Јас не гледам како може да биде дефект ако е пропишано како потрошувачка во границите, од страна на производителот. Ако веќе отиде над пропишаната потрошувачка, тогаш треба да се превземе нешто.
Па јасно дека нешто не е во ред, дури и може како дефект да се оквалификува, пошто не е точно напишано "сите примероци со овој мотор на 1000 км ќе трошат 603 мл уље" (карикирам).
Да е така напишано, пеки, нека троши. Ама, као "може ќе потроши, може не" е педерски и е точно од причината @Luki Junior што ја наведе - да си го покријат газот.
И кај мене за Астрата пишува дека 0.6 литри на 1000 км е "нормална" потрошувачка на уље. Да, троши, ама рецимо на 10000, едно 300-400 мл.
Ако е "нормално" 0.6 литри на 1000 километри, зошто би правел редовен сервис, кога веќе на 6000 километри јас сум дотурил колку што уопште собира моторот.
Имам пишано негде - и 0.6 да ми троши на 1000 километри, чкорчето и а у пичку мајчину. Више уље него бензин. Јебеш таква кола.
Секоја машина си има одредени толеранции. +- вредности. Конкретно кај моторите, поради тие толеранции се јавуваат разлики кои може да придонесат исти мотори да имаат различна потрошувачка на масло.
Јасна ми е логиката на Luki, немам ништо против тоа. Секоја фабрика сака да си го покрие газот и тоа ми е очекувано. Нема ништо спорно тука. Ако успееш да докажеш дека е дефект - ок. Ако не, прифати дека е тоа фабричка толеранција.
Што се однесува до редовниот сервис: Тоа што колата го троши уљето, и што дотураш уље, не значи дека го „освежуваш“ старото. И понатаму во моторот имаш старо уље, полно со прљавштини и намалени својства.
ОК. Вие си знаете. Палете си ги колите. Јас и понатаму тврдам дека може да е здрав-прав мотор и да троши одредено количество уље. Пример, CF2 и CF3 Twinspark моторите од Alfa. Првиот има пошироки уљни карики, поради подебелиот дихтунг на глава и повисоки клипови, вториот има 0.4мм потесни уљни карики и метален дихтунг на глава и пониски клипови. Оваа промена е направена за да се зголеми компресиониот однос (ефикасноста) и снагата на моторот. Поради оваа промена, CF3 моторите се познати потрошувачи на масло, бидејќи потесната уљна карика не е доволно ефикасна, поготово при високи вртежи.
Имаше по долгорочните тестови, кај што ги растураат колите после 100.000км или повеќе. Моторот на 147 2.0 т.с. и покрај редовното долевање на уље, беше стакло и без никакви проблеми. Ќе пробам да го најдам тој тест, ако уште постои по интернетов.