Автор Тема: Elefantino  (Прочитано 16013 пати)

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Elefantino
« Одговори #15 на: 04 Февруари 2013, 00:42:04 am »
А бе Симо, луѓево со години го студирале ова, направиле, тестирале, модифицирале ... дури и Словенците им го признаваат, незнам ... ти реков, знам што збориш и што сакаш да кажеш, ама фактите говорат друго... инструментите и корисниците, нели. Па ќе се пожалеше некој дека е превара мајку му, глеаш дека се отворени за коментари, прашања и сугестии.
Друго, погрешно се изразив - не е водород туку водород и кислород, што е у ствари добитната комбинација. Како и да е, пак ќе кажам, можеме бесконечно да теоретизираме, ама тешка пара е уложена у генераторов за да биде ваков каков што е и многу професори и научници од Винча се ангажирани. Ипак не сме ние попаметни од нив, а тајната не се луди да ти ја кажат фала Богу. Мислам дека има можност и да се испроба системот и ако не си задоволен да го вратиш (ќе ти ги задржат само парите за инсталација 50 евра мислам дека беше).
« Последно менување: 04 Февруари 2013, 08:33:30 am djidji »

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Одг: Elefantino
« Одговори #16 на: 04 Февруари 2013, 09:12:07 am »
Бидејќи се коси со сите закони на природата и физиката (и хемијата), јас нема да го прифатам ова, и не сакам да видам некој да фрли 300 евра за џабе. 300 евра му се заштеда од 20% гориво годишно некому.

Чисто за информација, твоите 60л произведени HHO за еден час, твојата кола ќе ги проголта за 3 минути (ако голта само hho) при просечни 3000 вртежи, или поточно, тоа се нецели 5% од вкупното количество гориво што ќе ги проголта твојата кола за 1 час.
:'(

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7077
Одг: Elefantino
« Одговори #17 на: 04 Февруари 2013, 09:37:11 am »
Лично познавам еден дечко од Железара кој сам го има набавено и монтирано системов на повеќе возила.
1. Тојота селика
2. Некој дизел
3. Мотор 125 или поголем не сум сигурен

Може да го контактирам па да видиме во живо како функционира и мене би ме интересирало да видам како работи.

Според него тојотата на 120 на автопат тошела 6 литри.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Elefantino
« Одговори #18 на: 04 Февруари 2013, 10:08:50 am »
Бидејќи се коси со сите закони на природата и физиката (и хемијата), јас нема да го прифатам ова, и не сакам да видам некој да фрли 300 евра за џабе. 300 евра му се заштеда од 20% гориво годишно некому.

Чисто за информација, твоите 60л произведени HHO за еден час, твојата кола ќе ги проголта за 3 минути (ако голта само hho) при просечни 3000 вртежи, или поточно, тоа се нецели 5% од вкупното количество гориво што ќе ги проголта твојата кола за 1 час.
:'(

Со кои конкретно закони на физиката и хемијата се коси, ај ќе ги разглабаме ЕДЕН по еден. Пази збориме за конкретниов генератор да НЕ теоретизираме многу - чисто конкретно со бројки, па ќе ги погледнеме и бројките од инструментите што покажале и така. Поинаку нема крај - пак ќе забегаме настрана и ќе го вклопиме и овој Elefantino во Busted ! :)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Одг: Elefantino
« Одговори #19 на: 04 Февруари 2013, 10:17:34 am »
Да земеме некој текст каде е објаснето како „работи“ и да почнеме со ред.


Втора работа. Да разграничиме која е „поентата“ на HHO генераторов.

1. Дали ја зголемува искористливоста на постоечкото гориво (бензин/дизел/плин)?

2. Дали има улога на додатно гориво, згора на постоечкото?

За да не се измешаме, понатака.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Elefantino
« Одговори #20 на: 04 Февруари 2013, 10:24:15 am »
1. Да
2. Не

На некој од линковите е опишана функцијата на генераторов ...

