The Road Traffic Act 1934, created by Leslie Hore-Belisha, the then Minister of Transport, introduced a speed limit of 30 mph (48 km/h) in built-up areas for cars and motorcycles which came into effect on 18 March 1935.[40] The definition of a built-up area was based on the presence of street lighting,[41] which had previously been mandated by the Public Health Act 1875.[42] The re-introduction of a speed limit for cars was in response to concern at increased road casualties.[9] The number of fatalities had increased to 7,343 deaths, half of the deaths were pedestrians and of three-quarters of these occurred in built-up areas.[43] Between 1935 and 1940 the number of annual road fatalities increased from 6,502 to 8,609.[n 8]
И? Кој е заклучокот? Од болдираното претпоставувам сакаш да кажеш дека меѓу 1935 и 1940 бројот на гинења пораснал заради воведеното ограничување? Така?
Ако е така, тогаш за тебе имам три линка и една забелешка:
http://en.wikipedia.org/wiki/Confirmation_biashttp://en.wikipedia.org/wiki/Non_sequitur_%28logic%29http://en.wikipedia.org/wiki/Cherry_picking_%28fallacy%29Бројот на извозени автомобилски километри во Британија несомнено се зголемил меѓу 1935 и 1940 за некој процент. Доколку тој процент е поголем од 30 (тој податок го нема во извадоков, а е круцијален), тогаш ограничувањето ги
намалило гинењата. Но, без тој податок - бројот на вкупно извозени километри - не можеме да извлечеме заклучок. Она што не интересира е број на гинења пер 100.000 извозени километри или некаков сличен однос. Апсолутната бројка - во отсуство на други апсолутни бројки - е ирелевантна.
Замисли во период А на патиштата имаш 1000 коли кои возат во просек 1000 километри и 100 гинења. Во период Б имаш 5000 коли кои возат во просек 5000 километри и 200 гинења. Во кој период за тебе, како индивидуален возач, сообраќајот ќе биде побезбеден? А или Б?
Ова ми беше формалната заблешка. А сега - неформалната:
http://en.wikipedia.org/wiki/Speed_limit#Effectiveness

Колачот на вистината се јаде цел, а не само оние делови кои ти се свиѓаат.