Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2172962 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18240 на: 16 Мај 2017, 11:41:19 am »
Затоа постои аутоматик, за да не е ручно.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10576
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18241 на: 16 Мај 2017, 12:44:03 pm »
Не, збророт ми беше дека да хефташ било каква е поарно од никаква :) демек поарно дизел или бензин него пешки на дождов :)
Е некој во тек каков сооднос имаат kw/kg дизел/бензин? Мислам дека е многу битно да е лесна колата во градска средина за потрошња.... За подолги релации друга приказна.

Отсутен Klen

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2327
  • Продавам течност за жмигавци
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18242 на: 16 Мај 2017, 12:47:44 pm »
Дизелот е секогаш потежок, мора да биде направен од челик и камења за да го издржи притисокот на супериорното гориво кога се самозапалува.
Замисли да си кола и да ти вградат плин :(
Попрво оди кај некој дома во гаража него во М Кар поголеми ти се шансите да си ја средиш колата

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11061
  • Ќybriт Pro Max
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18243 на: 16 Мај 2017, 13:00:48 pm »
Cekame na slednata sovrsena kola od corsa do a3

Мартинчо е мал, не ја памти најбрзата кола на велешко :D


штета ги избришал :(

Во ред, кршам мраз и поставувам мерила на форумов  :)




Дизел 66 кс, 1050 кг, со двајца вкола:
60-100 4та: 9 секунди
80-120 5та: 14 секунди




Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10576
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18244 на: 16 Мај 2017, 14:45:08 pm »
Дизелот е секогаш потежок, мора да биде направен од челик и камења за да го издржи притисокот на супериорното гориво кога се самозапалува.
Сепак може да се накрца со коњчиња и да се подобри соодносот,  не знам до кои степен.
За ќеф, од мое гледиште,  да бензин, од  практични причини дизел. Што сум се возел и што сум возел дизел/бензин со слични перформанси праи ќеф бензинот, ама па по ефтин е дизелот. И за низ град мислам ќе се испадне поефтин дизелот.

Отсутен Klen

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2327
  • Продавам течност за жмигавци
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18245 на: 16 Мај 2017, 15:08:32 pm »

Некои дизели доаѓаат со куршум и цигара :D
Замисли да си кола и да ти вградат плин :(
Попрво оди кај некој дома во гаража него во М Кар поголеми ти се шансите да си ја средиш колата

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18246 на: 16 Мај 2017, 15:49:06 pm »

штета ги избришал :(

Во ред, кршам мраз и поставувам мерила на форумов  :)


Дизел 66 кс, 1050 кг, со двајца вкола:
60-100 4та: 9 секунди
80-120 5та: 14 секунди



Супериорност се осеча.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34292
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18247 на: 16 Мај 2017, 19:49:07 pm »
И за низ град мислам ќе се испадне поефтин дизелот.

Дизелот никако не може да биде поекономичен во град од бензинецот.
НА бензинецот не му се затиња egr, Turbo, zamaec, izduv, pumpa, dizni, servis, ekoloski taksi, gabarit, zatinjanje filtri, mrznenje gorivo i ostali sranja sto go jadat dizelot kao superiorna tehnologija

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18248 на: 16 Мај 2017, 21:24:47 pm »
Кога е закажано примопредавањето во музејот на Ауди? Пофалена кола неам начекано... откако се врткаше едно Љунда и30 ако ви текнува...

Незнам како дозволувате да ви ги перат мозоците ;D


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18249 на: 16 Мај 2017, 21:26:59 pm »
И за низ град мислам ќе се испадне поефтин дизелот.

