Автор Тема: Автомобилски Генерални Муабети  (Прочитано 484297 пати)

Отсутен DareBmw

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4305
  • К’мет
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #360 на: 28 Декември 2013, 17:53:54 pm »
1.9СДИ или 1.9ТДИ би одбрал секогаш пред 1.4тди,3 клипа + дизел=трактор.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #361 на: 28 Декември 2013, 22:34:16 pm »
ocigledno ne ve interesira nisto. taka neka bide, traktor ;)

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #362 на: 28 Декември 2013, 23:49:48 pm »
Трактор е СДИ. 1.4 ТДИ не е трактор.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #363 на: 29 Декември 2013, 01:56:46 am »
Како сте почнале, некој ќе си помисли дека трактор е лоша работа.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20133
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #364 на: 29 Декември 2013, 01:58:18 am »
Кога би знаеле женските колку кошта еден трактор..никогаш не би се возеле во БМВ/Ауди/Мерц пак :D

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #365 на: 29 Декември 2013, 02:16:32 am »
Што ги занима тоа жените. Битно е вози и добро изгледа.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #366 на: 29 Декември 2013, 21:58:34 pm »
Само две страни постови, а толку многу глупости изналупани...

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8534
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #367 на: 30 Декември 2013, 08:59:07 am »
Се јави најпаметниот. Аристотел :)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #368 на: 30 Декември 2013, 09:11:58 am »
не, стварно, читај и ќе видиш и самиот...

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8534
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #369 на: 30 Декември 2013, 10:00:41 am »
Се шалам бе. Кај што пишува бугар не пратам многу иако у муабетов не е лош.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #370 на: 02 Јануари 2014, 12:18:09 pm »
1. Citroen 1.4 HDI - Менувам на 1500-2500 вртежи

2. Honda CR-V 2.0 iVTEC- Зависи како возам, зависи каде возам, зависи од расположение. Ама од прилика вака:

 - Полека онака без брзање - 1800-2500 вртежи

 - Кога возам подинамично - 3000-3500 вртежи

- Кога возам онака да осетам малку и звук од моторот (пријатно звучи), кога сакам баш онака да се издувам, кога возам баш ослободено :) од 4000 вртежи па нагоре.


Штосот овде е што немам лимит кога да менувам. Односно моторот ми дозволува да менувам во скоро кој ранг на вртежи сакам зависно од желбата за начин на возење. Кај мене не знам дали е 7000 вртежи како кај Симо максимумот, ама би требало да е тука некаде.

ВТеков има еден фин момент, да кога мислиш дека во суштина толку му е , одеднаш ќе се отвори уште :), и добиваш чуство дека нема лимит. По карактер е отворен :), не намќор :). Малку бара и навикнување, бидејќи ко да има два мода на работа, односно некаков штедлив и баш да тегне. Ако го возиш кратко и не го навикнеш кога и како да менуваш, добиваш впечаток дека е тром.

Инаку баш ме чуди како Џиџи менува на висок број вртежи, а го доживеал ЦРВ во тромо. Пошто на тие вртежи што Џиџи наведе дека менува, Втеков е све, само не тром

Дарко
Јас не би го спомнувал многу многу „втекот“. VTek има Integrata, другите се шлепаат само на видеово:
« Последно менување: 02 Јануари 2014, 12:37:07 pm Deni »

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #371 на: 02 Јануари 2014, 13:40:17 pm »
Втекот е турбо дупка до 4500рпм

Па сеа.. Како да ти кажам... :)

Пробај извози некад, немој само од читање :)


Дарко

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #372 на: 02 Јануари 2014, 13:41:52 pm »
1. Citroen 1.4 HDI - Менувам на 1500-2500 вртежи

2. Honda CR-V 2.0 iVTEC- Зависи како возам, зависи каде возам, зависи од расположение. Ама од прилика вака:

 - Полека онака без брзање - 1800-2500 вртежи

 - Кога возам подинамично - 3000-3500 вртежи

- Кога возам онака да осетам малку и звук од моторот (пријатно звучи), кога сакам баш онака да се издувам, кога возам баш ослободено :) од 4000 вртежи па нагоре.


