Автор Тема: Намалување на потрошувачката.  (Прочитано 265129 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #165 на: 17 Февруари 2011, 12:56:59 pm »
Во принцип, возилото ако се вози при вртежи на кои го има максималнниот вртежен момент е нај економично.
Оти?
Оти ако сакаш да забрзаш и дадеш гас ја имаш севкупната снага на моторот за да ја искористиш и забрзувањето ќе биде пократко и поефикасно. Во спротивно моторот се мачи да најде снага и троши гориво повеќе од потребното додека не ја најде.
Тука е НАЈГОЛЕМАТА предност кај турбашите, сеедно дали е дизел или бензин, затоа што помеѓу 1400 и 2500 како и да е имаш максимален вртежен момент. Помалку вртежи, помалку гориво, многу снага за тоа што ти е потребно.

Немој да ме сватите погрешно дека треба да ги цедите бензинците на 4-5000 вртежи за да возите поекономично ;)
да не сватите погрешно, кај турбашите максималниот момент не е на 1400-2500. Туку ПОЧНУВА од толку. Максималниот момент е често 2000-5000 вртежи. Или 2000-4000 кај дизел. Предноста кај турбо е што постојано си на максимален вртежен момент и не се мачи моторот.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #166 на: 17 Февруари 2011, 13:02:40 pm »
Точно е дека најголем коефициент на полезно дејство моторот ќе има во обрт каде вртежниот момент е најголем, но кај атмосферците тоа е на над 4000 вртежи кога потрошувачката е голема поради самиот факт што во една минута треба 4000 пати да се натанка гориво во цилиндирите. Ако нема потреба, т.е. ако не се бара снага, не треба да се вози на толку висок обрт. Ако може да се заврши работа со 2500 вртежи со допирање на гаста (не држење до даска) тогаш тоа ќе биде економичниот начин на возење во таа ситуација.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #167 на: 17 Февруари 2011, 13:04:23 pm »
Точно е дека најголем коефициент на полезно дејство моторот ќе има во обрт каде вртежниот момент е најголем, но кај атмосферците тоа е на над 4000 вртежи кога потрошувачката е голема поради самиот факт што во една минута треба 4000 пати да се натанка гориво во цилиндирите. Ако нема потреба, т.е. ако не се бара снага, не треба да се вози на толку висок обрт. Ако може да се заврши работа со 2500 вртежи со допирање на гаста (не држење до даска) тогаш тоа ќе биде економичниот начин на возење во таа ситуација.
Точка 10, загарантирано намалување на потрошувачката!
10. Замислете дека има јајце помеѓу вашето стапало и педалата за гас. Пробајте да не го скршите.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10975
  • 430i
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #168 на: 17 Февруари 2011, 15:07:27 pm »
Во принцип, возилото ако се вози при вртежи на кои го има максималнниот вртежен момент е нај економично.
Оти?
Оти ако сакаш да забрзаш и дадеш гас ја имаш севкупната снага на моторот за да ја искористиш и забрзувањето ќе биде пократко и поефикасно. Во спротивно моторот се мачи да најде снага и троши гориво повеќе од потребното додека не ја најде.
Тука е НАЈГОЛЕМАТА предност кај турбашите, сеедно дали е дизел или бензин, затоа што помеѓу 1400 и 2500 како и да е имаш максимален вртежен момент. Помалку вртежи, помалку гориво, многу снага за тоа што ти е потребно.

Немој да ме сватите погрешно дека треба да ги цедите бензинците на 4-5000 вртежи за да возите поекономично ;)
да не сватите погрешно, кај турбашите максималниот момент не е на 1400-2500. Туку ПОЧНУВА од толку. Максималниот момент е често 2000-5000 вртежи. Или 2000-4000 кај дизел. Предноста кај турбо е што постојано си на максимален вртежен момент и не се мачи моторот.

ОК, кај мене на 1500 е максимален вртежен од 200Nm, така пише и така осеќам при возење

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8534
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #169 на: 17 Февруари 2011, 15:14:07 pm »
KAj dosta koli e razlicno no na 1500 da dobivas maksimalni vrezi ne sum slusnal, no ne se protivam mozebi e taka, na alfata na primer za najmalce da trosi i da e naj ekonomicna i reba izmegju 2500 i 3500 obrtai.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #170 на: 17 Февруари 2011, 15:14:37 pm »
Во принцип, возилото ако се вози при вртежи на кои го има максималнниот вртежен момент е нај економично.
Оти?
Оти ако сакаш да забрзаш и дадеш гас ја имаш севкупната снага на моторот за да ја искористиш и забрзувањето ќе биде пократко и поефикасно. Во спротивно моторот се мачи да најде снага и троши гориво повеќе од потребното додека не ја најде.
Тука е НАЈГОЛЕМАТА предност кај турбашите, сеедно дали е дизел или бензин, затоа што помеѓу 1400 и 2500 како и да е имаш максимален вртежен момент. Помалку вртежи, помалку гориво, многу снага за тоа што ти е потребно.