Дизелот никако не може да биде поекономичен во град од бензинецот.
НА бензинецот не му се затиња egr, Turbo, zamaec, izduv, pumpa, dizni, servis, ekoloski taksi, gabarit, zatinjanje filtri, mrznenje gorivo i ostali sranja sto go jadat dizelot kao superiorna tehnologija

Леле миленце, како си го начука. Има да мењаш егр, турбо, замаец, издув, пумпа, дизни, сервис, еколошки такси, габарит, филтри и остали срања има да ти се случуваат  :o
Tи си луд човече што купи канта на која треба сето тоа да и се менува ;D

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34292
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18250 на: 16 Мај 2017, 23:08:27 pm »
Дизел е, мој ли е твој ли е не е битно. Битно е срање за во град. После мораш лошко да измислуваш прикаски како бил најдобар тој дизел, како помалце трошел во град од отворено. Сето тоа си оди заедно.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10576
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18251 на: 16 Мај 2017, 23:51:44 pm »
Е сега в град дека троши помалце него на отворено. Што знам, изминативе 6-7 год ни егр сум чистел, ни бошот имаше проблем, ни ауспухот ни ламела ни бутур т.е. кога ја зедов и направив комплет сервис со сите тие работи т.е. нова ламела, зачистување на егр/усис предихтување на бош итн... и до сега сум немал проблем. Па за 6 години не верувам дека ни на бензин нема да испадне некој дефект, бобина кабли свеќици пумпа дизни(т.е. инџектори) или слично.
Имам читано(може на форумов) дека турбо се зезнуе ако ја возиш на подолг пат и да ја изгасиш одма, наводно се лепи уљето на осовините од турбото, па треба да ја оставиш 2-3 минути да работи в место да се излади осовината. Без разлика бензин/дизел.

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18252 на: 17 Мај 2017, 08:04:49 am »
Миле има температура изгледа. :)
Миле, тоа се случува со коли кои имаат над 250,000 км кои не биле одржувани. МеЖутоа има решење и за тоа, се вика egr/dpf off.
МеЖутоа, само неедуциранa раја ко у МК купуе дизел кола за градска вожња.
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18253 на: 17 Мај 2017, 11:55:19 am »
Спoред фoрумaшите штo вoзaт нa плин кaде имa нaјдoбaр/нaјквaлитетен плин вo скoпје ?

Јас на калосот имав Ловато 2 и од ставање на Насгас ми се запуши Матрикс дизната па сменив цело куќиште т.е. сите дизни за 200евра. Пак ставав кај стигнам пак сменив дизни. Зборуваме за 2 пати менување на оригинал италијански Ловато дизни систем Матрикс. Со редовно одржување на мембраните и филтри на 10 000км
Потоа прашав 10 плинари и сите ми рекоа Макпетрол и ништо друго.
Инаку на плин возам 15 години :)


само наплин му е мајката

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18254 на: 17 Мај 2017, 11:59:18 am »
Zdravo Plimont,
Molam ako moze info kakov plinski ured preporacuvate za honda civic 1.8 benzin 4 vrati limuzinska verzija made in japan.
Kolata ima izminato 105.000km, 2008 godiste i raboti besprekorno.
Dali preporacuvate da se vgradi sistem za podmackuvanje na ventilite?
Spored vase iskustvo dali/kolku stradaat lezistata na ventilite na ovoj motor?

Nasa preporaka e da se vgradi eden od uredite na Landirenzo, vo kombinacija so torusen rezervoar i dozator so aditiv za doplnitelna zastita na ventilite. Cenata na Landi Omegas Evo vo ovaa kombinacija e 610 evra, a cenata na Landi Omegas 3.0 e 680 evra. kako varijanta so poniska cena mozeme da Vi go ponudime Emmegas, so cena od 420 evra.
Za ova vozilo predvideno e da se postavi dozator so aditiv za dopolnitelna zastita na ventilite, koj ima preventivna uloga vo sprecuvanje na nivno pogolemo zagrevanje pri funkcioniranje na motorot na plinski pogon. kaj Honda 1.8 opasnosta od pregrevanje na ventil e minimalna, no sepak postoi. Voobicaeno na site vozaci na japonski vozila se dava preporaka da se izbegnuva vozenje nad 4000 vrtezi na otvoren pat na dolgi relacii, koga i uslovite za pregrevanje se poizrazeni.
Pretpostavuvam deka kako multipoint podmackuvanje na ventili podrazbirate elektronski dozatori. Nivnata cena se dvizi od 65 do 120 evra.
хонда на 4000рпм оди 95кмх, има да се потсмират малце тркачиве. 

само наплин му е мајката

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need