Гласање

Која марка на акумулатори се најдобри според вас?

Exide
138 (42.5%)
Black Horse
32 (9.8%)
Vesna
22 (6.8%)
Topla
63 (19.4%)
било кој...
70 (21.5%)

Вкупно гласови: 324

Автор Тема: Предлог за акумулатор  (Прочитано 684605 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #2700 на: 07 Јуни 2020, 18:40:33 pm »
Сумљиво ова 0.0 како да не ти е поврзано. Ќе се појавеше некоја 0.1 барем ако не е апла краток спој.

Провери меѓу контактите колкав отпор има.

Отсутен 386ka

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 873
  • Am386 DX/DXL-40
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #2701 на: 07 Јуни 2020, 19:00:12 pm »
Мајстореееее, динамото дава наизменичен напон, тебе инструментот ти е на еднонасочен. Или регулаторот е во самото динамо?
Зошто не акнеш некој алтернатор и да не се малтретирате со динама?
Сигурен си дека вака работи динамо? Динамо би требало од него да даде еднонасочна струја. Алтернаторот дава наизменична, која после се исправува во еднонасочна со употреба на диодна плоча.

Отсутен atimofejev

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 71
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #2702 на: 07 Јуни 2020, 20:54:49 pm »
Знае некој како се проверува дали полни динамо?
Јас проверив по исти пат како на алтернатор ама не покажува дека полни,пример ако врти алтернаторот покажува 14+волти,а на оваа си стои колку шо е акумулаторот 12.5 волти.

Sent from my VTR-L09 using Tapatalk

Генерално, се проверува исто како и алтернатор.
Динамото на мали вртежи не полни. На повеќето возила со динамо, на лер гас малку им свети контролната сијаличка за полнење. Ако е исправен системот за полнење, на мало додавање гас се гаси, а за да почне посериозно да полни, треба да е над 2.000 вртежи.
Станува збор за трактор,знам дека треба да има контролна сијаличка кога даваш гас да се гаси но овде нема,пробав и на висока туража но пак е исто,веројатно динамото не чини или може четкиците се отидени.

Sent from my VTR-L09 using Tapatalk
Провери да не е многу лабав каишот па да не го врти динамото.
На динамото има 2 жици/контакти, една по која што полни (дава струја, обично подебела), втората е за контрола на полнењето што доаѓа од реглерот.
За проверка, ако е извадено или без каиш, 2-та контакти/терминали споени на +, динамото на маса, би требало да врти.
Ако врти, најверојатно е дефектен реглерот или инсталација, ако не врти, четкици или изгорен ротор.
Контакти нема лабаво,каишот е стегнат и го врти динамото,проверив вака дирекно на динамото,црвената жица од инструментот дирекно од таму кај шо излегува напонот од динамото а со црната дирекно на шасија ид тракторот (маса) ама не дава никаков напон,пробав и на другата жица од динамото (најверојатно ти шо викаш дека е од реглер до динамо) и таму не дава напон,веројатно четкици или ротор како шо викаш,еве слика.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Sent from my VTR-L09 using Tapatalk

Црната жица од инструментот стави ја на нешто чисто, најдобро на телото од динамото, таму каде што е во моментов може да нема маса.

Таму каде што мериш со црвената, дури и без реглер (со откачена таа помалата жичка) би требало да даде неколку волти.
Вториот, помалиот контакт на динамото е практично „довод“ на + од реглерот, оди на статорот и е за контрола на напонот што го дава динамото на начин што повеќе или помалку се магнетизира статорот помеѓу кој се вртат половите на роторот, и да, како што напиша и 386ka, динамото на излез дава ЕДНОНАСОЧНА струја.

Доколку си во можност, демонтирај го динамото и отвори го и види во каква состојба се четкиците.
Дополнителен тест за исправност на динамото е да се спојат двете клеми на заеднички „+“, шасијата од динамото на „-“, на ваков начин динамото има улога на електромотор и би требало да почне да се врти.

Патем, се ова е од информативна природа и не чепкај, дури и само со инструмент од надвор ако не знаеш што правиш, да не излезе тракторот на крај покрај неисправно динамо да има и стопена инсталација.

