Ќе им ја вратиш и ќе останиш и без кола и без тие пари што си плаќал рати до тогаш, пари не гледам од која причина би ти вратиле.
Да ја продајш неможиш, пошто не е твоја дури плаќаш.
Те обожавам брат да те читам, ми го разубавуваш денот
Како и да е, вака оди муабетот со лизинг.
Колата на лизинг си ја земаш со одредено учество.
Минимум е 10%.
Откако ќе ја земеш, ти изготвуваат амортизационен план исто како кај кредитите.
Значи со дата, главнина, камата и колку ќе ти е ратата и колку ти останува да ја исплатиш доколку сакаш.
Возилото, не се води на твое име, туку се води на име на Порше Македонија. Јас сум корисник на возилото, а не сопственик - формално правно збораме.
Тоа ми дава за можност, јас да го вратам возилото кога сакам.
Е сега, како се враќа возило.
Доаѓа проценител и во однос на моменталниот модел колку се продава со иста опрема, се врши проценка по повеќе параметри, ама во глобала е километража и ти дават понуда.
Ако вредноста на колата е 30000 евра, тие вршат проценка одбиваат според нивниот правилник или што и да е и ќе ти рече да речеме 22000 евра за кола што 3-4 години стара (тропам сеа не ме држете за збор). Е сеа пазарно таа кола ти може ќе ја продадеш 27000 евра и затоа повеќето луѓе се решаваат да ја продадат сами и да го затворат лизингот.
Ако не сакам да доплаќам, ти ја враќаш колата и Порше те исплаќа ќеш, не може да ти ја земат колата, а да не ти исплатат тоа што си платил. Тоа се вика кражба и се лежи в затвор
Како се затвора лизинг?
Лизингот може да го затвориш кога сакаш после првата година. Значи една година мора да плаќаш рати, а после тоа кога сакаш ја исплаќаш колата и си ја пренесуваш на твое име.
Татко ми пример така направи после втората година.
Се плаќа некоја „казнена камата“ мала сума некоја беше и колата се пренесува во твоја лична сопственост.
Што се однесува на каматите, отприлика е 5-5.5% камата на годишно ниво, ама од делот од лизингот, не од целат сума на колата.
Мене да речеме за 5 години околу 2500 евра ми е каматата, што и не е така страшно, со тоа што малку поинаков е односот кога колата е нивна - има разлика верувајте.
Друга предност е што можеш после истекот на лизинг периодот да ја оставиш колава и да си ја искористиш како учество за нова.
Да речеме сакам наредно Кодиак да возам, ја оставам Октавијата и си го земам Кодиакот и си продолжувам со ратите да си го исплаќам.
На крај на денот ти е што се со фирми, лизингот повеќе им се исплаќа, да не навлегувам.
Алтернативата е кредит од банка со катастрофални каматни стапки. На времето беа 8-9% за автомобилски кредит, сеа не знам колку се.