Ne se somnevam ama mislam deka primerokov e izvozen premnogu pa ke treba ubava paricka za da se dovede vo idealna sostojba
Така е, вреди да се „спаси“ бусото од некој ентуијаст, али ќе треба на 300.000+ километри комплетно отварање, менување летечи/лежечи лагери, пропратни делови, ревизија на главите, можеби шлафување на вентили, промена на хидроподизачи и слични механичарски работи. За подвозје да не зборуваме, сигурно ќе треба комплетна ревизија со нови делови, не е лошо и менувачот да се отвори и провери какви се лагерите во него. Дополнителни ситници (како што е цевката пред тротл бодито), внатрешност средување итн, механички делови како подизачи на прозори, брави и сл.. има доста работа и многу повеќе пари од иницијалната инвестиција во купување на колата, која што гледам реално е понудена на огласов..