Автор Тема: Elefantino  (Прочитано 16017 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Elefantino
« Одговори #30 на: 04 Февруари 2013, 15:39:48 pm »
Е па за да се втечни водородот, треба 10 килопаскали на 15 келвини (-258,15) или 100 килопаскали на 20 келвини (-253,15 степени).
Инаку во гасовита форма, 1литар хидроген тежи 0,09 грами. Не килограми, грами!100тинка од грам!  Не за џабе Hindenburg! :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29673
    • CARclub.mk
Одг: Elefantino
« Одговори #31 на: 04 Февруари 2013, 15:43:28 pm »


Колку да доловам. Се извинувам за OT, продолжете со муабетот. :)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Одг: Elefantino
« Одговори #32 на: 04 Февруари 2013, 15:44:02 pm »
Водородот е последниот гас кој бил втечнет од страна на научниците, во борбата за втечнување на гасови 1898. :) Дури сметале дека не е возможн о да се втечни.
:)
Прекрасен документарец има на таа тема. :)

Сакав да посочам дека литар не е исто што и литар.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Elefantino
« Одговори #33 на: 04 Февруари 2013, 15:55:40 pm »
Така де, ама нас не ни треба течен :) Таман си е каков што ни треба и тоа у идеален синергичен сооднос со атомот на кислород (нема да речам молекула) ;) Незнам што се запнавте за масата? А бе вие гледајте ги благодетите од гасот, а ги има - документирано е со клипчиња, инструменти со сензори за истиот и тн. На работа работам со инструменти за О2, CО, CО2, SО2, H2S, NO, N2, CH4 и тн. Прилично се прецизни верувајте во ppm и тоа. Да, истите се калибрираат (споредуваат со референтни) и се прати нивното евентуално отстапување дали е во границите на дозволеното ...
Инструментите не лажат !!!

Отсутен x01

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 729
Одг: Elefantino
« Одговори #34 на: 04 Февруари 2013, 17:20:06 pm »
Пред 5-6 месеци правев муабет со еден човек кој ми спомна дека некаде монтирале HHO кое не трошело електрична енергија.Тоа ме зачуди и сеуште не можам  да си го објаснам а и на интернет не најдов никакво појаснување и информации. Само ја најдов оваа страна на фејсбук која е македонска и има слики од системи кој се вградени на македонски возила и на ниедна слика не се гледа дека целиот систем е прикачен на акумулатор.Да беше аинштајн жив ке го прашав како работи.  https://www.facebook.com/EconokitMK 
или пребарајте ekonokit macedonia

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Elefantino
« Одговори #35 на: 04 Февруари 2013, 17:20:50 pm »
Тоа „литро“ што се провлекува низ дискусијава. Е едно литро, под атфосферски притисок така? Да не го мешате со литро бензин или литро плин? Литро плин e околу 1:10 компресиран (мислам). Со други зборови, 1 литро плин = 10 литри плин при атмосферски притисок.

Чисто за да ги видиме, односите за кои се говори.

Притисокот не е битен у случајов (имаш вакуум од моторот), а со протокомер се измерени 60 литри ххо гас за еден саат. Концентрацијата на гасот е со калорична вредност од 142 MJ/kg .

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Elefantino
« Одговори #36 на: 04 Февруари 2013, 17:23:33 pm »
Пред 5-6 месеци правев муабет со еден човек кој ми спомна дека некаде монтирале HHO кое не трошело електрична енергија.Тоа ме зачуди и сеуште не можам  да си го објаснам а и на интернет не најдов никакво појаснување и информации. Само ја најдов оваа страна на фејсбук која е македонска и има слики од системи кој се вградени на македонски возила и на ниедна слика не се гледа дека целиот систем е прикачен на акумулатор.Да беше аинштајн жив ке го прашав како работи.  https://www.facebook.com/EconokitMK  
или пребарајте ekonokit macedonia

Тоа е водена пареа... Е ова е веќе превара :)

btw еве некој бараше тестирање од независна лабораторија на Ekefantino:

Profesor Goran Vorotović i g-din Dragan Radivojević
 iz Labaratorije za ispitivanje motora "CIAH"
 na Mašinskom fakultetu u Beogradu, obavili su zvanične testove
 merenja primene "HHO" gas tehnologije, sa našim Vodonik Generator-om, na motorima sa unutrašnjim sagorevanjem goriva. Između ostalih izdvajamo testove uporednog merenja
 razlike snage u opterećenom režimu rada vozila
 bez uključenog "HHO" generatora i sa primenom "HHO" gasa na:

 1. dizel agregatu 1.5 dci "DACIA LOGAN"
 dizel 57 KS
 dizel + "HHO" 64 KS
 razlika + 7 KS
 2. benzinskom motoru 1.4 "SEAT CORDOBA"
 benzin 54 KS
 benzin + "HHO" 76 KS
 razlika + 22 KS

Eве и некоe сведоштвo на еден од многуте корисници на Elefantino:
На возилу PASAT 1.9 TDI, 2009 годиште.

