Dobro a trip computerot znae nekoj dali pokazuva tocno sega ili jok???
Za ednno kilo poveke ke ti trosi, taka site go stelovaat...
Новиве системи се така натокмени, заради разликата во енергетската вредност на плинот во однос на бензинот. Ако побарате по нет дино мерења(јас најдов една Алфа 166 со v6 3.0 мотор на хрватскиот алфсти форум) ќе видите дека снагата се намалува за, за мене, занемарливи 2-3% кои ни на мерење на меѓузабрзувања нема да ги приметите.
Јас мерев меѓу забрзувања на Алфата моја, се задржав на секунди, не одев до десетинки, и можам да ви кажам (на мое изненадување) дека нема разлика . Lovato EasyFast, кој легна у 166-ката ко` шамар на будала, местен од екипата што работеше во техногас.
Мислам дека е најбитно системот да знае да „разговара“ со еку-то од моторот ко` што треба за добра работа. Другото е екипата што ти го мести системот да знае што праи со штелањето на истиот, пошто ќе напраи беља...
Друга работа што е исто интересна, ако напраиш чип-тјунинг на машината, исто има покачување на снагата и на плин и на бензин.