дали би било веројатно да нема фреон или да треба да се дополни.
Тоа што би било многу веројатно, е дека мајсторот што од прва ќе ти го каже тоа, е со ум да те излаже.
Фреонот не е како масло во моторот на колата, не се „троши“. Ако има недостаток од фреон, треба да се испита каде се губи истиот - што е сложена дијагностичка постапка. Треба да се санира евентуалниот проблем, па да се дополни фреон ако треба. И фреонот не се „дополнува“, туку се вади фреонот надвор и се мери на специјална вага, па тек тогаш се додава колку треба, пак се мери, и тоа се става во климата. Нормално, претходно со многу детално вакумирање, посебно важно да е подолго заради големата влажност во воздухот во зима.
Во 9 од 10 ситуации кога мајсторот ти вика дека ќе „дополнува“ фреон, те лаже.
Гледам во последно време климата тешко ми крева температура и влева во дефрост
Вчера и денес е нешто подобро?
Сега со ветеров надворешната влажност е падната под 60%, а дури и сега е најнормално климата одвреме навреме да влага во дефрост. Со поголема влажност, што е нормално за зима, дефростите се позачестени.
Туку кажи ти дали ја оставаш климата да ти работи 24/7, и кажи која клима и модел го имаш, колку е стар, и каква изолација имаш на објектот.