 Возило је пре уградње вожено за Немачку и прешао је око 4000км са са вожњом и до 200км/час, просечно је трошио 8 литара на 100км.

 После уградње Водоник Генератора возило је опет вожено за Немачку, идентичним ритмом и истом просечном брзином. Пређено око 4000 км са максималном брзином и преко 200км/час. Просечна потрошња са ВГ је спуштена за 30% што износи 5,6 литара на 100км.

 Власник возила каже да очигледно има повећање снаге, као да мотор боље прима гас. У градској вожњи и на овореном у Србији има од 20 до 25% уштеде ДИЗЕЛ горива на свом возилу


« Последно менување: 04 Февруари 2013, 17:55:23 pm djidji »

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Elefantino
« Одговори #37 на: 04 Февруари 2013, 18:05:07 pm »
http://en.wikipedia.org/wiki/Electrolysis_of_water#Efficiency

значи со нуклеарка вредностите се 50-80% ефикасност на вложено/добиено! Со нуклеарка! Со мотор со внатрешно согорување - ефикасноста у минус само може да отиде.

Коа сме веќе кај нуклерките и луѓето што се бават со тоа ... замисли - и они им ја укажаа довербата :)

http://hho.rs/foto-galerije/ugradnja/zastava-10-institut-za-nuklearne-nauke-vinca

Отсутен x01

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 729
Одг: Re: Elefantino
« Одговори #38 на: 04 Февруари 2013, 18:12:49 pm »
Да собереме по 10 евра од член на форумот и да купиме и тестираме таков уред.  :)

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Elefantino
« Одговори #39 на: 04 Февруари 2013, 20:00:24 pm »
Хахаха а бе луѓе, ова Србиве се луди луѓе коа е струја у прашање почнувајќи од Никола Тесла, па све до овој Биба струја :)

Not a valid youtube URL
Симо, со кои закони на физиката и хемијата го објаснуваш ова? :D

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Elefantino
« Одговори #40 на: 05 Февруари 2013, 20:00:06 pm »
уште ли бе со овие глупости :-)

зашто бродовите не користат ххо? и само еден процент заштеда на гориво кај нив би значело МИЛИОНСКИ суми заштеда во пари за секоја тура од саудиска арабија до луизијана. Глупи се?

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Elefantino
« Одговори #41 на: 05 Февруари 2013, 20:01:59 pm »
Е па Србија нема море ... сеуште :)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Elefantino
« Одговори #42 на: 05 Февруари 2013, 20:11:04 pm »
Ама има бродови.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Elefantino
« Одговори #43 на: 05 Февруари 2013, 20:18:05 pm »
Е па Србија нема море ... сеуште :)

не, озбилно те прашувам, а прашањето гласи:

како го објаснуваш фактот што овие скаламуции не се применети на моторите на прекуокенаските бродови?

очекувам сериозен одговор на ОВА прашање, доколку имаш. доколку немаш - не мора да реплицираш, никој нема минус да ти пише.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Elefantino
« Одговори #44 на: 05 Февруари 2013, 20:54:35 pm »
Зошто си сигурен дека не се применуваат?

http://en.wikipedia.org/wiki/Water_injection_(engines)

HHO гасот се користел во други цели, кој размислувал до пред петнаесетина години да вози на алтернативно гориво?
Не зборуваме овде за гориво, не си ја прочитал темата, говориме за додаток на горивото за негово целосно искористување-затоа и кај дизелашите е најефикасно. Знам, прв закон на Темодинамика ...
Кажи ми молим те следново: Појди на обиколница, ресетирај го бордот и вози без светла, после враќај се со запалени светла - колкава ќе ти биде разликата во потрошувачката на гориво?

http://en.wikipedia.org/wiki/Oxyhydrogen