п.с. не гледам никаква потреба да се става никаква политичка конотација на оваа одлука, барем ако малку се разбирате. Ова требаше многу порано да се случи и пред животот да дојде 
Ја се извињавам што серам против власта кога нешто поскапува на основа на давачки и директно влијае врз мојот стандард. Можда треба да си викам „ок е, така треба, арно нѝ е“.
Ма збори што сакаш, смешно ми е секоја одлука да се вулгаризира до степен на навреди. И ти самиот си напиша дека сереш против власта. Толку еднострано се гледаат работите и себично, тоа е стварно дебилно!
Ако во најавата пишува дека целта е да се намали загадување преку намалување на употреба на дизелски агрегати поради повисока акциза тогаш зошто имаш потреба да сереш? Ако пишува дека дополнителните средства (3 денари по литар) ќе се искористат за инвестиции во патишта, зошто имаш потреба да сереш?
Можеби директно влијае врз твојот стандард ама индиркетно помогнало на тебе и на илјадници други возачи и бизниси преку подобри патишта да не менуваш амортизер и стабилизатор на 100.000 туку на 200.000км.
едит
@zeroSignal Самиот си го даде одговорот.
Возиш во град, милион работи играат фактор.
Стилот на возење има се поголема улога кога просечната брзина се зголемува. Особено на отворено.
Вози во најголем шпиц 5 дена во неделата и кажи колки ти троши и каква ти е просечната брзина. Каде и каква е тука улогата на возачот?! Физички невозможно.
Вози во најголем шпиц 5 дена во неделата плус 5 пати навечер една тура низ град лабаво плус викенд градска вожња. Тука потрошувачката ќе ти се намали а просечната брзина ќе ти се зголеми.
Како што гледаш, навистина брзината на возење игра огромен фактор во просечна потрошувачка.
Неможе да се одвои просечна потрошувачка на 100км без да се земе предвид просечната брзина при тие 100км.