Автор Тема: Автомобилски Генерални Муабети  (Прочитано 494886 пати)

Присутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6676
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #840 на: 24 Октомври 2014, 13:29:12 pm »
Првиот пост е за сите, вториот пост е за мене. Како што сум спомнал, возам побрзо од дозволеното таму каде што условите дозволуваат.

Моето прашање горе што го поставив беше кон вас, неколкуте членови. ;) :)

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #841 на: 24 Октомври 2014, 13:31:22 pm »
Како и да е, колите денес си сакаат брзина. BMW 200 коња 10 години да го возам со 90км/ч на отворено ќе пропадне моторот под наслагите на саѓи, а мене ќе ми пукне чир, онака од досада. Недостасува тркачка патека да се излуфтира човек.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #842 на: 24 Октомври 2014, 14:32:03 pm »
Како и да е, колите денес си сакаат брзина. BMW 200 коња 10 години да го возам со 90км/ч на отворено ќе пропадне моторот под наслагите на саѓи,

Нема.

а мене ќе ми пукне чир, онака од досада.

Е, тоа веќе е можно.  :P

Недостасува тркачка патека да се излуфтира човек.

Да.

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #843 на: 24 Октомври 2014, 14:39:02 pm »
Ма ги тролам овие што се колнат на 90км/ч, не дека стварно ќе се расипе.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34160
  • Таков е животот... јебига
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #844 на: 24 Октомври 2014, 19:49:02 pm »
Дечурлаана, што се разбираат они...

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #845 на: 24 Октомври 2014, 23:31:03 pm »
Како и да е, колите денес си сакаат брзина. BMW 200 коња 10 години да го возам со 90км/ч на отворено ќе пропадне моторот под наслагите на саѓи,
Нема.

има... ама не секоја машина... кога го земав сакито, прво на телување карбуратори... никад не пипнати... мајсторов (пешич) се мучи, се поти нешто... и вика, слушај... јас знам од кој го зема моторов... овој мотор последниве 7-8 години беша кај ТОЈ И ТОЈ, и он не го дигнак никад на 120. тоа се неполни 5.000 обртаи... оваа машина сака издувавање... ај трк на автопат, истргни го еднаш до тетово и назад онака машки, држи го на 9.000+ обртаи, вентилите се испозалепени со саѓе, неможам да го наштелувам како што треба... и така и би... го извозев малку ОДМА друга песна пее машината...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #846 на: 25 Октомври 2014, 14:24:50 pm »
Мотор може да се запрља ако се вози скоро цело време тргни-застани низ град, кратки реалции, таман се загреал - угаси го, цело време полу-млак, стргање од семафори, често вртење у лер на семафори итн итн...

Од друга страна, доколку работи рамномерно, убаво загреан, на отворен пат и подолги релации, може и никад да не види над 3000 рпм и нема да се запрља.

Вистина е дека со возење на високи вртежи моторот ќе се „издува“, но потребата од издувување - повторувам - настанува од градското возење, а не од возење на ниски вртежи у принцип.

Со други зборови, беемвето со миљон коња може никад да не види повеќе од 120 км/ч - ако се вози убаво загреан на автопат апсолутно ништо нема да му фали. Напротив, ќе биде фино сочуван мотор.

Особено ако е модерен мотор со ецу и инџекшн. Тогаш стварно нема гајле, бидејќи ецу-то не дава да влезе повеќе гориво отколку што може да согори. А постарите мотори со карбуратор, со невнимателно стискање, може да се запрљаат во секој случај. И - да - тогаш треба да се прошетаат до високите вртежи наслагите колку-толку да согорат.

А сега - прашање за дискусија (не е реторско прашање, стварно не знам и ме интересира): дали моторот при моторно кочење се „чисти“ или не? Удолница на утопут, петта брзина, благо моторно кочење...

