Автор Тема: CARclub Тест: Renault Clio 0.9 TCE  (Прочитано 21972 пати)

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7387
Одг: CARclub Тест: Renault Clio 0.9 TCE
« Одговори #90 на: 15 Март 2013, 14:20:42 pm »
Чисто онака спортски, зошто би било логично на лева, а нелогично на десна страна да бидат командите (за радио ваљда)?
Логично е на лева зошто при релаксирано или спортско возење десната рака во сите понови коли ти е на менувач.

Мене ништо не ми мења рецимо.

+1

Десната рака 99% од времето поминато во возење е на менувачот...  посебно кај нас со косилиците ;D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Renault Clio 0.9 TCE
« Одговори #91 на: 15 Март 2013, 14:26:16 pm »
Чисто онака спортски, зошто би било логично на лева, а нелогично на десна страна да бидат командите (за радио ваљда)?
Логично е на лева зошто при релаксирано или спортско возење десната рака во сите понови коли ти е на менувач.

Мене ништо не ми мења рецимо.

+1

Десната рака 99% од времето поминато во возење е на менувачот...  посебно кај нас со косилиците ;D
Не се сложувам. Јас со моето возило во трета возам по кривините во стража. Кај Фиестата со камионскиот мењач мора на секоја кривина да менувам брзина.
Повеќе зависи од добро погодениот пренос отколку од косиличарењето.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: CARclub Тест: Renault Clio 0.9 TCE
« Одговори #92 на: 15 Март 2013, 14:26:52 pm »
Чисто онака спортски, зошто би било логично на лева, а нелогично на десна страна да бидат командите (за радио ваљда)?
Логично е на лева зошто при релаксирано или спортско возење десната рака во сите понови коли ти е на менувач.

Мене ништо не ми мења рецимо.

+1

Десната рака 99% од времето поминато во возење е на менувачот...  посебно кај нас со косилиците ;D
Не се сложувам. Воопшто. Јас со моето возило во трета возам по кривините во стража. Кај Фиестата со камионскиот мењач мора на секоја кривина да менувам брзина.
Повеќе зависи од добро погодениот пренос отколку од косиличарењето.

Amen, brother!
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: CARclub Тест: Renault Clio 0.9 TCE
« Одговори #93 на: 15 Март 2013, 15:02:17 pm »
Чисто онака спортски, зошто би било логично на лева, а нелогично на десна страна да бидат командите (за радио ваљда)?
Логично е на лева зошто при релаксирано или спортско возење десната рака во сите понови коли ти е на менувач.

Мене ништо не ми мења рецимо.

+1

Десната рака 99% од времето поминато во возење е на менувачот...  посебно кај нас со косилиците ;D
Не се сложувам. Воопшто. Јас со моето возило во трета возам по кривините во стража. Кај Фиестата со камионскиот мењач мора на секоја кривина да менувам брзина.
Повеќе зависи од добро погодениот пренос отколку од косиличарењето.

Amen, brother!

Straza 5-ta ja vozam 70-80 si ide nema gajle. Malu cadit i ne arci po ekonomicno da e.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14291
  • Пудингот на шоферството
Одг: CARclub Тест: Renault Clio 0.9 TCE
« Одговори #94 на: 15 Март 2013, 16:43:03 pm »
 :D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен DayWalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3063
  • Ќебапбрингер!
Одг: CARclub Тест: Renault Clio 0.9 TCE
« Одговори #95 на: 15 Март 2013, 16:55:55 pm »
За командите мнооогу по логично е да се на лева страна, која цело време ти е на волан. тука се и жмигавците и нормално што ти треба у моментот ќе стискаш без да тргаш рака од мењач и слично.

Интересно објаснување имаше еден од продавачите у VW, многу практично.
Рецимо се возиш со девојче у кола, после некое време ставаш десна рака кај неа на нога, у тој даден моменат на радио иде некоја жалопојка од Жељко Љоксимович и она вика "еј многу ми се свиѓа песнава" - значи треба да појачаш музика! - ако командите се на десна страна, логично е дека треба да ја тргнеш раката од нога, а таман си почнал. Затоа нормално логично е на лева страна си попушташ музика, она се топи и после у даден момент на дадено место буташ јазик :)

Отсутен skorpion

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2215
  • Burn the tires, not your soul!!!
Одг: CARclub Тест: Renault Clio 0.9 TCE
« Одговори #96 на: 15 Март 2013, 17:02:39 pm »
Додека возиш? :) :) :) инаку да подобро би било да се на лева страна, јас многу ретко ставам десна рака на волан...
Jedno upozorenje!
Kad prelazite ulicu, uvek gledajte u automobile a ne u semafor!
Semafori retko kad udare čoveka.

Отсутен Zvrki

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 396
Одг: CARclub Тест: Renault Clio 0.9 TCE
« Одговори #97 на: 28 Март 2013, 15:39:50 pm »
Ремек дело од промоција. Ова е тест возење.

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=4C5SgA9d9gQ


Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Renault Clio 0.9 TCE
« Одговори #98 на: 28 Март 2013, 15:42:13 pm »
Солидно, солидно!

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: CARclub Тест: Renault Clio 0.9 TCE
« Одговори #99 на: 28 Март 2013, 17:54:58 pm »
Ремек дело од промоција. Ова е тест возење.

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=4C5SgA9d9gQ

После овакво тест возење дури и јас би го купил ренолчево!

Отсутен Rakun4e

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9194
  • Аstra la vista baby !
Одг: CARclub Тест: Renault Clio 0.9 TCE
« Одговори #100 на: 28 Март 2013, 18:05:36 pm »
Ако идат и цуцуте во него  ;D

Отсутен Vlatzki

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2069
Одг: CARclub Тест: Renault Clio 0.9 TCE
« Одговори #101 на: 08 Јули 2013, 21:56:57 pm »
За командите мнооогу по логично е да се на лева страна, која цело време ти е на волан. тука се и жмигавците и нормално што ти треба у моментот ќе стискаш без да тргаш рака од мењач и слично.

