Автор Тема: Однос кон купувачите во салоните на автомобилските импортери  (Прочитано 65501 пати)

Отсутен RedEco

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4631
  • Passat B8
Одг: Однос кон купувачите во салоните на ав&#
« Одговори #195 на: 07 Септември 2014, 23:08:39 pm »
Za mene vo slucajov ubava kola e kola koja sto nema da mi sozdava problemi i odzema energija i vnimanie so defekti, dovolno raat za podolg pat i slicno ... taka da samo bi se zamaral so rabotata za sto i sum platen isto mi nosi pari...
      Vo zavisnost od toa kolku ke patuvam od idnata godina mozda zemam kola kako i Avensisot ili pak Passat il Superb no so 5 godini garancija :)

Koga bi bil pomlad edno 15 godinki sigurno mnogu bi mi bila vazna ubavinata...
« Последно менување: 08 Септември 2014, 10:06:38 am RedEco »
sfe e do sistemot, i pozicijata na popametnite vo nego.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Ama si se fatil za taa garancija ko slep za stap... Ko da e tolku bitna.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Ваљда пошто е битна.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен RedEco

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4631
  • Passat B8
Vo slednite 5-10 godini za mene mnogu bitna, ;) ...posle toa ke prejdam valjda na nekoja poraat penzionerska rabota, so hobja, garden, bazencinja, i slicni zebancii  :)
sfe e do sistemot, i pozicijata na popametnite vo nego.

Отсутен A4-B8

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 544
Нема врска со импортерот - импортерот на Тојота е супер.

Едноставно, Тојота е бренд кој (според мене барем) во моментов не нуди ништо интересно, односно ништо што е подобро од конкуренцијата.

- Ајгото не требало да излезе од дизајнерско студио. Ако избраниот дизајн е најдобар од понудените, ме интересира како изгледале другите.
- Јарисот е конзерва со превисока цена. Една од најлошите коли кои што сум ги возел. Зборот со кој го опишувам е "hateful".
- Аурисот е добар, ако можеш да го преџвакаш квази-Hyundai-i30 дизајнот. Јас не можам. Дополнително, Аурисот е кола со многу чудно поставена суспензија. Крута, ама љуљава. Една од ретките коли во кои ми се повраќало на возачко седиште. Сепак, ок кола е, само толку потресително ружна.
- Королата е комедија. Единствена кола што ја знам, што кога го затвараш багажникот мораш да го притиснеш точно на средина. Ако повлечеш некаде на страна (како што прават сите нормални луѓе), поклопецот се деформира и не може да се затвори. До толку е тенок лимот.
- Авенсисот е добра, но ружна кола. Со фејслифтот ја оправија малку ситуацијата, но не доволно. Како и да е, се очекува нов Авенсис наскоро, па сегашниот може да се земе за нормална цена. Ако можеш да издржиш да го гледаш секој ден. Или си слеп, ама па ако си слеп не би требало да возиш.
- Рав4.. Have you seen it?
- Land Cruiser-от е способно, но повторно, неверојатно ружно возило. Надминат од Range Rover во секој можен поглед, а не ти треба да испиеш литро виски пред да можеш да погледнеш во негова насока. А ако си пијан, не смееш да возиш, така да, џабе вискито.

Единствена интересна кола што ја нудат е GT 86. Ама тоа е повеќе Субару него Тојота.

Слободно купи Тојота. Она што ќе му го кажуваш на светот следните 5 години (додека ти трае гаранцијата) е дека единствената важна работа при изборот на возило ти била токму гаранцијата.

п.с. Немој да се лажеш и да си помислиш дека Тојоти не се расипуваат..

Ако Тојота е со лош дизајн, треба да се запрашаш зошто е најголем производител на возила во светот и зошто има најверни клиенти во светот. Сигурно не заради дизајнот туку заради беспрекорниот квалитет. Земи тојота 10 години стара и Форд 10 години стар па да ги споредиме.

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7173
Дизајните на Тојота се исто како и на VW групацијата (освен Сеат на времето додека и тој не стана шпански Голф), нема драстични разлики, купувачите го бираат реномето за квалитетни коли. До душа Тојота пробаа нешто да сменат со досадниот изглед и ...... се посраа.

Сеа ми текна на кого ме потсетува Аурисот




Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30070
    • CARclub.mk
Ако Тојота е со лош дизајн, треба да се запрашаш зошто е најголем производител на возила во светот и зошто има најверни клиенти во светот. Сигурно не заради дизајнот туку заради беспрекорниот квалитет. Земи тојота 10 години стара и Форд 10 години стар па да ги споредиме.

