Кој е економист знае. Кој не нека прочита за lemon theory или lemon problem. Ова се изучува како економски феномен и се однесува на половни возила во лоша состојба т.н. "lemons" и како тие ја уриваат цената на добрите автомобили на пазарот. Не велам дека некој треба преку леб да бара погача, ама пак некогаш и купувачите се однесуваат како да ако тој нема да го купи, продавачот од глад ќе умре. Еве јас имам едно старо Поло кое си го чувам и порано кога ќе ме прашаат дали го продавам секогаш велев дека не, од причина што ако речев да, прво што ќе го слушнев е "да ти дадам 1200-1500 евра, да го земам", а Полото постегнато од пола коли во Скопје, сменета цела предница, цела амортизација, гуми од 400 евра, редовно скапо масло со скапи филтри, нов во тоа време акумулатор од скоро 7.000. Ама толку оделе на пазарот како кило банани да купуваш. Некој купува кола и ја гледа како потрошен дел, друг што е фанатик за коли ја гледа како член на фамилијата. Главната поента ми е иста. Половно возило треба да се цени возило што се продава, не да се гледа колку идат слични возила или пак возила од иста класа.