Автор Тема: Автомобилски Генерални Муабети  (Прочитано 476637 пати)

Отсутен DayWalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3063
  • Ќебапбрингер!
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1080 на: 31 Март 2015, 10:50:14 am »
Дец д поинт!

Филипв, земи еден возач, кој било по професионален да речеме. Дај му го кашкаито и мери му време од доле до средно водно, земи после ете мини-то или што и да е друго у тој стил. Спореди ги времињата, бројките ке ти кажат :)

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1081 на: 31 Март 2015, 10:51:14 am »
Што ако е минито во трета на 3000рпм на 50-60 кога неможе да качи, едноставно се мачи и тоа е тоа што се убедувате толку кога минито со тој мотор едвај вади 130-140њм со цела сила а на тие обртаи дали има 90 преку сила

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1082 на: 31 Март 2015, 11:12:21 am »
Може да продолжиме тука за споредбата на Mini vs QQ.


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1083 на: 31 Март 2015, 11:24:22 am »
Што ако е минито во трета на 3000рпм на 50-60 кога неможе да качи, едноставно се мачи и тоа е тоа што се убедувате толку кога минито со тој мотор едвај вади 130-140њм со цела сила а на тие обртаи дали има 90 преку сила

1.6 Cooper-от има 150Nm при 4500 вртежи максимален торк. на 3000 вртежи има преку 110-120. За жал, немам график од Мини 1.6 (ако некој најде, убаво би било да видиме), но ако погледнеме крива на торк од просечен бензинец со 1.6 16v мотор кој има торк при (околу) 4500 вртежи во минута, ќе го заклучиме тоа:



Кај N/A бензинците (моторите) нема драстичен раст и пад на обртниот момент со зголемување/намачување на бројот на вртежи.

Она што е потребно е да се види која снага е потребна да се придвижи соодветната тежина по таа нагорница со посакуваната брзина. Ако таа снага се добива во втора брзина и 3000 вртежи - ок, ако се добива во 3-та при 1800 вртежи - пак ок. Ама тоа зависи од моторот и менувачот, и никако не можеме да сметаме дека е „маана“.

Ете, минито пак, може со втора 90 по тој пат да вози, кашкаи-то мора во 4-та ако сака, а и веројатно нема да може.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1084 на: 31 Март 2015, 11:27:35 am »
Ете, минито пак, може со втора 90 по тој пат да вози, кашкаи-то мора во 4-та ако сака, а и веројатно нема да може.

може  ;)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1085 на: 31 Март 2015, 11:39:59 am »
Само ти внимавај по кривините со кашкаито...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1086 на: 31 Март 2015, 12:28:24 pm »
секогаш

една од работите кои ме изненадија кај кокошарникот при пробното возење пред да го земам беше баш тоа - што кривините ги држеше далеку подобро отколку што очекував. Претходно пробував една каптива - со нејзе искрено би паркирал и кривината би ја прошол пешки. Но кокошарникот изненади. Скоро никогаш не сум упаднал во андрстир, а оверстир ми се дешава многу ретко, тотално одмерено и контролирано, ако ептен се улетам у некој од есовите надоле од горно соње накај сопиште.

Ако го занемариш нужното и сосем прифатливо навалување на колата, држи пат како секоја друга нова кола со фенси мултилинк + тврдичко подвозје и широчки (215) гуми.

Претходното ауто (сеат кордоба) и кога беше ново со џам нови амортизери беше значајно, осетно полошо у држење на кривини од кокошарникот. Кордобата релативно лесно упаѓаше во андрстир. Исто и понито на татко ми. Исто и астрата на брат ми. Но не и кокошарникот.

И не ми се свиѓа како го сврте муабетот на „qq vs mini“*. Јас не велам дека кокошарникот лепи во сите сценарија исто како минито, таман работа. Сигурно дека во ридско-брзински натпревар минито ќе биде до толку супериоорно, што самата таа споредба е смешна. Само велам дека во практичното тест-сценарио (скопје-соње-скопје) и двете лепеа подеднакво добро. При горе-долу истите брзини се осеќаше дека се ближи границата на тракција. Како знам? По почетните, сосем благи знаци на оверстир.

А ти сакаш верувај сакаш не.

Да спомнам дека патот беше влажен, температурата над 7 степени, кокошарникот беше со зимски Dunlop Wintersport 3D, a минито со летни Michelin Energy Saver. Може затоа.

*) слично вака ми направи кога ми го сврте муабетот демек ја викам дека 1.5 дци влечел исто како и Alfa GT - a не го реков баш тоа - или како кога ми го сврте муабетот дека 1.5 дци бил бољи од v6 бензинец - а не го реков баш тоа. Зашто така ми правиш сламени плашила?
« Последно менување: 31 Март 2015, 12:39:41 pm filipv »

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10960
  • 430i
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1087 на: 31 Март 2015, 12:50:28 pm »

Претходното ауто (сеат кордоба) и кога беше ново со џам нови амортизери беше значајно, осетно полошо у држење на кривини од кокошарникот. Кордобата релативно лесно упаѓаше во андрстир. Исто и понито на татко ми. Исто и астрата на брат ми. Но не и кокошарникот.


Не е ферски да споредуваш најмалку 10 години постара кола со понова, па макар била и СУВ :)
Ако паметам добро Кордобата беше 1,9 SDi, кој претпоставувам дека е една месечина потежок од 1,5dCi. Ти го велам ова пошто Ибицата која ја имав беше 1.9D и и соодносот на тежина напред/назад беше очаен. Оттука го разбирам оној андрстир што го опишуваш.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6614
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1088 на: 31 Март 2015, 12:55:05 pm »
Нели дискутиравме за возилата дали нагоре можат со 2-ра, 3-та или 4-та брзина да искачуваат ? Како сега се префрливме на тоа која кола подобро држи во кривини ?