Немој да ме сватите погрешно дека треба да ги цедите бензинците на 4-5000 вртежи за да возите поекономично ;)
да не сватите погрешно, кај турбашите максималниот момент не е на 1400-2500. Туку ПОЧНУВА од толку. Максималниот момент е често 2000-5000 вртежи. Или 2000-4000 кај дизел. Предноста кај турбо е што постојано си на максимален вртежен момент и не се мачи моторот.

ОК, кај мене на 1500 е максимален вртежен од 200Nm, така пише и така осеќам при возење
Да, да. Еве една верзија на 1.4 ТСи. Кај тебе почнува на 1500 и трае се до 4000, скоро константно.

Еден од моите омилени моторчиња за Голф и Леон.
Значи не е на 1500, туку почнува од 1500.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10488
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #171 на: 17 Февруари 2011, 15:22:00 pm »
да почнува од 1500 или зависо од возило до возило, но само во еден момент е најголем вртежниот момент, и тука е најекономично. Притоа тогаш моторот е најефикасен. Сепак ко восите во 3-та и во 5-та при исти обртаи се троши различна коичина на гориво. Затоа реков дек во 5-та(највискока) брзина, кај мене околу 100-тка троши најмалце.



 
Во принцип, возилото ако се вози при вртежи на кои го има максималнниот вртежен момент е нај економично.
Оти?
Оти ако сакаш да забрзаш и дадеш гас ја имаш севкупната снага на моторот за да ја искористиш и забрзувањето ќе биде пократко и поефикасно. Во спротивно моторот се мачи да најде снага и троши гориво повеќе од потребното додека не ја најде.
Тука е НАЈГОЛЕМАТА предност кај турбашите, сеедно дали е дизел или бензин, затоа што помеѓу 1400 и 2500 како и да е имаш максимален вртежен момент. Помалку вртежи, помалку гориво, многу снага за тоа што ти е потребно.

Немој да ме сватите погрешно дека треба да ги цедите бензинците на 4-5000 вртежи за да возите поекономично ;)



Поради погоре побјаснетото реков дека ако се забрзува постепено помалце се троши, иако обртаите се во полето на поголем вртежен момент, сепак сеуште важат законите на физиката.



Отсутен audiofil

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 83
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #172 на: 17 Февруари 2011, 15:24:34 pm »
da za sekoj motor ima kriticna tocka, t.e. odredn broj obrtai koga motorot e najefikasen, ete na primer kaj mene na 90 so 5-ta trosi najmalce, no ne mozam niz grad da bicham 100-tka...

Koga tvojata kola bi imala i 6 brzina vo menuvacot na 120km/h brzina uste pomalku ke potrosi otkolku na 90km/h vo 5 brzina. ;)

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10488
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #173 на: 17 Февруари 2011, 15:29:26 pm »
e da taka e,  ama nemat.. :)
Patem kade mozam da najdam za golf i corsa vakvi podatoci t.e. grafici... ?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #174 на: 17 Февруари 2011, 15:38:53 pm »
da za sekoj motor ima kriticna tocka, t.e. odredn broj obrtai koga motorot e najefikasen, ete na primer kaj mene na 90 so 5-ta trosi najmalce, no ne mozam niz grad da bicham 100-tka...

Koga tvojata kola bi imala i 6 brzina vo menuvacot na 120km/h brzina uste pomalku ke potrosi otkolku na 90km/h vo 5 brzina. ;)
Не е важно која бројка е брзината, важно е како е поставена. Особено за турбо моторите кај кои последнтата брзина е и тоа како повисока.

Отсутен audiofil

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 83
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #175 на: 17 Февруари 2011, 15:47:38 pm »
Aj razmisli malku zosto e bitna brzinata na menuvacot vo slucaj motorot postojano vo odreden vremenski interval da raboti na tocno na 2500 vrtezi vo minuta.

