Првпат на форумот? Добредојдовте, и погледнете ги правилата!CARclub.mk е достапен и на Facebook како и на Twitter!
Вкупно гласови: 410
Кој сака нека вози на плин, јас никогаш повеќе такво губре не ставам.
Да се вратиме на она што е битно, а битното е дека новите бензинци се чадалници и загадуваат стотици пати повеќе од декларираното, а побитно, повеќе од дизло. Твој коментар за ова?
Знам дека имаш малотражен турбо бензинец со голема турбо дупка, следам форум, честитки, создравје да си го возиш
А во пракса така е? Пошто одамна ми е раскрстено со она што го пишува на хартија. По дефиниција: мал мотор+голема моќност=турбо дупка. Треба уште едно-две турба за да заличи на мотор
Такво се точи тука по регионов... али луѓето си сакаат дизелчиња, што да се праи (Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
За реално, или ќе треба да пробаш (со задоволство би се провозиле), или некое видео да снимам (не сум снимил со 159 ништо интересно, срам да ми е)...
Јас потврдувам дека Алфата на Симо иде одлично, и има скоро незабележително мала турбо-дупка. Со задоволство ќе му ја купам за 4000 евра за 3-4 години.
По дефиниција: мал мотор+голема моќност=турбо дупка. Треба уште едно-две турба за да заличи на мотор
Уште нешто е сменето денес кај бензинците, нов тренд е да имаат долги брзини исто како кај дизелите заради помала потрошувачка, и бендот на вртежи е намален. Пример кај 1.2 тси 85 снагата осетно ја снемува над 4000рпм, а под 2000 не влече,
Овие итаљаниве не играат на таа карта...