Автор Тема: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport  (Прочитано 183484 пати)

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6668
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #915 на: 15 Април 2023, 17:09:54 pm »
Полошо нешто од добош нема. И јас на фелицијата имав сменето и нови гуртни, нови клипчиња, штелувај, штелувај, ќе ја наместев убаво да фака уште на прв заб да ја успорува колата пример на семафори, по некое време пак требаше 3 заба за да ја подзастанува колата или саглам тегнење на рачна за да држи.

На крајот и се откажав, потегнував само мушки, колата не мрдаше и тоа е тоа.

Не си губи нерви на добоши, никогаш нема идеално да кочи и да функционира како диск со плочи.

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6191
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #916 на: 15 Април 2023, 17:17:40 pm »
Не губам нерви, сега мислам дека е средено како што предвидела фабриката и ќе тера.

Штелување од време на време си сака секако. И со фабричките мислам дека ја штелував неколку пати.

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6020
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #917 на: 15 Април 2023, 17:25:52 pm »
Фабрички нема заштитни пластики под крило?
Видов и на предните тркала така изгледа судејќи по сликите.

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7884
  • Плинаш!!!
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #918 на: 15 Април 2023, 17:42:10 pm »
Средено убаво, се по пропис. И со добош може се да функционира како што треба. Само треба малку време и нерви. Со тоа федерчињата за закачување како помина? Јас на пунтото доста мака гледав коа ги закачував.

Отсутен bear

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1997
  • If you can dream it, you can do it.
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #919 на: 15 Април 2023, 17:44:54 pm »
Фабрички нема заштитни пластики под крило?
Видов и на предните тркала така изгледа судејќи по сликите.

Мислам нема, бидејќи е класик модел.
Никогаш не вели никогаш.

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6191
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #920 на: 15 Април 2023, 18:52:24 pm »
Фабрички нема заштитни пластики под крило?
Видов и на предните тркала така изгледа судејќи по сликите.

Позади има само на задната страна. На предните тркала се комплет.

Средено убаво, се по пропис. И со добош може се да функционира како што треба. Само треба малку време и нерви. Со тоа федерчињата за закачување како помина? Јас на пунтото доста мака гледав коа ги закачував.

Да ти кажам искрено, со тие што ги држат гуртните, пошто имаат и осигурувачи, изгубив време, дур се уходам.

После провалив дека ако стиснам со окаста 13-ка со едната рака, а со другата со шпицаста клешта го свртам пинот преку осигурувачот, сѐ одеше од прва.

Исто на левата страна ме заебаваше горната попречна пружина, ама 5 минути.

Overall, не беше тешко. Но, недела дена (пошто времето или врнеше или дуваше ветер) се "крчкаше" промената со теорија, преку пишани упатства и видеа.

Присутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3835
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #921 на: 15 Април 2023, 21:13:55 pm »
Супер средено.

А за дискови да полесно е за менуавње ама пример на БМВ, иако назад има диск кочници, средниот дел од дискот игра улога на добош и има гуртни и све друго што треба за да функционира како рачна сопирачка. Не знам како е решена рачната кај други производители кој имаат назад дискови.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6020
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #922 на: 15 Април 2023, 21:15:25 pm »
И кај астра г со дискови е така.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6668
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #923 на: 15 Април 2023, 21:33:37 pm »
Супер средено.

А за дискови да полесно е за менуавње ама пример на БМВ, иако назад има диск кочници, средниот дел од дискот игра улога на добош и има гуртни и све друго што треба за да функционира како рачна сопирачка. Не знам како е решена рачната кај други производители кој имаат назад дискови.

Самите плочки се рачна кочница. Самите се штелуваат преку клипчето, како се трошат плочките, така клипчето се одвртува постојано.
Кога ќе стасаат за замена плочките, треба посебен алат за да се заштрафи клипчето за да се врати назад како би се ставиле новите плочки.
Просто и едноставно е, постојано имаш иста рачна кочница и доста подобро кочење отколку со добош.

Кај некои модели на коли потребно е и лагерот да се извади за да се извади добошот, па треба знаење точно да го погодиш, да не е лабав, но ниту стегнат.

Отсутен Dule_

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3029
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #924 на: 10 Мај 2023, 19:05:56 pm »
Каква е состојбата на воланот, дали има некои знаци на користење и дали можеш да пуштиш контакт од мајсторот? Сакам и јас мојот да го средам.

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6191
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #925 на: 10 Мај 2023, 19:19:28 pm »
Сеа, не знам колку сум јас мерило за квалитет на материјал и трајност на изработка, пошто воланот е БУКВАЛНО во состојба кога го ставив претапациран, нема ни една точка оштетување, ниту знак на користење.

Значаен дел од тоа е што исклучиво јас ја возам колата (никој друг не го чепка) и речиси по секоја употреба го чистам и хидратирам, а имам ставено и повеќемесечен силант за кожа на Labocosmetica.

https://m.facebook.com/zanaetciskidukjanmarko

Отсутен Dule_

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3029
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #926 на: 10 Мај 2023, 19:56:49 pm »
Фала на одговорот!

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6191
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #927 на: 24 Јуни 2023, 18:23:54 pm »
24.06.2023 година, 136.082 километри.

Замина акумулаторот во вечните ловишта. Exide Classic EC550, после точно 5 години и 37.862 километри. Умре кога бев на пат, така да jump starter-от Villager ми се најде, ептен.

Купен Magneti Marelli Prima PMA55R, 55Ah и 470CCA, по цена од 4.000,00 денари со 2 години гаранција, после доста перипетии и одлуки околу гаранцијата. Бев тргнат по Yuasa, но локалниот дилер во Гевгелија практично ОДБИ да ми продаде акумулатор без да ми ја "провери" колата и да утврди зошто откажал 5-годишен акумулатор. Go figure. Ќе пишам мејл до Ивал Трејд Штип, чисто да знаат што се случува во регионов со нивните акумулатори. Башка, многу тешко признавал гаранција овдешниот дилер, по искуства од муабети, а и сам се уверив дека човекот не знае кај тера. Неисе...

Тргнав по Yuasa, но претходно проверив Duracell Starter DS55 како-што, при што се изнервирав од оној дебилот, заборавив на Duracell-от и си отидов во авто-делови кај што сум стален муштерија и го земав овој, по препорака дека ако евентуално активираме гаранција, нема да има проблеми, пошто има овластен сервис локално.

Прво го дополнив. Се полнеше бааги, 2-2.5 саати, ама се наполни.



Немаше логика да го ставам пред да го скоцкам моторниот простор и кадичката...





Ќе видиме каква ќе му биде срејчата.

Ова е четврт акумулатор заедно со фабричкиот. Фабричкот издржа пет ипол години и 46.000 километри, вториот Exide Classic EC550 - четири ипол години и 52.220 километри и третиот Exide Classic EC550 - пет години и 37.862 километри.

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6540
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #928 на: 26 Јуни 2023, 07:15:46 am »
Како умре на пат?

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6191
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #929 на: 26 Јуни 2023, 07:21:15 am »
Па така, тргнав, стигнав до дестинација, отидов на ручек, се враќам после саат време - не пали.

Не бев дома, тоа сакав да кажам.