Автор Тема: Однос кон купувачите во салоните на автомобилските импортери  (Прочитано 65728 пати)

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4398
глеам насловот на темата и ептен сме ја утнале дискусијата,имаше мислам тема околу преварите во сервисите.прво,за секоја интервенција нека се потпишат двајца дека е извршена,а после ако дојде некој да се жали,шефот-одговорниот треба под хитно да спроведе дисциплинска,а муштеријата да го обештетат како што треба.ама не,кај нас шефот ќе те направи будала,нема шанси да признаат грешка

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
глеам насловот на темата и ептен сме ја утнале дискусијата,имаше мислам тема околу преварите во сервисите.прво,за секоја интервенција нека се потпишат двајца дека е извршена,а после ако дојде некој да се жали,шефот-одговорниот треба под хитно да спроведе дисциплинска,а муштеријата да го обештетат како што треба.ама не,кај нас шефот ќе те направи будала,нема шанси да признаат грешка
Ова во Вицови и Смешки постирај го.

Отсутен smole

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3134
Голем дел од сервисерите во овластениве сервиси имаат и приватен сервис. Јасно е зошто ставаат „невидливи“ филтри и слично.

Јасно е зашто и ние имаме право да висиме над глава додека се праи сервисот (незнам законот како е на оваа тема).

И физички да се обрачунаме ако заклучиме дека од нас (пробуваат да) прават мајмуни или други животни.

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4398
ја нејќам да висам на некого над глава додека работи,како што и ја несакам да ми виси над мене.колите сум ги носел и ги носам кај некого на кој му верувам,немам време и желба да седам у сервис

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
ја нејќам да висам на некого над глава додека работи,како што и ја несакам да ми виси над мене.колите сум ги носел и ги носам кај некого на кој му верувам,немам време и желба да седам у сервис
Крај.

Отсутен smole

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3134
ја нејќам да висам на некого над глава додека работи,како што и ја несакам да ми виси над мене.колите сум ги носел и ги носам кај некого на кој му верувам,немам време и желба да седам у сервис

Нејќам и јас, ама друг начин за да не ме прават будала не гледам. Парите на дрво (за жал) не ги берам за така лесно да ги расфрлам по сервиси, на механичарчиња да им поклонувам за несработено. А во мојот случај нема мрежа на овластени сервиси туку само еден. На увозникот.

Кога во Мак Ауто Стар ги фатија како менуваат трансмисија, што остана за другото.

Отсутен DENDE - ARTEONED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5662
  • Formerly Lancered recently Arteoned!
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Koga gi fatile.

Objasni te molam

Отсутен smole

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3134
Не се сеќавам дали читав негде или чув, после истек на работно време работеле 1-2ца мислам, и на кола што била оставена за сосема друга работа и смениле цела трансмисија, безпотребно, некои заврзлами правеле.

Мислам дека истрагата била покрената поради поплака од друг муштерија претходно.

Све се завршило со откази за вработените кои праеле ујдурми.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Sto se i oni krivi koga se pogodil nekoj vraboten kopuk!

Можно е да имале мањак па го фактурирале кај Семоќниот..

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Мислам дека треба да се пише на темава за однесувањето на вработените во Сузуки.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
лошо искуство некој ???

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Фиц сакаше да купува Свифт Спорт, ама незнам што бидна.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Фиц сакаше да купува Свифт Спорт, ама незнам што бидна.

Јас имав екстремно лошо искусво со еден од вработените таму. Беше крајно безобразен, и почна да се расправа со мене (Прашав дали би ја одкупиле мојата стара кола,колку би ја процениле и колку би чинела нова).

Почна да качува глас дека за моделот што ме интересира не доаѓа во обзир да ми ја откупат, а за поскап модел можда (мене ова ми беше нелогично скроз, меѓутоа не ми се бендиса односот па не навлегував понатаму).

Се вратив да се видам со некој на повисоко ниво, меѓутоа истиот вработен почна уште од врата да се расправа и си отидов.

Штета, бидејќи Сузуки е одличен бренд, и плус во Миркат се одлични сервисерите и самиот сервис.


Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Односот на персоналот во Сузуки е толку лош, што човек не би купил Сузуки само заради нив.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Многу слично искуство, само несакав да почкнам прв - искрено.

Неможам повеќе да се согласам со тебе krell, имено:
1. Расправање и однесување како да сум му син.
2. Глуп муабет од типот, доаѓаат-гледаат и си одат. Ваљда он мисли кој ќе влезе аутоматски ќе купи кола. A не дека влагам во сите салони по 8 пати пред да купам.
3. Неможе сега кола, за два дена. А колата стои пред врата, дреме.
4. Сузуки е одличен бренд и многу ми е жал што немаат убаво претставништво во МК. Може да направат парче ако дојдат професионалци како во некои други салони.