@vlatko.klp Овој график како ќе го оправдаме?
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Дали разбираш англиски? Ако да, што подразбираш под поимот change in global emission by sector?
Или ја виде сликичката, и заклучи "ааха тешката индустрија загадува помалце од СУВ".
Ако утре се измисли нова форма на автомобил таа и се нарекува XYZ и се продадат 10.000.000 примероци, тогаш задутре ќе излезе ист ваков графикон на кој што XYZ ќе биде на прво место. Дали тоа значи дека XYZ е најголем загадувач?
Знам дека го знаеш одговорот ама не разбирам зошто се сила се правите на тошо. Тоа што го постираш е ништо повеќе од констатирајќи го очигледното што дете од 3 години ќе го разбере. Ако имаш огромен удел на СУВ во последниве 10тина години, тогаш нормално е и они да земат голем дел од колачот на обичните автомобили кога станува збор за загадување. Затоа и убаво си стои таму Other cars -75. Сигурно тие што купиле СУВ порано возеле обична кола а не камион или авион ебате беља.
Значи ти одлучуваш кои споредби се на место а кои не се?
Иначе, батали го делот costs significantly less и задржи се на but drives more pleasant. Друг пат ќе им пишам на аутобилд во редакција ако може за веле сменете го волво хц60 со хц90.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
У реду е, терај.
Не разбирам што се замараш со мојата личност или карактер. Културно објавив тест како твојот и почна како требало вака, требало така. Слободно пиши им на аутобилд да ја исправат неправдата што ти е нанесена. Бог да чува....
Јас па обратно ја разбирам проблематиката.
Додека се трудат да го намалат загадувањето од издувните гасови, во тој поглед се прави чекор назад со Сувовите.
И авио индустријата го намалува загадувањето со производство на нови мотори кои што емитуваат 30% помалце цо2 (airbus a320 neo, boeing 737-800 next gen, арно ама бројот на цивилни авиони е во константен подем. И ондак да престанеме со технологија?