Автор Тема: Автомобилски Генерални Муабети  (Прочитано 476644 пати)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1095 на: 31 Март 2015, 15:25:40 pm »
Тоа што филипв вели дека 1.6 по Припор рикал во втора, не идел во трета, ми делува малку претерување

Епа не претерува, 40 км/ч за атмосферски бензинец во трета брзина ( . . . ) во никој случај неможе со 40-50 да искачуваш толку стрмен успон како Припор ...

:) И каде е сега претерувањето во тоа што сум го кажал?

Ти го возиш твојот ДЦИ испод 2000 вртежи, ама ај пробај и со класичен дизелаш испод 2000 вртежи по припор.

SDI сум скоро сигурен дека ќе искачи без проблем, баш ќе проверам.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6614
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1096 на: 31 Март 2015, 15:31:40 pm »
Чекај сега. Се секавам во темата бензинци вс дизелаши, кога се правеа споредби, упорно правеше споредби на турбодизел со атмосферски бензинец или дизел со далеку поголема зафатнина од бензинецот и тоа го посочуваше само затоа што дизел мотор за да повлече повеке гориво, мора или поголема кубикажа да е или да има турбо за да парира на бензинецот.

Во случајов ти возиш ДЦИ, значи турбодизел кој работи различно од атмосферски бензинец.
И сеа, кај тебе трета брзина, 60 км/ч по припор е да речеме 2000 вртежи, речиси 50% од расположливите вртежи што ги има ДЦИ-то.
Аналогно на тоа, кај минито во втора и 60 е помегу 3000 и 3500, значи 50 или над 50% од расположливите вртежи.
Така да во глобала и едниот мотор и другиот мотор ако го искачуваш со соодветена брзина од менувачот, доагаш до околу 50% од расположливите вртежи.
Што е тогаш ДЦИ-то посупериорно од 1.6 атмосферецот кога и двете коли при 60 км/ч се на околу 50% од расположливите вртежи ?

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1097 на: 31 Март 2015, 16:23:23 pm »
Чекај сега. Се секавам во темата бензинци вс дизелаши, кога се правеа споредби, упорно правеше споредби на турбодизел со атмосферски бензинец или дизел со далеку поголема зафатнина од бензинецот и тоа го посочуваше само затоа што дизел мотор за да повлече повеке гориво, мора или поголема кубикажа да е или да има турбо за да парира на бензинецот.

Не, не баш така ко што пиша, но - да - тврдев дека споредување на дизел и бензинец со иста кубикажа и аспирација е глупо.

И сеа, кај тебе трета брзина, 60 км/ч по припор е да речеме 2000 вртежи, речиси 50% од расположливите вртежи што ги има ДЦИ-то.

Помалку од 50%, пошто иде до 4500, а ја сум таму на 1600, но ајде нека биде. И?

Аналогно на тоа, кај минито во втора и 60 е помегу 3000 и 3500, значи 50 или над 50% од расположливите вртежи.

Не знам не видов на колку беше, но нека е и вака. И?

Така да во глобала и едниот мотор и другиот мотор ако го искачуваш со соодветена брзина од менувачот, доагаш до околу 50% од расположливите вртежи.

Така е. И?


Што е тогаш ДЦИ-то посупериорно од 1.6 атмосферецот кога и двете коли при 60 км/ч се на околу 50% од расположливите вртежи ?

Не знам баче, за некои работи едниот мотор е супериорен, за други работи другиот мотор е супериорен. Не е тоа прашање кое има еден, едноставен и еднозначен одговор.

Во конкретниов случај, dci-то ја искачува угорницата со помалку галама, што е според мене некаква предност на dci-то.
« Последно менување: 31 Март 2015, 16:29:20 pm filipv »

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6614
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1098 на: 31 Март 2015, 16:31:31 pm »
Значи 1600 или помегу 1600 и 2000 вртежи си кога го искачуваш нагорното во трета ?
Ако е така, си пробал со таа брзина од 50-60 км/ч да искачуваш во 4-та со дци-то ?

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1099 на: 01 Април 2015, 08:27:53 am »

А ти сакаш верувај сакаш не.

Да спомнам дека патот беше влажен, температурата над 7 степени, кокошарникот беше со зимски Dunlop Wintersport 3D, a минито со летни Michelin Energy Saver. Може затоа.

*) слично вака ми направи кога ми го сврте муабетот демек ја викам дека 1.5 дци влечел исто како и Alfa GT - a не го реков баш тоа - или како кога ми го сврте муабетот дека 1.5 дци бил бољи од v6 бензинец - а не го реков баш тоа. Зашто така ми правиш сламени плашила?


Види Филип, нема што да ти верувам или не. Јас ти верувам дека твоите перцепции се такви какви што се. Нема да прифатам дека ти правам сламени плашила, затоа што твои се речениците „алфата влече слично како кашкаито до 3000 вртежи“(парафразирам, да не ја бркам сеа реченицата по стари постови, ама ако треба и ќе го направам пак тоа), и слично за V6 Витарата (нешто беше „ништо, тапа, полошо од кашкаито“), како и оваа последнава: „Лепи на патот, ама и кокошарникот лепи. Не влегував побрзо во кривините отколку со кокошарникот.“
Ако овие вакви реченици не се споредба и притоа изедначување на одредени перформанси помеѓу солидно супериорни возила со твоето возило, тогаш не знам што се. После мене ми кажуваш дека сум строу мен. А реченициве твои се пуни со заклучоци врз база на погрешни претпоставки: Во првиот и вториот случај, користејќи ограничен вртежен ранг на бензинските мотори, споредуваш перформанси со (скоро)полниот вртежен ранг на твојот мотор, во последниот случај споредуваш држење а притоа ни едното ни другото возило не си ги довел до лимитите кога тоа држење преминува во критично, притоа користејќи исти услови на тестирање за двете возила.

