Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1886436 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16080 на: 20 Февруари 2016, 11:14:14 am »
Од кај ги измисли триве иљади? :)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16081 на: 20 Февруари 2016, 11:14:49 am »
Плимонт ги кажа во неговата тема. Баш коректно од нивна страна.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10948
  • 430i
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16082 на: 20 Февруари 2016, 11:26:20 am »
Поисплатливо е да се вози на бензин. И без плинскиот уред се доволно економични.

Дизељот и кај најдобрите:

http://www.roadandtrack.com/new-cars/car-technology/news/a28228/now-mercedes-is-being-sued-over-alleged-emissions-cheating-diesels/

Во оваа година ќе излезат лајната на површина.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16083 на: 20 Февруари 2016, 11:41:10 am »
Охохохо, мери кристмасс. Возиш канцероген трактор и го загадуваш скопје 1000 пати повеќе отколку некој што вози обична косилица.

http://europe.autonews.com/article/20131128/ANE/131129865/new-gasoline-engines-emit-1000-times-more-particles-than-predecessors-
http://www.transportenvironment.org/press/new-petrol-engines-cause-more-air-pollution-dirty-diesels
http://www.ibtimes.com/new-gasoline-engines-might-be-more-fuel-efficient-tuv-nord-study-suggests-they-emit-1489934

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16084 на: 20 Февруари 2016, 11:47:27 am »
Тси против Тди по моите пресметки испаѓа 10000 денари годишно разлика. Поефтин е дизелот годишно алл тингс консидрд. Гориво за 800км месечно, регистрација и сервис. Точно ми излезе така.

Значи со други зборови: ако се купени 3000евра разлика рецимо 17000, 20000 евра. А за 6 години рецимо се продадат за 7000 и 9000 тогаш ќе си тачно на исто.

Ова секако земено со потрошувачка од хонест џон и крената за 40% на колите за да се добие 8.2 за бензинецот и 7.1 за дизелот. А сервисите и давачките од твојата и од класниот колата.

Разликата ќе ја направат само продажната цена после користењето и одржувањето на колата во што е можно подобра визуелна состојба.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16085 на: 20 Февруари 2016, 12:18:19 pm »
Со таа мала километража рачунај и турбо и ланче кај ТСИ ПОСЛЕ гарантен рок, кој ќе те коштаат 200.000 денари.
Ламбди сонди и бобини на секои 100к редовна промена (600 евра)

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16086 на: 20 Февруари 2016, 12:22:21 pm »
Марјан вади 8 просек, јас вадам 5.3.  Правам 20.000 годишно.  Toа е грубо 40.000 наспроти 90.000 денари годишно. 50.000 денари разлика годишно.
Во 10 години тоа се 500.000 денари разлика само преку потрошувачка.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10948
  • 430i
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16087 на: 20 Февруари 2016, 12:29:17 pm »
Охохохо, мери кристмасс. Возиш канцероген трактор и го загадуваш скопје 1000 пати повеќе отколку некој што вози обична косилица.

http://europe.autonews.com/article/20131128/ANE/131129865/new-gasoline-engines-emit-1000-times-more-particles-than-predecessors-
http://www.transportenvironment.org/press/new-petrol-engines-cause-more-air-pollution-dirty-diesels
http://www.ibtimes.com/new-gasoline-engines-might-be-more-fuel-efficient-tuv-nord-study-suggests-they-emit-1489934

Бројот на линкови не ја зголемува тежината на суштината на напишаното. Истата вест е во трите линка, ископирана, со ист датум од пред 2,5 години.
И многу е површно напишана како за „студија“.

И да има вистина во напишаното, за 2,5 години требало да има соодветни санкции, а до денес јас не сум сретнал. Дизел сандалот се појави лани во Септември и веќе има последици.


Со таа мала километража рачунај и турбо и ланче кај ТСИ ПОСЛЕ гарантен рок, кој ќе те коштаат 200.000 денари.
Ламбди сонди и бобини на секои 100к редовна промена (600 евра)


не е 200.000 ден. можеш и подобро ;)
И сега јас треба да ги спомнам мафови, дизни, турбини, пдф-а кај дизелашите така?

