Автор Тема: Намалување на потрошувачката.  (Прочитано 265096 пати)

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #150 на: 16 Февруари 2011, 13:33:06 pm »
Слободно споделете и некој совет за намалување на потрошувачката како тие на почетокот.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8534
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #151 на: 16 Февруари 2011, 13:37:03 pm »
Pa od ovoj muabet za namaluvanje na potrosuvacka nema, uste da moze da se sprovede na delo ova....


A moj soved za namaluvanje e vozi poleka i na niski obrtai i izbegavaj spic vo soobrakaj(dokolku e toa mozno)

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10488
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #152 на: 16 Февруари 2011, 13:45:49 pm »
vozmozno e zs da ne e. treba eden invertor na napon,  sad vo koj ke se vrsi elektrolizata(shise ili star akumulator) i 4-5 creva. Poradi zgolemenata potrosuvacka na struja(+800w) moze da treba i alternator dopolitelen. Gubitocite ili ne postojat ili se minimalni 5-6% taka da nema da se primetuva osven vo ekstremni slucai.
Inaku ako znaes nekoj so se razbira od hemija moze strucno da ti go obajsni procesot...

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10488
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #153 на: 16 Февруари 2011, 15:32:07 pm »
patem kogo interesira poveke okolu vozenjeto na voda: http://elektronika-mk.net/forum/index.php?topic=3890.0 (prevzemeno od http://elektronika-mk.net/)
Se nadevam deka nema da preci postot, vo sprotivno se izvinuvam.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #154 на: 16 Февруари 2011, 15:49:10 pm »
Поентата не е да ја оправаме државата, зошто тоа нема да се случи, туку на локално ниво да делуваме за да ја намалиме нашата потрошувачка. Инаку секогаш треба да се тргнува на жолто, за да се овозможи поголем проток на улицата. Најубаво е да се заменат семафорите со многу поефикасни решшенија, но тоа нема да се случи никогаш. Значи поентата на тргање на жолто е да се овозможи уште една кола да помине на крајот. Ако тргнеш на жолто пак поминуваш на зелено. Исто треба да се тргнува заедно со звтомобилот пред тебе, а не како манијак да чекаш да тргне ПА ТЕК ТОГАШ да ставаш во прва итн.
Сето ова нема некоја примена во потрошувачката. Ама ми текна една.

---
Никогаш не се поместувај на семафор. Не поттргнувај полметро и не давај гас. Застани и стој додека не тргнеш. Застани блиску до колата пред тебе и не мрдај додека не треба да тргнеш од семафорот.


 У Италија бате сите тргаат у исто време, ко да се на Монца :D

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #155 на: 16 Февруари 2011, 15:52:11 pm »
Pa od ovoj muabet za namaluvanje na potrosuvacka nema, uste da moze da se sprovede na delo ova....


A moj soved za namaluvanje e vozi poleka i na niski obrtai i izbegavaj spic vo soobrakaj(dokolku e toa mozno)


Alfa и ниски обртаи :D :D :D

Ако не ја млатнам еднаш дневно до 7000 ко да не сум ја возел :D

И све ми се чини дека у тој тренутак троши преку 30l у секунд. ;D
« Последно менување: 16 Февруари 2011, 15:53:54 pm Cuore Sportivo »

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8534
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #156 на: 16 Февруари 2011, 16:14:21 pm »
Ako ne 30 20 gi trosi ;D

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10488
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #157 на: 16 Февруари 2011, 17:30:22 pm »
malce fizika- a=m*f kade a e zabrzuvanje, m e masa f e sila. od tuka sleduva deka za pogolemo zabrzuvanje treba pogolema sila, shto vo konkreniov slucaj znaci poveke benzin/nafta . po taa logika so ista turaza pri brzina od 20km na saat, dodeka ne zabra voziloto vo nekoja povisoka brzina ke vozime 50 km na saat, odnosno priblizno isto ke trosime gorivo, a razlikata vo brzinata e poveke od dupla, Zaklucok-postepeno dodavajte turaza t.e. postepeno zabrzuvajte, za pomala potrosnja.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #158 на: 16 Февруари 2011, 17:44:11 pm »
malce fizika- a=m*f kade a e zabrzuvanje, m e masa f e sila.
Ти иде физикава нема што :D
F = m * a -> a = F / m

