Автор Тема: Греење, ладење, климатизација и се останато околу тоа  (Прочитано 1202220 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44370
  • Il Moderatore
Одг: Греење, ладење, климатизација и се останато околу тоа
« Одговори #780 на: 21 Јануари 2015, 18:14:47 pm »
Има мајстор и велемајстор. Мене не ми е проблем кога некој (и на шала) ќе ми каже „мајсторе“. Симпатично ми е :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6204
  • 69
Одг: Греење, ладење, климатизација и се останато околу тоа
« Одговори #781 на: 21 Јануари 2015, 18:43:43 pm »
Onak
Кажав општо за тие "мајстори", пак ќе кажам и тој велеше осет и го еба на крајот, сите имаат различен осет.

Да не се правиме на тошо, се знае дека за се не е потребен момент клуч.

Преку к@р ми е од "мајстори" еден куп ми заебале работи по дома.

Имав еден мајстор у комшии :) стегаше глави од осет. Пошто имал многу стегнато. Па малтене секоја кола му се враќаше по два три дена на повторен ремонт :) Па на вториот ремонт го палеше момент клучот.

@onak
Радијатори можеби не се стегаат на зид со момент клуч, пошто ги стегаш држачите, а не радијаторите (тие висат на нив) но постоље за чилер односно неговите штрафови се стегаат со момент клуч...
Мутерче за заземјување кое има под себе две шајбни, па макар било и м4 се стега со момент клуч. И уште еден куп други штрафови. Да не ги набројувам. Обично каде што има движење и ротација итн итн...

btw да кажам и една догодовштина.
На трките во Бузет, кога Иџе беше прогласен а првак, во соседните боксови имаше хрватски такмичари и механичари. Они тркалата ги стегаа со момент клуч! Никако од осет.
Кога го прашав зуби, нашиот механичар дали и они ги стегаат со момент клуч тркалата, ми рече и се насмевна: Не бе каков момент кључ, од осет се стегаат...

:)
Океј, не знаев дека моментот на стегање се постигнува со искуство :)

Но секаде онаму каде што има потреба или некаков ризик за оштетување на материјалите, или спроводливост, безбедност, момент клучот е незаобиколен алат. Јас секогаш го употребувам!
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Греење, ладење, климатизација и се останато околу тоа
« Одговори #782 на: 21 Јануари 2015, 19:17:23 pm »
Onak
Кажав општо за тие "мајстори", пак ќе кажам и тој велеше осет и го еба на крајот, сите имаат различен осет.

Да не се правиме на тошо, се знае дека за се не е потребен момент клуч.

Преку к@р ми е од "мајстори" еден куп ми заебале работи по дома.

е па кога викаш мајстори а не техничари, ке имаш и многу заебани работи... како што погоре објасни ван, точно тоа и сакав да го кажам... значи, дефинитивно, мајсторството на времето беше врвно достигнување во некоја струка техничка... тоа што беше доктор на науки во научната сфера, тоа значеше мајстор во техничките струки. но со тек на времето, сите станаа мајстори. работел на режење цевки, одлучил дека сам ке тера во животот и станал мајстор за водовод... работел во неготино на производство на кабли, после станал мајстор за електрика итн... всушност, од терминот често употребуван: приучен мајстор, се испогани правото значење на МАЈСТОР... сега за мајстор во мои очи, а богами и во очите на еден куп мои соработници е уствари испоганување на твоето знаење... плукање по твојата струка и искуство... со еден збор навреда. не дека јас се вреѓам од тоа, далеку е, но ептен ми годи, кога постар човек ке ми рече мајсторе, затоа што тој во права смисла на зборот го кажува тоа, додека кога ке рече некој како ти погоре: сите мајстори на осет се стегало дрн дрн дрн, тоа е навредливо... затоа и изреагирав дека јас сум техничар, а од друга страна ТЕХНИЧАР сега значи ШКОЛУВАН МАЈСТОР... тоа е тоа... без навреди без ништо... ;)


Имав еден мајстор у комшии :) стегаше глави од осет. Пошто имал многу стегнато. Па малтене секоја кола му се враќаше по два три дена на повторен ремонт :) Па на вториот ремонт го палеше момент клучот.

