Гласање

Која фирма е најдобрата за местење на плински уред за кола. (пари, квалитет, се)

Плимонт
126 (71.6%)
Новус
15 (8.5%)
Мармил Монт
12 (6.8%)
Кар Систем
15 (8.5%)
Дурла ЛПГ Битола
3 (1.7%)
Плинмонт Битола
5 (2.8%)
Плинстарт Јовус Битола
0 (0%)

Вкупно гласови: 176

Автор Тема: PLINSKI UREDI  (Прочитано 414795 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1695 на: 25 Април 2018, 07:17:31 am »
Дали има штета возење на резерва на плин? Како што е на бензин демек штети за пумпата или прлавотосе влече... Дали исто важи и за плинот
Јас секогаш сум возел додека снема плин у боца, па после до плинара на бензин најчесто :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен grandemiki

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 277
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1696 на: 25 Април 2018, 07:19:44 am »
Дали има штета возење на резерва на плин? Како што е на бензин демек штети за пумпата или прлавотосе влече... Дали исто важи и за плинот
Јас секогаш сум возел додека снема плин у боца, па после до плинара на бензин најчесто :)
Ми се запуши плинот пред некој месец па ми текна да прашам дали игра улога тоа. Јас кога ќе светит само црвено 😁

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1697 на: 25 Април 2018, 07:21:29 am »
Има филтри еден или два тоа системот, смени ги и терај пак по старо. Следниот пат, порано мењај ги :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен darkomic

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 382
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1698 на: 25 Април 2018, 12:48:25 pm »
Баш вчера ги менував филтрите на плинскиот уред. Наполнив плин и несакаше да префрли на плин, контролерот во кабината пиштеше како да нема плин. Мајсторот рече дека се собрало ѓубре во резервоарот и затоа се затнале. Исто така и една дизна ми била заглавена. Последниве месеци полнам плин и од Србија а пред две полнења наполнив и од Босна и Херцеговина.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6831
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1699 на: 25 Април 2018, 12:59:04 pm »
Еве на човек во Србија после менување на мембраните во расплињачата и после неколку месец и неколку илјади километри што му наоѓаат повторно
Еве што има во нашите расплињачи:
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Вторава слика според кажувањата на човекот е после 4 месеци од промената на мембраните:
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Сликиве се од Србија, според кажувањата на човекот, зголемен е процентот на таканаречената смола во плинот, доста е нечист и резултатите се тие.

На самите расплињачи одоздола има како кругче кое се одвртува и во тој случај овие маснотии истекуваат, али проблемот е што откако ке ги испуштите, ке истече се, затворете, по 100 км иста нечистотија се насобрала, треба на секои 100 км да го правите тоа. (ова на загреана расплињача се прави)

И кај мене ради затнат филтер за плин не влечеше без разлика колку и да го отворав вентилот на цревото. Ке дојдеше до една точка, пример задоволува 70% од перформансите што треба да ги задоволува и нејке понатаму.
Кај нас нашите плински мајстори на таквите системи како кај мене што се најобични тоа го решаваат со редуцирање на усисот, лепење селотејпи, ставање шишиња на усисот и да влече воздух само низ тој мал отвор од шишето и така натаму.
Случајно ми текна за филтер за плин (кај мене има само 1 филтер за течна фаза пред расплињача е), беше целиот катран црн и стврднат, не поминуваше ни светлина кога го доближував до сијалица.
Го сменив, го подотворив од тогаш уште малку плинот, колата си влече, пали.

А мембраните коа ги менував, немав волку ѓубре во расплињачата. Дали 30% имав и тоа само од задната страна. А тоа исто така е резултат на тоа што и на расплињачата (за вакуумските, за поновиве незнам) барем на секои 500-1000 км да се отвора едно штрафче што е најдоле и да истекува ваквата маснотија што се насобира. Ретко кој го прави ова.

« Последно менување: 25 Април 2018, 13:04:08 pm FiLo »

Отсутен UrSa1986

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1506
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1700 на: 25 Април 2018, 13:15:23 pm »
Баш вчера ги менував филтрите на плинскиот уред. Наполнив плин и несакаше да префрли на плин, контролерот во кабината пиштеше како да нема плин. Мајсторот рече дека се собрало ѓубре во резервоарот и затоа се затнале. Исто така и една дизна ми била заглавена. Последниве месеци полнам плин и од Србија а пред две полнења наполнив и од Босна и Херцеговина.

