Нема врска со импортерот - импортерот на Тојота е супер.
Едноставно, Тојота е бренд кој (според мене барем) во моментов не нуди ништо интересно, односно ништо што е подобро од конкуренцијата.
- Ајгото не требало да излезе од дизајнерско студио. Ако избраниот дизајн е најдобар од понудените, ме интересира како изгледале другите.
- Јарисот е конзерва со превисока цена. Една од најлошите коли кои што сум ги возел. Зборот со кој го опишувам е "hateful".
- Аурисот е добар, ако можеш да го преџвакаш квази-Hyundai-i30 дизајнот. Јас не можам. Дополнително, Аурисот е кола со многу чудно поставена суспензија. Крута, ама љуљава. Една од ретките коли во кои ми се повраќало на возачко седиште. Сепак, ок кола е, само толку потресително ружна.
- Королата е комедија. Единствена кола што ја знам, што кога го затвараш багажникот мораш да го притиснеш точно на средина. Ако повлечеш некаде на страна (како што прават сите нормални луѓе), поклопецот се деформира и не може да се затвори. До толку е тенок лимот.
- Авенсисот е добра, но ружна кола. Со фејслифтот ја оправија малку ситуацијата, но не доволно. Како и да е, се очекува нов Авенсис наскоро, па сегашниот може да се земе за нормална цена. Ако можеш да издржиш да го гледаш секој ден. Или си слеп, ама па ако си слеп не би требало да возиш.
- Рав4.. Have you seen it?
- Land Cruiser-от е способно, но повторно, неверојатно ружно возило. Надминат од Range Rover во секој можен поглед, а не ти треба да испиеш литро виски пред да можеш да погледнеш во негова насока. А ако си пијан, не смееш да возиш, така да, џабе вискито.
Единствена интересна кола што ја нудат е GT 86. Ама тоа е повеќе Субару него Тојота.
Слободно купи Тојота. Она што ќе му го кажуваш на светот следните 5 години (додека ти трае гаранцијата) е дека единствената важна работа при изборот на возило ти била токму гаранцијата.
п.с. Немој да се лажеш и да си помислиш дека Тојоти не се расипуваат..