Клабери , уште еден проблем со А1 . Првиот MyKi уште не е решен , сега и друг. Знаци дека треба ,,Х,, да му се стави.
Овој пат ми стигна 2500 ден за наплата на Златен интернет . И тоа на исклучен интернет (опција на телефон) и воопшто не изваден од џеб.
Во апликацијата пишува дека е користен интернет .
Жалба /барање има некој поднесено до АЕК за ваков случај ?
Kaj мене стоеше ова некое време во други трошоци на апликацијата, ама кога дојде време за се плати сметката, ова магично го снема за наплата. Со роаминг сум ептен претпазлив, рачно ми е наместо да активирам првин бирање на мрежен оператор, па потоа пак рачно вклучувам data roaming, така да, 100% бев сигурен дека не сум заебал ствар, и дека ми ставаат трошоци што не се направени. А и да останеше, ке се бунев, немој да ме онодиш. 2 мб сообраќај, 630 денари.
Друг проблем со А1 е што на братучед му нудеа оптика од 1гб, и отишол во салонот во Куманово, и му подвалиле 100/100 пакет, без да му кажат дека нема да го добие пакетот што го побарал. Со оглед на тоа дека ретко кој чита 6-7 страни договор, in good faith, го потпишал договорот. Кога му се појавиле на врата, му соопштиле дека прво немаат техничка можност да му стават интернет со 1гб, второ, дека имал потпишано 100/100. Ке иде на медијација во АЕК мислам наредната недела. Како и да е, ова може многу лесно да се реши со мала проактивност, ама овие во салонот, или не знаат како клиенти, или немаат одврзани раце.