@vlatko.klp Овој график како ќе го оправдаме?
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Дали разбираш англиски? Ако да, што подразбираш под поимот change in global emission by sector?
Или ја виде сликичката, и заклучи "ааха тешката индустрија загадува помалце од СУВ".
Ако утре се измисли нова форма на автомобил таа и се нарекува XYZ и се продадат 10.000.000 примероци, тогаш задутре ќе излезе ист ваков графикон на кој што XYZ ќе биде на прво место. Дали тоа значи дека XYZ е најголем загадувач?
Знам дека го знаеш одговорот ама не разбирам зошто се сила се правите на тошо. Тоа што го постираш е ништо повеќе од констатирајќи го очигледното што дете од 3 години ќе го разбере. Ако имаш огромен удел на СУВ во последниве 10тина години, тогаш нормално е и они да земат голем дел од колачот на обичните автомобили кога станува збор за загадување. Затоа и убаво си стои таму Other cars -75. Сигурно тие што купиле СУВ порано возеле обична кола а не камион или авион ебате беља.
Не не не, не е баш така. За дообјаснување, погледни го долниот график, каде вели „SUV sales are growing despite overall stagnation in the car market“.
Кога ќе се вратиш пак на горната табела имаш:
Стагнација во глобална продажба на автомобили, а зголемен импакт на околината во однос на испуштен CO2.
Кога би имало стагнација во продажба на секој сегмент автомобили, би имало и стагнација во испуштениот CO2 од СИТЕ возила (или во најмала рака би го прател трендот на продажбата, ако не и помал, заради построгите еко норми и поголемата застапеност на хибриди и EV). Но не, бидејќи се намали бројот на другите возила, а се зголемил бројот на SUV, се зголемил импактот кон животната средина за 544-75=469 милиони тони CO2, затоа што луѓето решиле наместо своите нормални коли да ги возат, да го сменат животниот стил и да гледаат од повисоко.