Отсутен audiofil

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 83
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #176 на: 17 Февруари 2011, 16:09:12 pm »
Aj ke ti postavam edno logicko prasanje.Imas dve koli potpolno identicni,ista karoserija,ist motor i ista tezina i identicno gorivo.Vo ednata kola si ti a vo drugata tvoj prijatel.Odete da receme na nekoja avionska pista.Ti ja zabrzuvas tvojata do 2500 vrtezi vo vtora brzina na menuvacot i onoj moment koga ke gi postignes tie 2500 uklucuvas stoperica i meris 10 min i vozis konstantno na 2500 vrtezi vo vtora brzina a prijatelot tvoj ke ja zabrza drugata kola do 2500 vrtezi no vo 3 brzina na menuvacot i koga ke dobie 2500 meri 10 min vozenje vo treta brzina.Po istekot na tie 10 min. zastanuvate so dvete koli.Prasanjeto e koja kola ke potrosi poveke gorivo za tie 10 min. vozenje?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #177 на: 17 Февруари 2011, 16:25:48 pm »
Забегување непотребно, а воедно не ми го разбра одговорот. Едно возило може да има 5 брзини како поло 1.6 ТДи и 120 да му е при 2200 вртежи, или како Голф 2.0 ТДи да има 6 брзини и 120 да му е при 2200 вртежи, и Пасат  ДСГ 2.0 ТДи во кој 120 е при 2200 вртежи во 7ма брзина. Тие сите имаат ист краен пренос, ќе потрошат исто гориво, ќе се движат исто кога се во последната брзина. Само нивните брзини се по расцепкани.
За разлика од нив атемосферците кои имаат 5 или 6 брзини постигнуваат 120 при 3500 вртежи. Ок?

Е сега на твоето прашање, која кола ќе потроши помалку гориво ако возат 10 минути. Таа што вози во втора брзина ќе потроши помалку гориво. Зошто? Затоа што и е потребна помалку енергија да се движи. со сигурност таа во 2ра ќе потроши доста помалку гориво.
Што е проблемот? Погрешно го постави прашањето. Прашањето неможе да го мериш во време, туку во растојание. Таа со трета брзина ќе помине доста поголемо растојание, па соодветно количеството на гориво во однос на поминатото растојание ќе е помало. Значи за да поминат исто растојание тој во трета ќе потроши помалку гориво. Но мерено во растојание, како што и треба.

Исклучиво под услов да се различно поставени брзините. Ако случајот е како оној погоре, каде 5та, 6та и 7ма брзина се овозможени 2200 вртежи при 120кмч, тогаш нема никаква разлика. Сите коли ќе потрошат апсолутно исто гориво, во идеални услови.

Затоа, како што реков, важна е поставеноста на брзините, а не нивниот број.

Соодветно:
Голф 1.2 ТСи 85кс во 5та е при 2500 вртежи.
Голф 1.6 102кс во 5та е при 3500 вртежи.

во иста брзина се, ама брзините им се различно поставени. Соодветно ТСи ќе троши помалку гориво.

Отсутен audiofil

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 83
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #178 на: 17 Февруари 2011, 16:37:25 pm »
Poentata mi bese deka celata finta e vo prenosot na zapcanicite vnatre vo menuvacot.Toa sto kazuvas deka navedenite VW vozila pri 5,6 i 7 brzina na 120km na cas motorot raboti so ist broj na vrtezi znaci deka goleminata na krajniot zapcanik na site 3 e identicen odnosno so ist broj na zapci.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10488
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #179 на: 17 Февруари 2011, 16:58:40 pm »
Aj ke ti postavam edno logicko prasanje.Imas dve koli potpolno identicni,ista karoserija,ist motor i ista tezina i identicno gorivo.Vo ednata kola si ti a vo drugata tvoj prijatel.Odete da receme na nekoja avionska pista.Ti ja zabrzuvas tvojata do 2500 vrtezi vo vtora brzina na menuvacot i onoj moment koga ke gi postignes tie 2500 uklucuvas stoperica i meris 10 min i vozis konstantno na 2500 vrtezi vo vtora brzina a prijatelot tvoj ke ja zabrza drugata kola do 2500 vrtezi no vo 3 brzina na menuvacot i koga ke dobie 2500 meri 10 min vozenje vo treta brzina.Po istekot na tie 10 min. zastanuvate so dvete koli.Prasanjeto e koja kola ke potrosi poveke gorivo za tie 10 min. vozenje?
gore-dole isto, samo taa so 3-ta ke pomine podolg pat...