@onak
Радијатори можеби не се стегаат на зид со момент клуч, пошто ги стегаш држачите, а не радијаторите (тие висат на нив) но постоље за чилер односно неговите штрафови се стегаат со момент клуч...
Мутерче за заземјување кое има под себе две шајбни, па макар било и м4 се стега со момент клуч. И уште еден куп други штрафови. Да не ги набројувам. Обично каде што има движење и ротација итн итн...

btw да кажам и една догодовштина.
На трките во Бузет, кога Иџе беше прогласен а првак, во соседните боксови имаше хрватски такмичари и механичари. Они тркалата ги стегаа со момент клуч! Никако од осет.
Кога го прашав зуби, нашиот механичар дали и они ги стегаат со момент клуч тркалата, ми рече и се насмевна: Не бе каков момент кључ, од осет се стегаат...

:)
Океј, не знаев дека моментот на стегање се постигнува со искуство :)

Но секаде онаму каде што има потреба или некаков ризик за оштетување на материјалите, или спроводливост, безбедност, момент клучот е незаобиколен алат. Јас секогаш го употребувам!

точно дека момент клучот има употреба за да не се престегнат некои елементи кои сакаат цврсто стегање, каде што нема толеранција... ама за греач од бољер? ма дај те молам... од тоа почна цел муабет...

и да... “мајсторот“ што го оправал бојлерот, го провртел штрафот и неговиот осет... не е проблем до осетот. кога ке се каже НА ОСЕТ уствари, се мисли на проценка колку може да се стегне. во предвид влегуваат материјалите, нивната кртост или цврстина, број на лози, чекор на стегање, и густина на лози. сето тоа ке ти издиктира колку да стегнеш.. не е баш остваено тоа на раката колку да ти стегне, туку психата, свесноста, знаењето и пред се како што рече сале ИСКУСТВОТО...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6204
  • 69
Одг: Греење, ладење, климатизација и се останато околу тоа
« Одговори #783 на: 21 Јануари 2015, 19:54:52 pm »
Види, никој не стега греач на бојлер со момент кључ, но ако имаш протокол во кој е нагласено со колку њутни се стега, потребно е да се стегне така.
Во спротивно не.
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7477
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: Греење, ладење, климатизација и се останато околу тоа
« Одговори #784 на: 21 Јануари 2015, 21:13:46 pm »
Ни вулканизерите не стегаат со момент, освен еден кој ме изненади кај качанички пат пред макпетрол.
Се работи професионално, без да ти е страв дека ќе направат оштетување и тоа на службено возило.
Браво!!!

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Греење, ладење, климатизација и се останато околу тоа
« Одговори #785 на: 21 Јануари 2015, 21:14:58 pm »
во комшии вулканизерот што ми е со момент ги стега тркалата... има момент клуч само за тркала... не се штелува...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44370
  • Il Moderatore
Одг: Греење, ладење, климатизација и се останато околу тоа
« Одговори #786 на: 21 Јануари 2015, 21:30:58 pm »
во комшии вулканизерот што ми е со момент ги стега тркалата... има момент клуч само за тркала... не се штелува...
Лаже. На алфата се стегаат со една килажа (7,3-9Nm), на стилото се стегаат со 9,8Nm. Ако не се штелува, којзнае на која вреднсот му е наместен.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7477
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: Греење, ладење, климатизација и се останато околу тоа
« Одговори #787 на: 21 Јануари 2015, 21:34:56 pm »
Сигурно му е наместено на некој средна позиција, нормала, нема тој да бара по каталог со колку да ги стегне.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6831
Одг: Греење, ладење, климатизација и се останато околу тоа
« Одговори #788 на: 21 Јануари 2015, 22:07:47 pm »
А нели штрафовите на тркалата се ''самозатегаат'' додатно со самото возење ? Последен пат сега во декември кога менувавме цилиндри на задни кочници и ај да ги стегнам тркалата и ја немам некој осет, земав крвнички да ги стегам се додека не застане штрафот. :D Кога ме виде таткоми кога спука вика чекај гледај сега, ги разлабави, потоа ги затегна не многу јако, значи на првото запнување веке кога треба да употребиш повеке сила, само малку ги дозатегаш и толку. И ми вика дека потоа сами ке си се дозатегнат во возење.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6204
  • 69
Одг: Греење, ладење, климатизација и се останато околу тоа
« Одговори #789 на: 21 Јануари 2015, 22:20:53 pm »
Глеам вака по муабетите таткоти еснаф човек е некој изгледа?
Ти мора од него да учиш, гарант. :)
во комшии вулканизерот што ми е со момент ги стега тркалата... има момент клуч само за тркала... не се штелува...
Лаже. На алфата се стегаат со една килажа (7,3-9Nm), на стилото се стегаат со 9,8Nm. Ако не се штелува, којзнае на која вреднсот му е наместен.