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1089 на: 31 Март 2015, 13:13:50 pm »
Не е ферски да споредуваш најмалку 10 години постара кола со понова, па макар била и СУВ :)

Споредувам со кордобата кога беше џам нова.

Кокошарникот не е СУВ туку кросовер. Кокошарникот само визуелно потсеќа на СУВ*. СУВ и кросовер имаат различни возни својства. Возењето на кросовер повеќе прилега на обична кола отколку на „теренец“. Тоа е целата идеја со тие возила.

Ако паметам добро Кордобата беше 1,9 SDi, кој претпоставувам дека е една месечина потежок од 1,5dCi. Ти го велам ова пошто Ибицата која ја имав беше 1.9D и и соодносот на тежина напред/назад беше очаен. Оттука го разбирам оној андрстир што го опишуваш.

Можеби грешам, но би очекувал повеќе тежина напред да значи помалку, а не повеќе андрстир. Мислам дека кордобата беше склона на андрстир затоа што беше седан базиран на хечбек, па тежиштето нужно беше поместено наназад, а на иста „шасија“. Ибица, на пример, која е идентична кола само без „газот“ позади, е прилично поотпорна на андрстир. Уствари, баш убаво лепи на пат.

__
*) Случајот на кокошарникот, додуша, е уникатен бидејќи за разлика од другите кросовери кои имаат подвозје од обична кола, кокошарникот има подвозје од СУВ, поточно Nissan X-Trail. Затоа е и поскап некое илјадарче од другите кросовери, а за исто ниво на опрема, мотор, бла, бла...

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1090 на: 31 Март 2015, 14:11:39 pm »
И на крај, ти реков, да те провозам, или да ти го дадам мојот болид да го искачиш по Припор,

Аман више со тој твој болид, јајцата ни ги отече.
А знаеш ли дека кога збориш за возните својства на твојот болид овде на форумов си уствари офтопик?

Нешто со лепењево и Кашкаи ми е измешано. Филип отприлика со која брзина влагаш агресивно во остра кривина за да констатираш дека колата "лепи"?

Зависи од кривината, на вака поставено прашање не може да се одговори.

Зависи дали сакаш да одговориш насетувајќи го следниот коментар на Банзаи, а не зависи он ништо друго. Се знае што е остра кривина за наши услови.

Кокошарникот не е СУВ туку кросовер. Кокошарникот само визуелно потсеќа на СУВ*. СУВ и кросовер имаат различни возни својства. Возењето на кросовер повеќе прилега на обична кола отколку на „теренец“.

.... но сепак тоа не те спречи да споредиш кросовер и СУВ во кривини нели?

Тежок манипулант си нема што. Поради таквите како тебе не верувам на про-ГМО паушалните изјави, како и оние на сите авторитети општо.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1091 на: 31 Март 2015, 14:18:03 pm »
Се знае што е остра кривина за наши услови.

Што е?

Кокошарникот не е СУВ туку кросовер. Кокошарникот само визуелно потсеќа на СУВ*. СУВ и кросовер имаат различни возни својства. Возењето на кросовер повеќе прилега на обична кола отколку на „теренец“.

.... но сепак тоа не те спречи да споредиш кросовер и СУВ во кривини нели?

? Каде споредив кросовер и сув во кривни??

Но, и да сум споредил... зошто да не споредам? Што е проблемот?

Тежок манипулант си нема што. Поради таквите како тебе не верувам на про-ГМО паушалните изјави, како и оние на сите авторитети општо.

Браво Миле, сега ја погоди... Логичково следство ти вриши: затоа што филип е манипулант, миле не верува на авторитети. Аплауз.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6614
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1092 на: 31 Март 2015, 15:12:56 pm »
Аман више со тој твој болид, јајцата ни ги отече.
А знаеш ли дека кога збориш за возните својства на твојот болид овде на форумов си уствари офтопик?

Во случајов не, пошто се прави муабет за коли во која брзина ке искачуваат по Припор.
Тоа што филипв вели дека 1.6 по Припор рикал во втора, не идел во трета, ми делува малку претерување, па затоа му правам споредба со кола која баш рика по нагорното по Припор и нема снага да го искачи во трета по никоја цена.
Со она што го опишува филипв за минито, тоа значи дека по перформанси, минито со мојот опел се идентични.
Затоа му предложувам да провози кај мене и да видам потоа дали минито ке му нема сила по Припор и дали рикало по нагорното.

Затоа и погоре го поставив прашањето како дојдовме до муабет за која кола колку држи во кривини од муабетот која кола со кој пренос го искачува Припор.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1093 на: 31 Март 2015, 15:16:05 pm »
Тоа што филипв вели дека 1.6 по Припор рикал во втора,

Не реков дека рикал, тој лингвистички детал го додаде Симо.

не идел во трета, ми делува малку претерување,

Ако претерува стрелката на брзиномерот - претерувам и јас.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6614
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1094 на: 31 Март 2015, 15:18:36 pm »
Епа не претерува, 40 км/ч за атмосферски бензинец во трета брзина која во глобала на тие возила иде до отприлика 140 км/ч при 6000 вртежи, односно 3000 вртежи при 70, односно 1500 при 35 км/ч, во никој случај неможе со 40-50 да искачуваш толку стрмен успон како Припор кој во тој дел што го стави и на сликата, сигурно е преку 10% нагиб.

Ти го возиш твојот ДЦИ испод 2000 вртежи, ама ај пробај и со класичен дизелаш испод 2000 вртежи по припор.
Ја сум се возел во фелиција 1.9д по Припор, испод 2300 вртежи веке е тромава и тешко влече, мора да се врати брзина надоле.