Ретко кој ти го проголта ни муабетот со Витарата В6, верувам и со Алфа ГТ, а со држењево на куперот, може да се кладам дека секој што ја прочита реченицата си рекол во себе „што му е на овој бе....“

Не е ти праам јас ништо, сам си правиш. Јас само ти покажувам што си направил.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1100 на: 01 Април 2015, 09:47:03 am »
Браво Миле, сега ја погоди... Логичково следство ти вриши: затоа што филип е манипулант, миле не верува на авторитети. Аплауз.

Пошто ФилипВ навистина е или неписмен па не знае да прочита (што не ми се верува) или уште еднаш покажува колку е тежок манипулант. На Миле логиката е одлична затоа што Миле рече „Ради таквите како ФилипВ“ а не поради ФилипВ.

И сега, некој таков манипулант ќе ти пласира информација и ти треба да веруваш на тоа нели? Па секако дека не.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1101 на: 01 Април 2015, 09:57:04 am »
И сега, некој таков манипулант ќе ти пласира информација и ти треба да веруваш на тоа нели? Па секако дека не.

Карактерите на луѓето изгледа ги оценуваш со подеднаква точност како и безбедноста на ГМО и авионските несреќи. Ако заради ништо друго , тогаш барем заради тоа - немој.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1102 на: 01 Април 2015, 10:36:05 am »
Нема зошто да не, особено кога постојат недвосмислени докази

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1103 на: 01 Април 2015, 12:07:19 pm »
Нема зошто да не, особено кога постојат недвосмислени докази

За што постојат недвосмислени докази?

Ајде да им удриме еден peer review.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1104 на: 02 Април 2015, 16:30:50 pm »
Дека си манипулант со податоците и исказите на луѓето.

Патем, може ли Кашкаи вака:

Отсутен Prof. Greenthumb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4001
  • MadaFunker
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1105 на: 04 Април 2015, 17:44:16 pm »
Дечки поседувал досега некој VW Sirocco 1.6 GT MK1 или има искуство со истото, како е со потрошувачка, набавка на делови и тако даље ..
« Последно менување: 04 Април 2015, 20:34:02 pm Принц »
New blood of old school

Отсутен Prof. Greenthumb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4001
  • MadaFunker
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1106 на: 05 Април 2015, 00:46:00 am »
New blood of old school

Отсутен DejzY

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1004
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1107 на: 11 Април 2015, 18:04:44 pm »
Дали смее да се заврти полукружно на булевар или улица каде што има една полна линија? Од секогаш мислев дека не се врти и побарав во законот за безбедност на сообраќајот на патиштата. Таму вели (колку што успеав да најдам) дека не смее да се врти полукружно на кривина, на непрегледно место, тунел и сл но не се споменува дека не смее на улица со полна линија која при вртењето треба да се пресечи.

Доколку е забрането и не ви е проблем кажете во кој член од законот е тоа пропишано? А доколку не е, тоа што не е забрането е дозволено :)

Ти другарче возачка дозвола имаш?
Ај толку ко знаеш, кажи според кој член и кој закон ќе ме казни? Бидејќи барав и не можев да најдам. Не велам дека смее, туку според кој член не смее да се заврти полукружно. А и за да видам колку е казната.

Го немам ЗБС во моментов да ти го прочитам, а не можам да го барам зошто сурфам преку EDGE. Но, симни го од интернет и дај му search кај што пишува „полна линија“ или „двојна полна линија“, и прочитај, чим до сега не си прочитал.
Така пребарував ама не најдов ништо па затоа прашав овде, бидејќи верувам сите понекогаш вртите полукружно (на полна линија и кога има помалку сообраќај). Шо ако завртам полукружно и ме застани полиција да ми пиши казна, а во ЗБСП тоа не е предвидено и тој од око да ми пиши казна или да бара честење?! Треба да се гњавиме по судови. А ако знам дека има казна и таа изнесува 50 евра тогаш нема шо да се бунам и ќе си потпишам кога ќе ми ја пиши, како шо се потпишав ко зборував на мобилен :)

Отсутен Dodo

  • Бемвекријачко Пе*ерче
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2785
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1108 на: 11 Април 2015, 18:22:21 pm »
Абе логично си е да несмее и ако не е експлицитно наведено во членот за получружно вртење. Со самото тоа што ти никако несмееш да ја нагазиш полната линија, автоматски и несмееш да ја пресечеш. Мислам дека е повеќе од јасно ова. Порано знам дека на полагање буткаа ако ја нагазиш полната линија.

Отсутен DejzY

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1004
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1109 на: 11 Април 2015, 18:59:52 pm »
Добро еве логично е. Колку ќе ми пишат казна ако завртам полукружно? Според кој закон, член? Се надевам не правам утка при пребарувањето на законот бидејќи пробав со сите термини што ми текнаа во search-от. Мора да е некаде регулирано. Тоа што не е забрането во законот, е дозволено.