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43939
  • Il Moderatore
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #847 на: 25 Октомври 2014, 14:49:20 pm »
За бензински мотори знам дека ништо не прави. Пошто не внесуваш гориво, а и клапната за воздух е затворена (значи минимално количество воздух влегува во цилиндрите.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #848 на: 25 Октомври 2014, 15:27:50 pm »
За бензински мотори знам дека ништо не прави. Пошто не внесуваш гориво, а и клапната за воздух е затворена (значи минимално количество воздух влегува во цилиндрите.

Да? Да не е отворена скроз клапната, ама фуел катоф? Прашувам.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43939
  • Il Moderatore
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #849 на: 25 Октомври 2014, 15:30:31 pm »
Не, скрос е затворена, претпоставувам за подобар ефект на кочење, кој пробал да заврти со рака мотор на радилица со сите свеќици на место и сите свеќици извадени, ќе ја знае разликата во отпорот.  Нормално и фјул катоф.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #850 на: 26 Октомври 2014, 16:41:35 pm »
Мотор може да се запрља ако се вози скоро цело време тргни-застани низ град, кратки реалции, таман се загреал - угаси го, цело време полу-млак, стргање од семафори, често вртење у лер на семафори итн итн...

Од друга страна, доколку работи рамномерно, убаво загреан, на отворен пат и подолги релации, може и никад да не види над 3000 рпм и нема да се запрља.

Вистина е дека со возење на високи вртежи моторот ќе се „издува“, но потребата од издувување - повторувам - настанува од градското возење, а не од возење на ниски вртежи у принцип.

Со други зборови, беемвето со миљон коња може никад да не види повеќе од 120 км/ч - ако се вози убаво загреан на автопат апсолутно ништо нема да му фали. Напротив, ќе биде фино сочуван мотор.

Особено ако е модерен мотор со ецу и инџекшн. Тогаш стварно нема гајле, бидејќи ецу-то не дава да влезе повеќе гориво отколку што може да согори. А постарите мотори со карбуратор, со невнимателно стискање, може да се запрљаат во секој случај. И - да - тогаш треба да се прошетаат до високите вртежи наслагите колку-толку да согорат.

А сега - прашање за дискусија (не е реторско прашање, стварно не знам и ме интересира): дали моторот при моторно кочење се „чисти“ или не? Удолница на утопут, петта брзина, благо моторно кочење...

се прашувам дали кога пишуваш вакви работи (не ги окаратеризирувам како глупости и тропање зелени, ама треба) и себеси во истиот момент се убедуваш во тоа што го пишуваш? бидејки повеке од јасно им е на (скоро) сите на форумов, дека пишуваш нај често само за да контрираш...

приказната погоре што ја пишав, е во форма на бајка, затоа што јас појма немам од возила, и читам од форуми само, бидејки за греота сум, сум сменил само 2-3 возила во ѓивотот а ниедна машина не сум ја отворил и поправал...

п.с. не само вентили, туку и ауспух, грана и катализатор се затнуваат со талози и саѓе ако се вози како погоре опишаното... едноставно нема доволно силен издув да согори и издува се од внатре... но секако, и за тоа грешам, а ти во твојот следен пост ке ми објасниш зашто и како грешам...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34160
  • Таков е животот... јебига
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #851 на: 26 Октомври 2014, 18:17:29 pm »
Филип. објасни му бе... молим те ;D

Отсутен soulassassin

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 4
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #852 на: 26 Октомври 2014, 21:52:46 pm »
Нигде неможев да најдам дали мондео мк3 има 'аларам' на совозачко седиште доколку сигурносниот појас не е ставен, за возачкото седиште  има.

Благодарам

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #853 на: 26 Октомври 2014, 22:27:29 pm »
Филип. објасни му бе... молим те ;D

аман, нека ми објасни... едвај чекам да научам нешто ново... АМАН! :)
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6868
  • Бенве сие бенве
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #854 на: 28 Октомври 2014, 17:57:09 pm »


Што би кажале за овој модел на е класа?