Автор Тема: Автомобилски Генерални Муабети  (Прочитано 495351 пати)

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7440
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #870 на: 04 Ноември 2014, 20:29:42 pm »
Што народ ќе бевме, се што е добро го уништуваме. Ебате ретардираните.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6687
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #871 на: 04 Ноември 2014, 21:28:15 pm »
Па место кон средно водно, патеката нека биде по новиов пат према сончев град.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43941
  • Il Moderatore
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #872 на: 04 Ноември 2014, 21:33:48 pm »
Сакаш да кажеш дека кога се спушташ за надоле од средно ќе немаш предност????

И да имаш предност (тоа со знак се регулира), пак ќе мора да застанеш, пошто раскрсницава е крш!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #873 на: 04 Ноември 2014, 21:48:27 pm »
Па место кон средно водно, патеката нека биде по новиов пат према сончев град.

Ако некој излета на тој дел ќе му се случи следново:

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6687
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #874 на: 04 Ноември 2014, 21:53:58 pm »
Ја на тој пат општо очекувам дека ке има вакви моменти. Тој пат е утната инвестиција, незнам само со кој памет го прават.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #875 на: 04 Ноември 2014, 21:56:09 pm »
За да си стават пари у џеб, како и за се останато што се "прави". Ама мораше ли историска брдска патека да ја поебат, децата да им ги поебува кој ќе стигне!!

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34161
  • Таков е животот... јебига
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #876 на: 04 Ноември 2014, 21:58:07 pm »
Ќе стават некоја месната банкина, не е страшно.

Башка тоа не беше патека туку обичен пат до средно водно.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #877 на: 04 Ноември 2014, 22:02:26 pm »
Не бе, ти си бил патека. ;D

Одлична конфигурација има, да беше подобра подлогата (асфалтот) и да се направea/офарбаа ивичњаци на кривините ќе беше баш претставителна. :)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #878 на: 05 Ноември 2014, 00:42:56 am »
Сакаш да кажеш дека кога се спушташ за надоле од средно ќе немаш предност????

па тоа е и повеке од логично... незнам зашто се чудиш... према водно е парк шума, а другава страна е населба.. повеке од норално е дека према населбата кај што кеима врвулици од народ и возила да има предност...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43941
  • Il Moderatore
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #879 на: 07 Ноември 2014, 20:48:00 pm »
Читав нешто за ограничувањата на брзините во минатото. Еве како било во Британија:

Цитат
The speed limit for motor cars was raised to 20 mph (32 km/h) by the Motor Car Act 1903 which stood until 1 January 1931 when all speed limits for cars and motorcycles were abolished under the Road Traffic Act 1930.[35] Lord Buckmaster's opinion at the time was that the speed limit was removed because "the existing speed limit was so universally disobeyed that its maintenance brought the law into contempt".[36] Between 1930 and 1935 the number of annual road fatalities dropped from 7,305 to 6,502.[n 8] The same act also introduced a 30 mph (48 km/h) speed limits for UK coach services, UK bus services and most HGVs.[37] Buses were not necessarily fitted with Speedometers at this stage.[38]

A 'Road traffic (speedometer) bill' was debated in 1933 relating only to vehicles to which current speed limits applied.[39]

The Road Traffic Act 1934, created by Leslie Hore-Belisha, the then Minister of Transport, introduced a speed limit of 30 mph (48 km/h) in built-up areas for cars and motorcycles which came into effect on 18 March 1935.[40] The definition of a built-up area was based on the presence of street lighting,[41] which had previously been mandated by the Public Health Act 1875.[42] The re-introduction of a speed limit for cars was in response to concern at increased road casualties.[9] The number of fatalities had increased to 7,343 deaths, half of the deaths were pedestrians and of three-quarters of these occurred in built-up areas.[43] Between 1935 and 1940 the number of annual road fatalities increased from 6,502 to 8,609.[n 8]

Speedometers were made compulsory for new cars in 1937.[44][45]

http://en.wikipedia.org/wiki/Road_speed_limits_in_the_United_Kingdom#History

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #880 на: 21 Ноември 2014, 13:16:37 pm »
Цитат
The Road Traffic Act 1934, created by Leslie Hore-Belisha, the then Minister of Transport, introduced a speed limit of 30 mph (48 km/h) in built-up areas for cars and motorcycles which came into effect on 18 March 1935.[40] The definition of a built-up area was based on the presence of street lighting,[41] which had previously been mandated by the Public Health Act 1875.[42] The re-introduction of a speed limit for cars was in response to concern at increased road casualties.[9] The number of fatalities had increased to 7,343 deaths, half of the deaths were pedestrians and of three-quarters of these occurred in built-up areas.[43] Between 1935 and 1940 the number of annual road fatalities increased from 6,502 to 8,609.[n 8]

И? Кој е заклучокот? Од болдираното претпоставувам сакаш да кажеш дека меѓу 1935 и 1940 бројот на гинења пораснал заради воведеното ограничување? Така?