На универзална килажа.
Ако гледаме така, на сите пнеуматски пиштоли има со колку да стегаат, во спротивно ги исцвикаа штрафовите.
Се има случувано да морам цевка од метро ипол да ставам на клучот за да одвртам штраф некогаш. Невероватна работа.
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6831
Одг: Греење, ладење, климатизација и се останато околу тоа
« Одговори #790 на: 21 Јануари 2015, 22:28:39 pm »
Глеам вака по муабетите таткоти еснаф човек е некој изгледа?
Ти мора од него да учиш, гарант. :)

Биди малку појасен ?

Отсутен Mikroos

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 921
Одг: Греење, ладење, климатизација и се останато околу тоа
« Одговори #791 на: 21 Јануари 2015, 22:43:52 pm »
Mi http://i644.photobucket.com/albums/uu165/2Break2/Screenshot_2015-01-21-22-36-34.pngtreba sovet....


Najverojatno eden od gusanite radijatori kako sto e slikata isto takov model - nizok, nekade pusta po nekoja kapka. Moze li da se zavari gusot so elektroda za gus, ili pak isto i ovoj gusan radijator rebrava mozat da se smenat kako aluminskite rebra kako sto mozat da se smenat?

Kje ve zamolam za sovet zosto sigurno e toj radijator 2m dolg, pa ako moze da go spasam i da ne davam pari.

  



Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7477
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: Греење, ладење, климатизација и се останато околу тоа
« Одговори #792 на: 21 Јануари 2015, 22:46:48 pm »
Глеам вака по муабетите таткоти еснаф човек е некој изгледа?
Ти мора од него да учиш, гарант. :)
во комшии вулканизерот што ми е со момент ги стега тркалата... има момент клуч само за тркала... не се штелува...
Лаже. На алфата се стегаат со една килажа (7,3-9Nm), на стилото се стегаат со 9,8Nm. Ако не се штелува, којзнае на која вреднсот му е наместен.

На универзална килажа.
Ако гледаме така, на сите пнеуматски пиштоли има со колку да стегаат, во спротивно ги исцвикаа штрафовите.
Се има случувано да морам цевка од метро ипол да ставам на клучот за да одвртам штраф некогаш. Невероватна работа.

Кај качанички првин пнеуматски ги стегна и ги финишира со момент.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44370
  • Il Moderatore
Одг: Греење, ладење, климатизација и се останато околу тоа
« Одговори #793 на: 21 Јануари 2015, 22:47:12 pm »
Глеам вака по муабетите таткоти еснаф човек е некој изгледа?
Ти мора од него да учиш, гарант. :)
во комшии вулканизерот што ми е со момент ги стега тркалата... има момент клуч само за тркала... не се штелува...
Лаже. На алфата се стегаат со една килажа (7,3-9Nm), на стилото се стегаат со 9,8Nm. Ако не се штелува, којзнае на која вреднсот му е наместен.

На универзална килажа.
Ако гледаме така, на сите пнеуматски пиштоли има со колку да стегаат, во спротивно ги исцвикаа штрафовите.
Се има случувано да морам цевка од метро ипол да ставам на клучот за да одвртам штраф некогаш. Невероватна работа.
Тоа ме плаши. „Универзалноста“. Мене ми е потполно исто дали ќе ги стегне со рака или со расштелуван момент клуч :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Греење, ладење, климатизација и се останато околу тоа
« Одговори #794 на: 21 Јануари 2015, 23:16:20 pm »
Mi http://i644.photobucket.com/albums/uu165/2Break2/Screenshot_2015-01-21-22-36-34.pngtreba sovet....


Najverojatno eden od gusanite radijatori kako sto e slikata isto takov model - nizok, nekade pusta po nekoja kapka. Moze li da se zavari gusot so elektroda za gus, ili pak isto i ovoj gusan radijator rebrava mozat da se smenat kako aluminskite rebra kako sto mozat da se smenat?

Kje ve zamolam za sovet zosto sigurno e toj radijator 2m dolg, pa ako moze da go spasam i da ne davam pari.

   




авентуално ако се нафати некој да го отстрани реброто со сечење, ама голема зезанција е верувај... башка гусан радијатор, тежок како олово... а инаку заварување на ребра не.. нема да успее... пробале многу и не успеале... единствено нешто што можеби ке го спаси е докомпонентниот лепак на бизон или поксипол... треба местото кај што тече во пречник од 10-тина сантими, убаво да се исчисти, со желична четка, да нема ни зрно корозија или боја, чист метал, и убаво да се намачка... сушење 24 саати минимум...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време