@Bicikle ова што го кажуваш ти да речеме е до некаде точно, кај старите системи значи лада карбуратор само со расплинача... тамо е можно што викаш ти, да троши + 2,3 или 4 литра плин од бензин... а и плус, на тоа, колата приметно да влече помалце...
Кај новиве ситеми, како кај гојдо, кариер и слично... они имаат исталирано плин, со расплинача и плус со дизна систем... и додатен компјутер само за плинот, и уште некое сензорче плус, што би давало за ефикасноста и економичноста на плинот...
И затоа еве резиме
-карбуратор систем троши пример плус од 2 до 4 литри повеке него на бензин, и не иде...
-Инџекшан систем со 4 дизни, троши колку што троши бензин, или ако е наштелувано по спорцки +2 литра повеке, но иде како на бензин со неприметни загуби...
Дури има и случаеви, каде колата на плин иде повеке за 20-30кмч а тоа е, од тоа што компјутерскиот плин нема ограничување на обртаите