Штосот овде е што немам лимит кога да менувам. Односно моторот ми дозволува да менувам во скоро кој ранг на вртежи сакам зависно од желбата за начин на возење. Кај мене не знам дали е 7000 вртежи како кај Симо максимумот, ама би требало да е тука некаде.

ВТеков има еден фин момент, да кога мислиш дека во суштина толку му е , одеднаш ќе се отвори уште :), и добиваш чуство дека нема лимит. По карактер е отворен :), не намќор :). Малку бара и навикнување, бидејќи ко да има два мода на работа, односно некаков штедлив и баш да тегне. Ако го возиш кратко и не го навикнеш кога и како да менуваш, добиваш впечаток дека е тром.

Инаку баш ме чуди како Џиџи менува на висок број вртежи, а го доживеал ЦРВ во тромо. Пошто на тие вртежи што Џиџи наведе дека менува, Втеков е све, само не тром

Дарко
Јас не би го спомнувал многу многу „втекот“. VTek има Integrata, другите се шлепаат само на видеово:


Тоа што го пишав важи за мојот квази ВТЕК (Honda во вика I-VTEC) :)  Верувам дека кај Интеграта тоа што го опишав е уште на многу повисоко ниво.

Ама ние не споредуваме High Tech за воопшто да ја спомнувам Integrata :)

Дарко

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #373 на: 02 Јануари 2014, 13:45:14 pm »
Втекот е турбо дупка до 4500рпм

Па сеа.. Како да ти кажам... :)

Пробај извози некад, немој само од читање :)


Дарко

Jaс се возев со Втек 1.6 туниран на 190кс при 9500рпм + Нитро шот. До 4500 рпм имаш чувство дека возиш 1.3 мотор со 75кс. Над 4500 силно удира, и почнува да се движи одлично.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #374 на: 02 Јануари 2014, 13:46:34 pm »
Среќна нова година!

Анкетава не е прецизно дефинирана, со цел (очекуваниот) исход од неа на авторот да му користи во други цели ;)
Намерно наведување на тенок лед е ... :)
Да, најчесто мењам над 4000 вртежи, колегите од работа на пример тоа добро го знаат и другите кои се возеле со мене. Мора ли сите сме исти? Што е дефиниција за ненормален?
(krell) Дарко, опушти се човече, ЦРВ-от е закон, прекрасностија со Алкантара... моторот е важниот момент кај нив, важно е дека ти прави мерак, а и јас сакав да го купам, добар попуст имаше :)  

Поздрав,
Драган



Среќна Нова Година и на тебе Џиџи.

Инаку скроз сум опуштен :) Само пишав од причина што тргнав од себе , кога читам форуми гледам да извлечам некакво сознание од искуствата на тие што имале да го пробаат.. Прашав како тоа ти е тром ЦРВ -то ако менуваш на тие вртежи, пошто во пракса јас го доживувам дека и те како тегне баш на тие вртежи.

Не реплицирав дека сум напнат, туку ради конструктивна дискусија, а и да не доведеме во заблуда некој што можеби сака да го знае реалното искуство од возење на некој тип возило.. Во случајов ЦРВ :)

Колку долго го возеше ЦРВ -то што го доживеа тромо?

Да не го возеше случајно автоматскиот менувач верзија? (Најлош автоматски менувач што некогаш сум имал прилика да пробам).

И јас го доживувам тромо ако пробувам на 2000 вртежи да претекнувам, ама ако дигнам вртежи и те како знае да повлече..

Инаку Мазда CX5 2.0 165 e далеку подобро искуство во секој поглед.. (како што се изјаснив веќе неколку пати).


Дарко