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Elefantino
« Одговори #21 на: 04 Февруари 2013, 10:52:59 am »
http://en.wikipedia.org/wiki/Electrolysis_of_water#Efficiency

значи со нуклеарка вредностите се 50-80% ефикасност на вложено/добиено! Со нуклеарка! Со мотор со внатрешно согорување - ефикасноста у минус само може да отиде.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Elefantino
« Одговори #22 на: 04 Февруари 2013, 12:05:14 pm »
Interesen e konceptot. No pri taa elektroliza ne se dobiva H2 i o2 tuku oksikovodoroden gas hho. No veruvam deka za motor 1.0 treba 1.0 litar HHO vo sekunda. Znaci 60 litra gas vo minuta. No na kolku vrtezi. Toa e za obemot na generiraniot gas. Licno ne sum skeptik no Veruvam vo idninata na ovaa tehnologija, pogotovo ne za obogatuvanje tuku za drugi nameni. Za kola samo bi bilo interesno ako celosno moze da raboti na HHO. Mozebi podobra altenativa e na HHO e Syngas, t.e. Gasot sto se dobiva od piroliza na drveni i plasticni otpadoci.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13933
Одг: Elefantino
« Одговори #23 на: 04 Февруари 2013, 12:35:27 pm »

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Одг: Elefantino
« Одговори #24 на: 04 Февруари 2013, 12:38:45 pm »
Да истиот сертификат го имаат и овие другиве, на првиот линк на првиот пост е. Потврда дека не штети на моторот да се користи.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29673
    • CARclub.mk
Одг: Elefantino
« Одговори #25 на: 04 Февруари 2013, 12:40:33 pm »
Да, ама тој сертификат не кажува ништо за зголемена/намалена потрошувачка, итн.

Истиов сертификат може да се извади за монтирање дополнителен држач за чаша.

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4999
Одг: Elefantino
« Одговори #26 на: 04 Февруари 2013, 12:41:51 pm »
Не кажува дека не штети на моторот, не кажува дека има заштеда или нешто. Атестот е чисто дека задоволува определени регулативи за безбедно учество во  сообраќајот

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Elefantino
« Одговори #27 на: 04 Февруари 2013, 12:42:40 pm »
Тачно, тачно „не ја загрозува безбедноста“.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Elefantino
« Одговори #28 на: 04 Февруари 2013, 14:58:28 pm »
http://en.wikipedia.org/wiki/Electrolysis_of_water#Efficiency

значи со нуклеарка вредностите се 50-80% ефикасност на вложено/добиено! Со нуклеарка! Со мотор со внатрешно согорување - ефикасноста у минус само може да отиде.

Да не се разбереме погрешно, не станува збор за погонско гориво туку додаток (или ај адитив ако веќе сакате :D ) на постоечкото било да е плин, метан, бензин или нафта со цел целосно искористување на истото. Tука е заштедата, ако се знае ефикасноста на претходните, а се знае нели.

Ова не е ни случајно водена пареа
Not a valid youtube URL
За теоријата на работа разгледајте ги линковите - има логика и тоа многу. Потрошувачката на струја е занемарлива (10А или моќност 120W) за ххо гас во ваква концентрација (реков - како да возите со упалени средни светла, а 60-70 литри на час (или еве литро у минута) се сосема доволни, па и многу се ако веќе сакате кога користите било каков адитив на постоечкото гориво-изразено во проценти...забораев колку беше :) Во килограми незнам колку би дошло 1 литар од ххо гасов m=rV, V=1dm3, ама не ја знам густината на гасот ако тоа нешто ви значи, пошто Симо постираше на 0 степени колку е на водород ...
Сакам да кажам дека не се збори за алтернативно гориво на иднината, туку катализатор при конвертирањето на енергијата од топлинска во механичка...

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Одг: Elefantino
« Одговори #29 на: 04 Февруари 2013, 15:05:52 pm »
Тоа „литро“ што се провлекува низ дискусијава. Е едно литро, под атфосферски притисок така? Да не го мешате со литро бензин или литро плин? Литро плин e околу 1:10 компресиран (мислам). Со други зборови, 1 литро плин = 10 литри плин при атмосферски притисок.

Чисто за да ги видиме, односите за кои се говори.