Цитат
od tuka sleduva deka za pogolemo zabrzuvanje treba pogolema sila, shto vo konkreniov slucaj znaci poveke benzin/nafta. po taa logika so ista turaza pri brzina od 20km na saat, dodeka ne zabra voziloto vo nekoja povisoka brzina ke vozime 50 km na saat, odnosno priblizno isto ke trosime gorivo, a razlikata vo brzinata e poveke od dupla, Zaklucok-postepeno dodavajte turaza t.e. postepeno zabrzuvajte, za pomala potrosnja.
Не е баш така. Прво секој модерен автомобил има компјутер, т.е. ECU, кое го контролира количеството на запалливата смеса која оди во цилиндрите на моторот, како и односот на гориво и воздух во смесата. Значи ти можеш како сакаш да ја стискаш папучата, но колку гориво ќе се потроши зависи од ECU-то. ECU-то пак е паметно и знае колку гориво треба да вбризга во смесата. Покрај тоа, ефикасноста на моторот се менува во зависност од бројот на вртежи и смесата и количеството на смесата која во него се вбризгува. Значи некогаш и со повисока гас можеш да постигнеш поголема економичност одошто со помала.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10488
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #159 на: 16 Февруари 2011, 18:56:29 pm »
da za sekoj motor ima kriticna tocka, t.e. odredn broj obrtai koga motorot e najefikasen, ete na primer kaj mene na 90 so 5-ta trosi najmalce, no ne mozam niz grad da bicham 100-tka...

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #160 на: 17 Февруари 2011, 01:29:54 am »
da za sekoj motor ima kriticna tocka, t.e. odredn broj obrtai koga motorot e najefikasen, ete na primer kaj mene na 90 so 5-ta trosi najmalce, no ne mozam niz grad da bicham 100-tka...
Генерално тоа е меѓу 2000-3000 вртежи на сите бензинци.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #161 на: 17 Февруари 2011, 07:46:26 am »
Bicikle, остави ја брзината, т.е. мењачот на страна. Овде зборуваме за обртаи на моторот. Како што кажа Дени, во одреден опсег бензинците се најефикасни(истото важи и за дизелите и за секој мотор), но не е е правило дека мора да е од 2000 до 3000. Во зависност од типот на моторот и прилагодувањата тоа може да биде од 2500 до 3500. Сепак таа ефикасност ќе важи само за сценарио каде моторот во тој ефикасен опсег има доволно снага да повлече. Но ако нема снага, тогаш малтретирање на моторот на 2000 вртежи со пуна гас е контра-ефикасно. Подобро е да вратиш брзина поназад и да го возиш на 3000 вртежи, каде моторот има доволно снага и со помалку гориво ќе те извлече.

BTW, немораш низ град да возиш 90 во 5-та, вози 70 во 4-та. ;)
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Jove

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3129
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #162 на: 17 Февруари 2011, 11:01:29 am »
а некој што спомна за системот за доток дека прекунува доводот на гориво

ај малце објаснете го тоа  затоа колку сто разбирам од механика а прилично разбирам системот за довот во цилиндарот се вентилите

е сега како што рековте да престане доводот зан4и да не се отвора усисниот вентил а колку што знам тоа практично не е можно затоа што брегастата цело време врти и ги отвара вентилите  ;) ;D
Losers always whine about their best, winners go home and fuck the prom queen :)

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #163 на: 17 Февруари 2011, 11:07:39 am »
а некој што спомна за системот за доток дека прекунува доводот на гориво
е сега како што рековте да престане доводот зан4и да не се отвора усисниот вентил а колку што знам тоа практично не е можно затоа што брегастата цело време врти и ги отвара вентилите  ;) ;D

Stom se razbiras vo mehanika, mislis deka sekogas koga se otvora ventil vleguva gorivo? Zosto zboruvame za motori so direktno vbrizguvanje, ne e vazen ventilot. Vazna e pedalata za gas. Ako ja stisnes prska benzin vo cilindrite, ako ne ja stisnes ne prska benzin vo cilindrite. Motorot si vrti i ventilite se otvoraat i zatvoraat. Slicno se slucuva i koga ke stignes da nekoja brzina i pustis gas, se si vrti samo gorivo ne se nosi.
Gorivoto e kontrolirano od ecu i direktno se vbrizguva vo cilindarot.
« Последно менување: 17 Февруари 2011, 11:10:07 am Deni »

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10975
  • 430i
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #164 на: 17 Февруари 2011, 12:30:01 pm »
Во принцип, возилото ако се вози при вртежи на кои го има максималнниот вртежен момент е нај економично.
Оти?
Оти ако сакаш да забрзаш и дадеш гас ја имаш севкупната снага на моторот за да ја искористиш и забрзувањето ќе биде пократко и поефикасно. Во спротивно моторот се мачи да најде снага и троши гориво повеќе од потребното додека не ја најде.
Тука е НАЈГОЛЕМАТА предност кај турбашите, сеедно дали е дизел или бензин, затоа што помеѓу 1400 и 2500 како и да е имаш максимален вртежен момент. Помалку вртежи, помалку гориво, многу снага за тоа што ти е потребно.

Немој да ме сватите погрешно дека треба да ги цедите бензинците на 4-5000 вртежи за да возите поекономично ;)