Марјан вади 8 просек, јас вадам 5.3.  Правам 20.000 годишно.  Toа е грубо 40.000 наспроти 90.000 денари годишно. 50.000 денари разлика годишно.
Во 10 години тоа се 500.000 денари разлика само преку потрошувачка.

твоите 5.3 во мојот случај нема да бидат 5.3
моите 8, во твој случај нема да бидат 8.
Математикава, Груевски


Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16088 на: 20 Февруари 2016, 12:29:43 pm »
Ако сакате да го вметнеме и сервисот. Пошто сам си бирам и масло и филтри, сервисот на масло и сите филтри ме кошта околу 5000 денари.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3254
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16089 на: 20 Февруари 2016, 12:32:54 pm »
Марјан и ЛошиПатишта, споредбиве ги правите на исти возила?

Купени на ново, експлоатирани од прв сопственик од 0км?



Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16090 на: 20 Февруари 2016, 12:41:50 pm »
Охохохо, мери кристмасс. Возиш канцероген трактор и го загадуваш скопје 1000 пати повеќе отколку некој што вози обична косилица.

http://europe.autonews.com/article/20131128/ANE/131129865/new-gasoline-engines-emit-1000-times-more-particles-than-predecessors-
http://www.transportenvironment.org/press/new-petrol-engines-cause-more-air-pollution-dirty-diesels
http://www.ibtimes.com/new-gasoline-engines-might-be-more-fuel-efficient-tuv-nord-study-suggests-they-emit-1489934

Бројот на линкови не ја зголемува тежината на суштината на напишаното. Истата вест е во трите линка, ископирана, со ист датум од пред 2,5 години.
И многу е површно напишана како за „студија“.

И да има вистина во напишаното, за 2,5 години требало да има соодветни санкции, а до денес јас не сум сретнал. Дизел сандалот се појави лани во Септември и веќе има последици.


Како што имаше санкции за дизелот за кој се знаше официјално пред 2 години, а неофицијално отсекогаш? Има уште многу повеќе линкови и пдф документи и анализи кои го докажуваат истото, побарај и прочитај си. Проблемот е до директното вбризгување. МПИ го немаше тој проблем.


Со таа мала километража рачунај и турбо и ланче кај ТСИ ПОСЛЕ гарантен рок, кој ќе те коштаат 200.000 денари.
Ламбди сонди и бобини на секои 100к редовна промена (600 евра)


не е 200.000 ден. можеш и подобро ;)
И сега јас треба да ги спомнам мафови, дизни, турбини, пдф-а кај дизелашите така?
Прашано во порше скопје. Повели увери се сам. Отприлика, по 100.000 денари комплет турбо и коплет ланче. Дури едното беше 120.000 не ми текнува кое.
Дизелот не е манлија како новиве неиспитани бензинци. Досега немам сменето ниту една бош пумпа, ни инџектор ни турбо ни греач. Еднаш затнав еден егр вентил превентивно и тоа беше се. Да чукнам во дрво.


Марјан вади 8 просек, јас вадам 5.3.  Правам 20.000 годишно.  Toа е грубо 40.000 наспроти 90.000 денари годишно. 50.000 денари разлика годишно.
Во 10 години тоа се 500.000 денари разлика само преку потрошувачка.

твоите 5.3 во мојот случај нема да бидат 5.3
моите 8, во твој случај нема да бидат 8.
Математикава, Груевски


Што е груевски математика овде? Тебе ти троши просек 8. Во тоа се уверивме од 100те лог фајла што ни ги праќаш редовно. Мојата троши 5.3. Што е грешката?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16091 на: 20 Февруари 2016, 12:43:01 pm »
Марјан и ЛошиПатишта, споредбиве ги правите на исти возила?

Купени на ново, експлоатирани од прв сопственик од 0км?