Мене така ми правеше исто, во Плимонт ми исчистија едно цевче со федерче, не знам што беше, некој вентил. Имаше ваква нечистотија. Ми рекоа дека не префрла затоа што поради ѓубрето, тој вентил не работел, заглавувал.

Го исчистија и нема проблем од тогаш.

Отсутен Мартин_91

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 463
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1701 на: 28 Април 2018, 19:22:12 pm »
На Пунто мк2 имам плински уред Мимгас. Денес прв пат ми се случи да титне неколку пати од контролерот пред да ја запалам колата, па престана и од како ја запалив уште неколку. Префрли на плин и работеше нормално, како да нема никаков проблем. Пробав пак да ја запалам и пак се случи истото. Сега ја возам на бензин, ама ме интересира некој да не имал вакво искуство, кој ќе ја мисли до понеделник што и е.

Отсутен Roci

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3869
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1702 на: 28 Април 2018, 19:38:50 pm »
Podsetnik za servis deka e dojdeno, vreme za menuvanje na filtrite za tecna i gasna faza, prva prilika odi smeni gi, i ke ti go restartiraat servisniot interval  ;D

Отсутен Мартин_91

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 463
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1703 на: 28 Април 2018, 20:03:13 pm »
Според ова што кажуваш не е ризично да се вози и на плин додека да ја однесам? Ќе ја однесам уште во понеделник, ама ако не завршам работа ќе биде проблем тоа што во вторник треба да одам за Солун.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14720
  • Пудингот на шоферството
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1704 на: 28 Април 2018, 20:04:12 pm »
Mene odkako pocna da titka pominav uste 10Kkm.Nemukaet. ;D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Мартин_91

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 463
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1705 на: 28 Април 2018, 20:47:05 pm »
Хахаха, ми олесни сега. Да се надевам дека нема да поминам и јас толку. 😀

Отсутен Roci

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3869
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1706 на: 28 Април 2018, 23:25:02 pm »
Teraj slobodno ne se plasi ne 10 000km, ama 1000km ne e strasno  ;D

Отсутен tupacan

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 157
    • real-time adult dating
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1707 на: 06 Мај 2018, 19:26:42 pm »
Не знам дали ќе го објаснам проблемот добро, но верувам дека ќе разберете.

Кога одземам гас, колата сецка, т.е. одземањето не е линеарно како нормално, туку засецнува. На бензин го нема овој проблем и е сосем нормално, па претпоставувам дека е до плинот. Исто на забрзување нема никаков проблем.

И уште нешто што е можеби поврзано со ова - пример кога сум во брзина и стиснам кумплуг, обратаите најчесто паѓаат доста побрзо за разлика од кога е на бензин. Дури иде под 500, па се враќа на "нормалните" 600-700 за работа во лер. Пак да напоменам, ова само кога стиснам кумплуг кога сум во брзина, на плин.

Имено, системот е БРЦ, проверен и штелуван пред 3-4000км. Проблемот го имаше и пред и по проверката. Филтри се менувани пред ~10000км.

Идеја?

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10312
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1708 на: 06 Мај 2018, 19:39:56 pm »
Не стискај квачили, не одземај гас :)

Се шегувам, чим била на проверка, пробај, извози 3-400 км само на бензин, потоа пробај на плин, чисто да се отклони сомнеж нешто околу "мапите" да не е.

Отсутен UrSa1986

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1506
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1709 на: 07 Мај 2018, 09:13:08 am »
Не знам дали ќе го објаснам проблемот добро, но верувам дека ќе разберете.

Кога одземам гас, колата сецка, т.е. одземањето не е линеарно како нормално, туку засецнува. На бензин го нема овој проблем и е сосем нормално, па претпоставувам дека е до плинот. Исто на забрзување нема никаков проблем.

И уште нешто што е можеби поврзано со ова - пример кога сум во брзина и стиснам кумплуг, обратаите најчесто паѓаат доста побрзо за разлика од кога е на бензин. Дури иде под 500, па се враќа на "нормалните" 600-700 за работа во лер. Пак да напоменам, ова само кога стиснам кумплуг кога сум во брзина, на плин.

Имено, системот е БРЦ, проверен и штелуван пред 3-4000км. Проблемот го имаше и пред и по проверката. Филтри се менувани пред ~10000км.

Идеја?

Кога ти се сменети свеќиците?