Ако е така, тогаш за тебе имам три линка и една забелешка:

http://en.wikipedia.org/wiki/Confirmation_bias
http://en.wikipedia.org/wiki/Non_sequitur_%28logic%29
http://en.wikipedia.org/wiki/Cherry_picking_%28fallacy%29

Бројот на извозени автомобилски километри во Британија несомнено се зголемил меѓу 1935 и 1940 за некој процент. Доколку тој процент е поголем од 30 (тој податок го нема во извадоков, а е круцијален), тогаш ограничувањето ги намалило гинењата. Но, без тој податок - бројот на вкупно извозени километри - не можеме да извлечеме заклучок. Она што не интересира е број на гинења пер 100.000 извозени километри или некаков сличен однос. Апсолутната бројка - во отсуство на други апсолутни бројки - е ирелевантна.

Замисли во период А на патиштата имаш 1000 коли кои возат во просек 1000 километри и 100 гинења. Во период Б имаш 5000 коли кои возат во просек 5000 километри и 200 гинења. Во кој период за тебе, како индивидуален возач, сообраќајот ќе биде побезбеден? А или Б?

Ова ми беше формалната заблешка. А сега - неформалната:

http://en.wikipedia.org/wiki/Speed_limit#Effectiveness





Колачот на вистината се јаде цел, а не само оние делови кои ти се свиѓаат.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43941
  • Il Moderatore
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #881 на: 21 Ноември 2014, 13:46:38 pm »
Прекрасно,
US 1994, од 55 на 65mph. Statewide fatality rates decreased 3-5% Significant in 14 of 40 states
US 1997 5-15mph increase. No significant changes.

Фала ти.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #882 на: 21 Ноември 2014, 13:51:54 pm »
тоа е тој черипикинг и конфирмејшн бајас.... кога од миљон примери, ти ги најде оние два кои ја потврдуваат твојата теза, имплицитно ги промовираше како универзални кои би требало да важат секаде, а другите миљон-минус-два пуф, ги снема, ги тури под чергиче

немере тако

Колачот на вистината се јаде цел, а не само оние делови кои ти се свиѓаат.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43941
  • Il Moderatore
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #883 на: 21 Ноември 2014, 13:53:13 pm »
Само ги земав оние кои се со најнов датум од твојата листа. Еве може да ја додадам и втората точка за Аустралија (Викторија) од 1996.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #884 на: 21 Ноември 2014, 14:17:52 pm »
Само ги земав оние кои се со најнов датум од твојата листа. Еве може да ја додадам и втората точка за Аустралија (Викторија) од 1996.

Додека ја бараш и уште едната точка од 96 и додека читаш што вика, пази го и ова:

http://www.monash.edu.au/miri/research/reports/muarc276.pdf

Цитат
The relationship between vehicle speed, accident risk and accident outcome severity is well established in traffic safety literature. Research shows that reduced speed is likely to bring about a reduction in average travel speed and have a positive impact on both the number of accidents and accident outcome severity.

Цитат
a reduction in average travel speed brought about by reducing urban speed limits, is only likely to have a marginal impact on travel time.

Цитат
proposed reduction of the default urban speed limit from 60 to 50 km/h, indicated only minimal impact on individual travel times and large benefits to society as a result of the reduction in crash trauma

Цитат
Recent research suggests that there are still large benefits to be gained by introducing an “across the board” reduction of speed limits to 50 km/h on all types of urban and metropolitan roads that presently have a 60 km/h speed limit.

Цитат
Safety and energy efficiency must be prioritised in order to achieve sustainability in the transport system. As a first step in this direction, the default urban speed limit on residential streets in Stockholm, Sweden has been reduced to 30 km/h. Other European towns are now following this example