Уште полошо, неговото е ново моето е старо. Јас би требало да имам милион кварови теоретски, затоа што купив стар дизел, нели на форумот тоа значи дека си направил катастрофа.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16092 на: 20 Февруари 2016, 12:50:30 pm »
5.3 потрошња не оди со 8. Потрошњите реков се земени од Honest John и им додадов 40% за да стигнам до нашите стилови и услови на возење. И добив 7.1 на дизелот што ми е верифицирана бројка од класниот, а 8.2 е објавена и од марјанот кај неговата кола. Значи точни ми се пресметките за потрошувачка. Според поголема статистика на хонест џон.

За 6 години од нова не би требало да има проблем колата. Е сега пропратни сервиси и замени се дискутабилни. Тука има простор веќе за дискусија.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3254
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16093 на: 20 Февруари 2016, 12:54:19 pm »
Марјан и ЛошиПатишта, споредбиве ги правите на исти возила?

Купени на ново, експлоатирани од прв сопственик од 0км?




Уште полошо, неговото е ново моето е старо. Јас би требало да имам милион кварови теоретски, затоа што купив стар дизел, нели на форумот тоа значи дека си направил катастрофа.


Тука е заебот.

Твоето возило е старо. Сите детски болести ги платил и сервисирал претходниот сопственик. Споредбата со новото возило на Марјан што треба да има детски болести, а ги нема, е нерелевантна.

Турбо бензинците со директно вбризгување денес, се на исто рамниште каде што беа турбо дизелите пред 15-20 години кога беа нови како масивна комерцијална технологија.

Тоа значи самиот концепт на турбо дизел веќе е одработен 15-20 години, елиминирани се детските болести и моментално на хартија е подобар од турбо бензинец.

Дали турбо дизелите со директно вбризгување беа безгрешни? Какви им беа перформансите? Зашто пред 15 години немаше ТДИ со 1.4 кубика во кола од 1.5 тон? Зашто денес покрај сите "маани" и аномалии може да сретнеш турбо бензинец од 1.0 кубика во Форд Фокус, Голф и сл...

Зашто ако ТДИ концептот е добар и генијален, не направат мотор од 1,0 кубика за Голф, Форд Фокус и сл. Ќе трошат по 2 литри дизел нели?


Присутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10948
  • 430i
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16094 на: 20 Февруари 2016, 12:59:40 pm »
Како што имаше санкции за дизелот за кој се знаше официјално пред 2 години, а неофицијално отсекогаш? Има уште многу повеќе линкови и пдф документи и анализи кои го докажуваат истото, побарај и прочитај си. Проблемот е до директното вбризгување. МПИ го немаше тој проблем.

Што е резултатот оваа вест стара 2,5 години?


Прашано во порше скопје. Повели увери се сам. Отприлика, по 100.000 денари комплет турбо и коплет ланче. Дури едното беше 120.000 не ми текнува кое.
Дизелот не е манлија како новиве неиспитани бензинци.

1. Не се менува турбо и ланче. Одредена серија 1.2TSI имаа проблем со турбините, односно дихтунг на турбината, а сервисот доколку не е во гарантен рок беше околу 600 евра (ца. 36.600 ден.). Од друга страна, проблемот со ланчето го имаат најмногу 2.0TSI и дел од 1.4TSI. Санацијата (доколку не е признаено во сервис ) е околу 1.100 евра (ца. 65.000 ден.). Не е проблем ланчето, туку затегачот на ланчето. Истиот проблем кој владее во BMW 2.0 дизел, Mini итн. Овие двете во комбинација јас до сега не сум сретнал (прочитал) некој да ги менува.

2. Кој дизел? 1.6TDi?  :D

Досега немам сменето ниту една бош пумпа, ни инџектор ни турбо ни греач. Еднаш затнав еден егр вентил превентивно и тоа беше се. Да чукнам во дрво.

Досега ниту јас немам сменето ни турбина, ни ланче, ни свеќица. Да чукнам во дрво.


Што е груевски математика овде? Тебе ти троши просек 8. Во тоа се уверивме од 100те лог фајла што ни ги праќаш редовно. Мојата троши 5.3. Што е грешката?

Грешката е:
1. Различно возило.
2. Различен стил на возење.
3. Различни меѓудестинации врз основа на кои е изваден просекот.