Незнам зашто, ама многу ме нервира што командите "на волан" се уствари позади волан и попушташ музика као да мењаш брзина на типтроник. Ова го има и во неколку пежоа, цитроени и ми е страшно голема глупост :)

Се на се, одлично ауто, убаво на изглед, пристојно и внатре - големо браво за Рено.
Да требало сега да купувам кола во таа класа, покрај фиестата ова би било тука дефинитивно во конкуренција.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Renault Clio 0.9 TCE
« Одговори #72 на: 14 Март 2013, 20:19:39 pm »
Јас почнувам да мислам дека Клиото ќе излезе со подобри мотори во следниве 3-4 години и ќе биде подобар од Поло и Корса, за Фиеста да не зборувам. Моторите што Опел ќе ги извади во следниве 2 години се со страшни перформанси но како и секогаш GM ќе ја поебат работата и Опел ќе биде второкласен. Ме интересира новото Твинго со какви мотори ќе дојде и истите тие мотори како ќе ја кренат вредноста на Клиото. И VW се заебани они имаат веќе спремни мотори за во следните 10 години Заебана е борбата во тој сегмент.

Незнам зашто, ама многу ме нервира што командите "на волан" се уствари позади волан и попушташ музика као да мењаш брзина на типтроник. Ова го има и во неколку пежоа, цитроени и ми е страшно голема глупост :)


Верувај ми за кратко време се навикнуваш да не ги користиш и забораваш дека си ги платил, така да се си доаѓа на свое место и нема проблем. ;)

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10963
  • 430i
Одг: Re: Одг: CARclub Тест: Renault Clio 0.9 TCE
« Одговори #73 на: 14 Март 2013, 21:28:38 pm »
Зеро стави ја сликата со мене да види Марјанот колкав е багажникот на Реното :) :) :)

300 литри = 1 Зврки :D

@Фаланга не ја отпишувај Фиеста така лесно, не ги заборавај еко-буст моторите.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Renault Clio 0.9 TCE
« Одговори #74 на: 14 Март 2013, 21:29:43 pm »
Не ја отпишувам, само што е помала во димензии и погрда у зубите ;D