Отсутен cherepnalkovski

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 5
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #2703 на: 08 Јуни 2020, 13:37:44 pm »
Ми треба deep cycle акумулатор. Да не знаете каде може да се најде?

Секаде каде што се продаваат батерии имаат AGM deep cycle батерии. Каде се наоѓаш за поконкретно ако бараш локација?

Скопје, Карпош.
Бев до Хемпро денес и до хемпро две продавнички. Во Хемпро само имаа Exide marine & leisure 50 Ah за 10 800 денари. Што ми изгледа малку скапичко..

Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5856
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #2704 на: 08 Јуни 2020, 20:05:03 pm »
Знае некој како се проверува дали полни динамо?
Јас проверив по исти пат како на алтернатор ама не покажува дека полни,пример ако врти алтернаторот покажува 14+волти,а на оваа си стои колку шо е акумулаторот 12.5 волти.

Sent from my VTR-L09 using Tapatalk

Генерално, се проверува исто како и алтернатор.
Динамото на мали вртежи не полни. На повеќето возила со динамо, на лер гас малку им свети контролната сијаличка за полнење. Ако е исправен системот за полнење, на мало додавање гас се гаси, а за да почне посериозно да полни, треба да е над 2.000 вртежи.
Станува збор за трактор,знам дека треба да има контролна сијаличка кога даваш гас да се гаси но овде нема,пробав и на висока туража но пак е исто,веројатно динамото не чини или може четкиците се отидени.

Sent from my VTR-L09 using Tapatalk
Провери да не е многу лабав каишот па да не го врти динамото.
На динамото има 2 жици/контакти, една по која што полни (дава струја, обично подебела), втората е за контрола на полнењето што доаѓа од реглерот.
За проверка, ако е извадено или без каиш, 2-та контакти/терминали споени на +, динамото на маса, би требало да врти.
Ако врти, најверојатно е дефектен реглерот или инсталација, ако не врти, четкици или изгорен ротор.
Контакти нема лабаво,каишот е стегнат и го врти динамото,проверив вака дирекно на динамото,црвената жица од инструментот дирекно од таму кај шо излегува напонот од динамото а со црната дирекно на шасија ид тракторот (маса) ама не дава никаков напон,пробав и на другата жица од динамото (најверојатно ти шо викаш дека е од реглер до динамо) и таму не дава напон,веројатно четкици или ротор како шо викаш,еве слика.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Sent from my VTR-L09 using Tapatalk

Црната жица од инструментот стави ја на нешто чисто, најдобро на телото од динамото, таму каде што е во моментов може да нема маса.

Таму каде што мериш со црвената, дури и без реглер (со откачена таа помалата жичка) би требало да даде неколку волти.
Вториот, помалиот контакт на динамото е практично „довод“ на + од реглерот, оди на статорот и е за контрола на напонот што го дава динамото на начин што повеќе или помалку се магнетизира статорот помеѓу кој се вртат половите на роторот, и да, како што напиша и 386ka, динамото на излез дава ЕДНОНАСОЧНА струја.

Доколку си во можност, демонтирај го динамото и отвори го и види во каква состојба се четкиците.
Дополнителен тест за исправност на динамото е да се спојат двете клеми на заеднички „+“, шасијата од динамото на „-“, на ваков начин динамото има улога на електромотор и би требало да почне да се врти.

Патем, се ова е од информативна природа и не чепкај, дури и само со инструмент од надвор ако не знаеш што правиш, да не излезе тракторот на крај покрај неисправно динамо да има и стопена инсталација.
Денес го демонтирав динамото,го однесов на  мајстор (демек мајстор) го поврза валда на некој ел.мотор за да врти и веројатно проба да прави краток спој (слушав искри дека прави) и вика дека е ОК,демек нешто проблем имам со инсталацијата или реглерот,зборуваше како без уста а не ги ни провери четкиците,дојдов дома монтирав и за некое чудо работеше динамото,на инструментот добив 12.6В без туража и 14+В со повеќе туража,така неколку пати и сега пак несака,некој пат кога че му опнеш скроз туражата ќе проработи но кога ќе намалам сненува повторно струја...Мое мислење дека е до четкиците...

