Аудито е пак поарно од фиестата. И фи3стата нема да биде нова, па и по неа ќе даваш пари, повеќе или помалце. Е да ја земиш нова, со гаранција, со 5 години сервис, пеки. Не би дал 16.000 евра за стара кола, но измеѓу стара фиеста и старо аури би избрал ауди. Делој имаш и половни оем, што во некоја случај може да испадне и подобро, а и на 10 год стара кола да дтаваш нови делој нема смисла, оти делот ќе трае уште 10 год, а колата 5 . Освен нели филтри, кочници, интакви работи. Али маф сензор за гти од 96 та е 200 евра, бобина е 9000 денари (оригинал), па тоа е пола кола, нормално дека ке вараш на старо за 50 евра...
Аудито е постабилно, по безбедно, не е само чаламот, и нормално дека основен сервис ќе биде поскап, нема тука никој што да се чуди.
Другар сакаше колата да му корне, си зеде голф 3 од 96 та со 2.8 мотор, во 3-та прајт шлајвки по 25 метра среќен е , ко дете мало е, само ја дрифтат, па сега како е предходно возена не е битно, али никој не ја зел да ја вози домаќински. Значи битно да ти е ќеф дур ја возиш, па сега сервис мајстори, за секоја кола се плаќат, а ќеот нема цена. Новатљ фиеста 3 пати да ја исшлајфаш ќе бараш белегзии по пат
не сите имаме исти сфаќања за животот.