Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2172817 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18300 на: 17 Мај 2017, 21:47:19 pm »
И јаче.

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18301 на: 17 Мај 2017, 21:48:15 pm »
Се убивме од возење 220+ на отворено :)
Се повеќе од 140км на час во Македонија е ризик за себе и сите наоколу.
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30069
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18302 на: 17 Мај 2017, 21:58:04 pm »
Кој рече дека е во Македонија? ;)

Присутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18303 на: 17 Мај 2017, 23:37:26 pm »
Кој мисли дека не се вози 200+ цело време во МК не го следи Ноче на инста :D

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18304 на: 18 Мај 2017, 09:17:27 am »
BMW 530i - возење на отворено, со редовни и долготрајни излети над 220-250 - просек 8.9 до 9.1.

BMW 540i во истите услови, просек од 9.5 до 10.5.

Е аман бе?
Кај мене над 200 стрелката со голо око се гледа како се намалува.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30069
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18305 на: 18 Мај 2017, 09:26:11 am »
Праиме муабет за рута од околу 450 километри. Доста возење низ планински превои (но без тегавење, туку баш мерак правење) и последните 180-200 км на Аутобан со редовно стискање.

Плус, кај тебе моторот е стар 22 години, технологијата 30. Има разлика.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18306 на: 18 Мај 2017, 09:28:11 am »
Баш ќе видам моментална на 200 км/ч во 6 та...али типувам на 15+.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3298
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18307 на: 18 Мај 2017, 09:29:51 am »




Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18308 на: 18 Мај 2017, 09:42:01 am »
Све океј, али веќе ова „ќе почне со производство на електрични автомобили“ ..  10 години како сите произведуваат ама некако слабо..

За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30069
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18309 на: 18 Мај 2017, 09:45:30 am »
Електричните автомобили што во моментов се произведуваат се за и само за пување.

Или ако ти треба електрично количе само за низ град каде би проаѓал помалку од 100 километри на ден. И си спремен да го платиш 30.000 евра.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18310 на: 18 Мај 2017, 09:49:02 am »
....eпизодата со Голфот на Кларксон и елекричното БМВ на Mej.

Плус, кога сите денешни возила би биле електрични не сум баш убеден дека полнењето ќе биде бесплатно, а уште помалку дека истите ќе бидат субвенционирани од државата.

Електричните возила се преодно решение.
Соларните, крајното.

https://sunworksusa.com/blog/are-solar-powears-the-future/


Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18311 на: 18 Мај 2017, 09:58:00 am »
Електричните автомобили што во моментов се произведуваат се за и само за пување.

Или ако ти треба електрично количе само за низ град каде би проаѓал помалку од 100 километри на ден. И си спремен да го платиш 30.000 евра.

и молзење.


(на реална цена на производство која е значително помала од бензинската верзија)

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3298
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18312 на: 18 Мај 2017, 10:02:58 am »
Поентата со електричните возила е во тоа што секој индивидуалец има можност сам да произведува електрична енергија доколку сака.
Соларни фото ќелии, ветерници, био ѓубриво...
Со тоа има начин, преку обновливи извори да произведе струја, и истата да ја користи за возилото и сл.

Кај конвенционалните возила, горивото мора да го купиш, и речиси е невозможно сам да го произведеш.

Таквиот концепт на примена на електрични возила, е поизвесен и главната грижа на нафтените комнапнии е во тоа што неможат да монетизираат толку голем обем од примената на електричните возила како што го прават со конвенционалните горива.

Главната битка во иднина ќе се води во производството на батерии, истите ќе се димензионираат да мора да бидат replacable за да може да се создаде зависност на употребата на електричните возила од некаква суровина.

Според мене главната пречка за масовна примена на електричните возила е отсуството на бизнис модел кој ќе можат да го капитализираат сегашните големи играчи, кои очигледно ќе бидат исфрлени од игра.

Сите водечки производители на автомобили кои што инвестираат во развој, имаат модел и решение на проблемот "електрично возило " само што играта во моментов е диктирана од институции кои што не дозволуваат инстантна револуција на електричните возила.

Секако дека недостасува инфраструктура и модел на логистичко опслужување на електричните возила (станици за напојување, сервис и промена на батерии, складирање на токсични суровини кои ќе се појават заради експлоатација на батериите и сл.). Но, мислам дека овој проблем е повеќе бирократски на ниво на институции, а не проблем на производителите.

Штом ќе започне масовно производство на електричните возила, цената драстично ќе им се намали.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11061
  • Ќybriт Pro Max
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18313 на: 18 Мај 2017, 11:24:33 am »
BMW 530i - возење на отворено, со редовни и долготрајни излети над 220-250 - просек 8.9 до 9.1.

BMW 540i во истите услови, просек од 9.5 до 10.5.

Ја кога пишував тука дека единствена предност на дизел вс бензин БЕШЕ потрошувачката на гориво, ви мислевте тролам
ебаго

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18314 на: 18 Мај 2017, 11:25:22 am »
Чекај, чекај. Сеа лошко ќе те нарече лажго...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.