Sent from my VTR-L09 using Tapatalk


Отсутен atimofejev

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 71
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #2705 на: 09 Јуни 2020, 10:20:00 am »
Знае некој како се проверува дали полни динамо?
Јас проверив по исти пат како на алтернатор ама не покажува дека полни,пример ако врти алтернаторот покажува 14+волти,а на оваа си стои колку шо е акумулаторот 12.5 волти.

Sent from my VTR-L09 using Tapatalk

Генерално, се проверува исто како и алтернатор.
Динамото на мали вртежи не полни. На повеќето возила со динамо, на лер гас малку им свети контролната сијаличка за полнење. Ако е исправен системот за полнење, на мало додавање гас се гаси, а за да почне посериозно да полни, треба да е над 2.000 вртежи.
Станува збор за трактор,знам дека треба да има контролна сијаличка кога даваш гас да се гаси но овде нема,пробав и на висока туража но пак е исто,веројатно динамото не чини или може четкиците се отидени.

Sent from my VTR-L09 using Tapatalk
Провери да не е многу лабав каишот па да не го врти динамото.
На динамото има 2 жици/контакти, една по која што полни (дава струја, обично подебела), втората е за контрола на полнењето што доаѓа од реглерот.
За проверка, ако е извадено или без каиш, 2-та контакти/терминали споени на +, динамото на маса, би требало да врти.
Ако врти, најверојатно е дефектен реглерот или инсталација, ако не врти, четкици или изгорен ротор.
Контакти нема лабаво,каишот е стегнат и го врти динамото,проверив вака дирекно на динамото,црвената жица од инструментот дирекно од таму кај шо излегува напонот од динамото а со црната дирекно на шасија ид тракторот (маса) ама не дава никаков напон,пробав и на другата жица од динамото (најверојатно ти шо викаш дека е од реглер до динамо) и таму не дава напон,веројатно четкици или ротор како шо викаш,еве слика.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Sent from my VTR-L09 using Tapatalk

Црната жица од инструментот стави ја на нешто чисто, најдобро на телото од динамото, таму каде што е во моментов може да нема маса.

Таму каде што мериш со црвената, дури и без реглер (со откачена таа помалата жичка) би требало да даде неколку волти.
Вториот, помалиот контакт на динамото е практично „довод“ на + од реглерот, оди на статорот и е за контрола на напонот што го дава динамото на начин што повеќе или помалку се магнетизира статорот помеѓу кој се вртат половите на роторот, и да, како што напиша и 386ka, динамото на излез дава ЕДНОНАСОЧНА струја.

Доколку си во можност, демонтирај го динамото и отвори го и види во каква состојба се четкиците.
Дополнителен тест за исправност на динамото е да се спојат двете клеми на заеднички „+“, шасијата од динамото на „-“, на ваков начин динамото има улога на електромотор и би требало да почне да се врти.

Патем, се ова е од информативна природа и не чепкај, дури и само со инструмент од надвор ако не знаеш што правиш, да не излезе тракторот на крај покрај неисправно динамо да има и стопена инсталација.
Денес го демонтирав динамото,го однесов на  мајстор (демек мајстор) го поврза валда на некој ел.мотор за да врти и веројатно проба да прави краток спој (слушав искри дека прави) и вика дека е ОК,демек нешто проблем имам со инсталацијата или реглерот,зборуваше како без уста а не ги ни провери четкиците,дојдов дома монтирав и за некое чудо работеше динамото,на инструментот добив 12.6В без туража и 14+В со повеќе туража,така неколку пати и сега пак несака,некој пат кога че му опнеш скроз туражата ќе проработи но кога ќе намалам сненува повторно струја...Мое мислење дека е до четкиците...

