@Simo - Carrier159 Глеј сеа јас како размислувам.
Сегашната ситуација - ми троши уље колата, ама занемарливо, реално. Секако дигам хауба еднаш, два пати месечно, за проверка. Возам 10000 годишно, просек. 2 промени на уље, 50 евра за уље. 0 други трошоци, поврзани со потрошња на уље.
Ситуација - ми троши 0.6 на 1000 км. Возам 10000 годишно. Дигам хауба еднаш месечно, дотурам еднаш месечно пола литро. Пута 12, 6 литри уље. Пута 300 денари литро, 30 евра. Плус двете "редовни* промени 50 евра, 80 евра. А тоа што редовно ќе се тресам дали имам доволно уље во гепек, ако случајно поминам повеќе од 1000 километри месецов, или 10000 годишно? Еве, не го рачунам тоа.
14 години ја имам колата. Пута 30 евра годишно, јер "нормално е да троши", се 420 евра трошок екстра, пошто некој затаил некаде (дизјан, контрола на квалитет и сл.)?
Да вадам податок колку имам потрошено до сега на редовни сервиси, со се филтри? Па да видиме 420 евра дали се малку или многу. Кажав, да возам некое спорЦко, 30-40000 евра, јебеш га. Јас возам кола купена нова 12000 евра, 400 евра за курташак да давам, пошто "нормално".
Ова во идеални услови. А ми еве, пропуштам да проверам? Направам пропуст, пошто кога ја купував колата, никој ништо не ми кажа за "нормална" потрошња на уље, а јас не го прочитав мануелот? Троши по литро на 1000 км, уместо 0.6, а по мануалот тоа е "ОК"? Минам, наместо 10000, 30000 годишно? Ставам поскапо уље, од 5 евра за литро? Уместо 3.5, собира 8 литри уље? И мал милион други ствари...
А ако им текне на инженерите да напишат "нормално е да троши 5 литри на 1000 км"?
Си играме курот. Не зезај... Проблем е.