Интересно објаснување имаше еден од продавачите у VW, многу практично.
Рецимо се возиш со девојче у кола, после некое време ставаш десна рака кај неа на нога, у тој даден моменат на радио иде некоја жалопојка од Жељко Љоксимович и она вика "еј многу ми се свиѓа песнава" - значи треба да појачаш музика! - ако командите се на десна страна, логично е дека треба да ја тргнеш раката од нога, а таман си почнал. Затоа нормално логично е на лева страна си попушташ музика, она се топи и после у даден момент на дадено место буташ јазик :)

Убаво ти рекол дечкото. Свака му част. Командите на лева страна би дошле најубаво. :)

Реново мене од надвор е доста убаво скоцкано, а тоа шал таблата не можам да ја сварам... Посебно кај километражата.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: CARclub Тест: Renault Clio 0.9 TCE
« Одговори #102 на: 04 Декември 2013, 09:43:57 am »
После возење на примероци со 0.9 TCe и 1.5 dCi под хауба, да сублимирам (ќе ги скокнам веќе установените моменти и познатите ствари во врска со убавиот дизајн, опремата итн итн)...

0.9 TCe:
- необјаснив ми е потегот со трицилиндраш со зафатнина испод литро и турбо полнач. На хартија има 90КС, кои во реалност стваааааарно е многу тешко да се достигнат. Додека да стигнеш да убрзаш, отишол пола резервоар (фигуративно нормално).
- електричното серво управување е комплетно бесчувствително. За низ град можеби е во ред, меѓутоа во тесни улички и на паркинг. За нормално возење, нема никаков фидбек од тркалата, подлогата итн.

1.5 dCi
- значително подобар избор за погонски агрегат, во однос на 0.9 TCe. Многу повеќе си одговара со колата. Прекрасно нагоден, рафиниран, доволно моќен нисколитражен дизел мотор. Дефинитивна препорака.
- електро-хидрауличното управување нуди многу поубаво чувство на воланот, особено во однос на електричното серво кај бензинецот.
- убаво си повлекува при 50 во 4-та, без многу драма, без мачење.
- стандарден проблем со (мање-више) сите нормални („мејнстрим“) дизели - после 3000 вртежи, многу галама за ништо. Буквално ништо.

Заеднички импресии:
- средишната конзола ми е чудна, некако шлапната у сред кола. И безвезно штрчи нагоре од шалт таблата.
- пијано финишот мене лично не ми се свиѓа. На средишната конзола, ајде де, некако се трпи, ама кај дизелот, дел од воланот беше „прекриен“ на овој начин, и мене лично ми е многу ружно и непотребно. Ако добро се сеќавам (може да беше кај Каптурот ова), делови од вратата (кај контролите за прозори, ретровизори итн) беа исто обработени со пијано финиш, што по мене е тешка глупост.
- малите прозорчиња кај задните врати се очигледни жртви на дизајнот. Апсолутно се бескорисни.
- прешироки задни столбови, кои сериозно ја попречуваат прегледноста.
- надворешните ретровизори имаат чуден неправилен облик. Чудно се засечени во долниот дел и не компензираат доволно за намалената прегледност која ја наметнуваат широките задни столбови.
- недостига потпирач за рака
- контролите за радиото веќе ги дискутиравме
- менувачот (самата рачка, не комплетниот склоп од запчаници) влече корени уште од втората генерација на Меган. Време е да го сменат.
- при поставено возачко седиште како за мене, на задната клупа зад возачот може да седнат патници со максимум висина од 170 цм, под услов да се релативно витки. Јас едвај седнав позади, колената ми удираа во возачкото седиште, главата ми удри во кровот и многу е исправено седењето.
- багажникот има солиден капацитет, но пластиките што навлегуваат од страните (каде што легнува даската) можат да попречат при товарање.

- доста добра изолација
- убаво нагодено подвозје - комотно, доволно информативно, но не премногу интрузивно за да пречи или иритира во секојдневното возење.
- материјали фини на допир, со доста добра завршна обработка. Забелешка за моделите со многу голем дел пијано финиш на воланот - во долниот дел имаат остри рабови, кои може да го изгребат возачот.
- солидни предни седишта, со многу добро странично држење и на седечката, и на потпирачката површина.

На тоа ми текнува во моментов :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: Renault Clio 0.9 TCE
« Одговори #103 на: 04 Декември 2013, 13:53:32 pm »
Само ти го возеше изминатиот викенд? Очекував повеќе рецензии. Еве дел од моите забелешки:

-дизелот разочара, мислев дека е 75кс, не 90. Нит е еластичен нит има перформанси, во лер се слуша малку повеќе од што е потребно.
-одлична потрошувачка, која е резултат на слабите перформанси
-изолацијата е просечна, како и на сите коли од таа класа.
-дизајнот е супер
-просторноста во кабината е мала (тесен е), резултат на одличниот дизајн
-мењачот е просечен, треба да јаде уште леб за да добие германски клик
-вратите се затвараат многу добро
-има амортизер на хауба
-материјалите во внатрешноста се многу добри
-одлична управливост
-нарушена удобност која е резултат на одличната управливост
-евтини алуминиумски бандажи
-скапичко

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14291
  • Пудингот на шоферството
Одг: CARclub Тест: Renault Clio 0.9 TCE
« Одговори #104 на: 04 Декември 2013, 14:33:57 pm »
Колку е тешко,ме чуди 90кс да не повлекува прифатливо.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D