Јас не реков дека колите не се квалитетни. Квалитетни се, иако не толку беспрекорно колку што луѓе мислат. Татко ми возеше Corolla 1.4 D4D и турбината отиде на неполни 3000 километри. Нејсе, ете, нека биде изолиран пример. Како и да е, квалитетни се, се слагам. Ги задоволуваат потребите на просечниот купувач. Толку.

Треба да научиме да разликуваме меѓу квалитетно и добро.

Отсутен A4-B8

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 544
Ако Тојота е со лош дизајн, треба да се запрашаш зошто е најголем производител на возила во светот и зошто има најверни клиенти во светот. Сигурно не заради дизајнот туку заради беспрекорниот квалитет. Земи тојота 10 години стара и Форд 10 години стар па да ги споредиме.
Јас до сега немам сретнато некој да се жали од тојота, не викам дека нема, а од форд можам да ти бројам до утре тоа сакав да кажам, затоа форд мора да нуди многу опрема за таа цена, и за дизајн не станува збор  форд има многу добро дизајнирани возила. и толку

Јас не реков дека колите не се квалитетни. Квалитетни се, иако не толку беспрекорно колку што луѓе мислат. Татко ми возеше Corolla 1.4 D4D и турбината отиде на неполни 3000 километри. Нејсе, ете, нека биде изолиран пример. Како и да е, квалитетни се, се слагам. Ги задоволуваат потребите на просечниот купувач. Толку.

Треба да научиме да разликуваме меѓу квалитетно и добро.

Јас до сега немам сретнато некој да се жали од тојота, не викам дека нема, а од форд можам да ти бројам до утре тоа сакав да кажам, затоа форд мора да нуди многу опрема за таа цена, и за дизајн не станува збор  форд има многу добро дизајнирани возила. и толку.
Значи да резимираме, Форд е добро а Тојота е квалитетно!  :)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Добра беше тојота, до „Ќљусевката“. После тоа - конфекција како и све останато.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14708
You buy a Toyota when your life is over :D


Се зезам. Што знам имам голем респект за Тојота, само дизајнерски некако не ми штимаат.

Некако ми се ...пре ...студени коли?...Нема нешто емотивно во нив.

Факин VW има поголеми емоции од Toyota :D

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14717
  • Пудингот на шоферството
Цитат
Треба да научиме да разликуваме меѓу квалитетно и добро.
Ај малку подетално околу ова ако сакаш од твој аспект.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30070
    • CARclub.mk
Имаше во некоја тема дискусија за ова.

Многу пати е зборено. Квалитетното не секогаш е добро, и обратно.

Mazda RX-8 не е квалитетна кола. Премногу е осетлива на милион различни работи, моторот си пие уље по дефиниција, итн. Ама е добра кола.

Генерално, сите supercars (освен Porsche) не се квалитетни коли. Природата на самите возила ги прави нежни, осетливи, расипливи. Бараат (значително) поредовно сервисирање, итн. Ама се добри одлични коли.

Корола е квалитетна кола. Ќе издржи милион километри. Не е добра кола.

Енивеј, ова е мое субјективно мислење. Не мораш да се сложиш со мене. :)
« Последно менување: 08 Септември 2014, 18:22:55 pm zeroSignal »

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14717
  • Пудингот на шоферството
Е сега е друго,вака го бидува муабетот,и сепак се работи за индивидуална работа,пошо кај Корола тебе нешто не ти се бендисува(или општо целата кола тие онака)али за некој е одлична и ги исполнува сите негови очекувања.
Јас можам да преживеам без тач дисплеи во колата и сл. работи некој неможи да замисли кола без тоа итн.итн...

Поентата ми беше предходно се тргна муабет,абе знаеш грди се,релативни со опрема се,и тие почнаа да се расипуваат,а таквиот муабет кога ќе тргни се стигнува до тоа и Дачија да испадни по релијабилна од Тојота.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Ваљда пошто е битна.

Ааа па битна е за некои брандови на коли што се расипуваат, тоест паѓаат ко круши, без разика дали се стари или нови

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30070
    • CARclub.mk
Е сега е друго,вака го бидува муабетот,и сепак се работи за индивидуална работа,пошо кај Корола тебе нешто не ти се бендисува(или општо целата кола тие онака)али за некој е одлична и ги исполнува сите негови очекувања.
Јас можам да преживеам без тач дисплеи во колата и сл. работи некој неможи да замисли кола без тоа итн.итн...

Поентата ми беше предходно се тргна муабет,абе знаеш грди се,релативни со опрема се,и тие почнаа да се расипуваат,а таквиот муабет кога ќе тргни се стигнува до тоа и Дачија да испадни по релијабилна од Тојота.


Сепак, без разлика на моето субјективно мислење, јас објективно не би ја препорачал Королата на некој што ќе ме праша каква нова кола да купи. Има подобри нови коли од таа класа.