Sent from my VTR-L09 using Tapatalk

Тоа што велиш спојување/искри е тоа што ри реков, клемите ги споил на плус а телото на минус и тогаш динамото врти како ел. мотор.
Можно е да ти се подместуваат четкиците а да се при крај, плус можеби и дополнително да има луфта некоја мала на пиксна/лагер.
Отвори го од страната каде што го мериш, не се гледа убаво на сликата ама 2 штрафа би требало да се, на тој дел стојат четкиците.
Би требало да има 2 федерчиња што ги стискаат да допираат на колекторот од роторот кој ќе ти остане внатре, во средина.
Четкиците се графитни и едната е споена на телото (маса) другата е споена на таа подебелата клема каде што мериш напон.
Што динамо е ова, производител? Четкиците ако не се некоја егзотика е ред величина 100-тина денари, плус и ќе подмачкаш осовината.

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2675
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #2706 на: 09 Јуни 2020, 11:49:09 am »
A da se najdete i zavrsite rabota :)

Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5856
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #2707 на: 09 Јуни 2020, 19:09:20 pm »
Го однесов на мајстор,кажа генералка го направил иако не му верувам,иначе работи сеа 😁

Sent from my VTR-L09 using Tapatalk


Отсутен AUDI

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2205
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #2708 на: 10 Јуни 2020, 20:46:05 pm »
Денес земав акумулаторче за скутерот од брендот TAB-МАК со 6 месеци гаранција за 900ден.Стариот некако како без душа беше ја немаше ударната моќност,како без душа ќе почне да вергла и постепено брзината на верглањето се зголемува,ако постои два три дена не запалено скутерчето нема ни да запали,а на курбла од прва.
Drink Russian, Drive German, Wear Italian, Kiss French, be MACEDONIAN!!!

Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5856
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #2709 на: 10 Јуни 2020, 21:34:44 pm »
И сеа има проблем нешто?


Sent from my BLN-L21 using Tapatalk


Отсутен Van

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5295
  • VW Golf MK3 1.9 TDI
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #2710 на: 10 Јуни 2020, 21:40:01 pm »
Фино искуство со Ниџо и Макбат, љубезна комуникација и професионално завршена работа со комплет проверки (посочен проблематичен алтернатор) и менување на сумњива клема. Би пазарел пак од таму - само се надевам не наскоро (бар не за мене).   ;)

Отсутен AUDI

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2205
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #2711 на: 11 Јуни 2020, 04:32:38 am »
И сеа има проблем нешто?


Sent from my BLN-L21 using Tapatalk



Го зедов кај 13ч и откако ја ставија киселината потребно било два три часа да се формира и да не биде монтиран на клемите,кај 19ч го ставив и поенергично удара и на два пати веднаш запали скутерот.А со стариот едвај заверглуваше при првото палење.Проверен алтернаторот си полни одлично,алансерот го извадив и го исчистив колекторот,четкиците не беа истрошени.Ќе видам овие денови како ќе биде.Скутерчето е релативно ново,пежо спеедфајт4 но според мене мал е 4амперски акумулатор а за поголем нема место.За 3+ години овој му е трет акумулатор но зимно време не го извадив, а и зимово кога го палев на два пати го испразнив па со тоа може и му го скратив векот.
Drink Russian, Drive German, Wear Italian, Kiss French, be MACEDONIAN!!!

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4221
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #2712 на: 11 Јуни 2020, 13:23:05 pm »
Додека имав скутер 10 години, 3 акумулатори купив мислам, со се фабричкиот 4. Некогаш зимно време ги вадев од веспа и ги чував дома, ама немаше премногу ефект. Требаше да си земам полнач за акумулатори, сигурен сум дека многу подобра инвестиција ќе беше. Прво палење обавезно на курбла ми беше, демек подобро било така. Ако планираш да го имаш скутерот уште долго време, ти препорачувам да си купиш полнач, не се скапи мислам.

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4997
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #2713 на: 11 Јуни 2020, 13:39:38 pm »
На постарите скутери 4т пред да верглате 6-7 пати друкнете на гаста и после верглајте одма пали.

Отсутен Silvester

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1789
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #2714 на: 11 Јуни 2020, 13:41:34 pm »
Јас акумулаторот на скутерот го користев 5-6 години, со него ја купив веспата половна. Секоја зима кога не ја возев го вадев и го оставав на собна температура. Претходно како беше чуван не знам, но не беше нов кога го купив скутерот. Најверојатно тоа многу го продолжи животниот век на акумулаторот. После тоа купив некој кинески и со него ја продадов.