Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1832729 пати)

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4986
  • The Spartan General
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16020 на: 04 Јануари 2016, 10:06:42 am »
Кој сака нека вози на плин, јас никогаш повеќе такво губре не ставам.

Не гледај што зборува Македонец, гледај што прави. Од зборување куќа не се растура.  ;D ;D
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16021 на: 04 Јануари 2016, 10:25:09 am »

Да се вратиме на она што е битно, а битното е дека новите бензинци се чадалници и загадуваат стотици пати повеќе од декларираното, а побитно, повеќе од дизло. Твој коментар за ова?


Па уште не сум видел дека загадуваат стотици пати повеќе од декларираното. Ако ги погледнеш еуро 5/6 нормите, прилагодени се за DI бензинците, со додавање на одредена ставка за ПМ честици која не е веќе 0, како во еуро 4 нормите.  Башка, да не зборувам што дизелашките норми се раководат со превара, односно собирање на ѓубрето во ДПФ и понатаму исфрлање кај што треба и нетреба (демек на отворено со одредена брзина да се прочистел/регенерирал дпф-от)

Мој коментар: Си купив Di турбо бензинец , се кладам дека помалце ѓубре фрла од соодветно моќен дизел. ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16022 на: 04 Јануари 2016, 10:42:51 am »
Знам дека имаш малотражен турбо бензинец со голема турбо дупка, следам форум, честитки, создравје да си го возиш ;)


Не си видел, никој не видел.  Исто како со дизел гејтот, никој не беше видел. Едно е на хартија друго во пракса. На хартија се безгрешни, но во пракса не се. Се надевам сето ова ќе излезе на виделина, и нема да биде скриено под черга.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16023 на: 04 Јануари 2016, 10:56:01 am »
Знам дека имаш малотражен турбо бензинец со голема турбо дупка, следам форум, честитки, создравје да си го возиш ;)


Па на 1400 рпм имам преку 200Nm, a na 1800 веќе сум блиску до максимумот. И да имам дупка, некако стално ја заобиколувам, не сум успеал да упаднам у неа ;)


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16024 на: 04 Јануари 2016, 11:37:12 am »
А во пракса така е? Пошто одамна ми е раскрстено со она што го пишува на хартија.  По дефиниција: мал мотор+голема моќност=турбо дупка. Треба уште едно-две турба за да заличи на мотор ;)

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16025 на: 04 Јануари 2016, 11:44:52 am »
А во пракса така е? Пошто одамна ми е раскрстено со она што го пишува на хартија.  По дефиниција: мал мотор+голема моќност=турбо дупка. Треба уште едно-две турба за да заличи на мотор ;)

Доста е и ова едно :) За две турба би сакал мотор со 2.9l, v6 распоред и 510кс. Со три турба нека си се занимаваат дизелите, пошто малку им е едно/две :)

За реално, или ќе треба да пробаш (со задоволство би се провозиле), или некое видео да снимам (не сум снимил со 159 ништо интересно, срам да ми е)...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29523
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16026 на: 04 Јануари 2016, 11:48:59 am »
Јас потврдувам дека Алфата на Симо иде одлично, и има скоро незабележително мала турбо-дупка. Со задоволство ќе му ја купам за 4000 евра за 3-4 години. ;D

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16027 на: 04 Јануари 2016, 12:16:07 pm »
Такво се точи тука по регионов... али луѓето си сакаат дизелчиња, што да се праи :)


(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Точно, многу е лоша нафтата кај нас, а парафинов особено се приметува на температури под -10 степени.
Бидејќи дизел си сипувам од туби ќе ти кажам за  лани како беше кога беше најладно (околу -15 мислам).
Од летната нафта кога почнав да сипувам од туба од 20л после исипани да речеме 12-13л почнува полека да тече и тоа белото, парафинот. Во зимската парафинот е сосема малку, во последните 4-5л е присутен.
Оваа година сеуште не сум налетал на нафта со одвоен парафин, можеби дека немало неки големи студови па не останува на дното.


Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16028 на: 04 Јануари 2016, 12:40:12 pm »
За реално, или ќе треба да пробаш (со задоволство би се провозиле), или некое видео да снимам (не сум снимил со 159 ништо интересно, срам да ми е)...

Може и двете. Направи едно видео за почеток.

Јас потврдувам дека Алфата на Симо иде одлично, и има скоро незабележително мала турбо-дупка. Со задоволство ќе му ја купам за 4000 евра за 3-4 години. ;D

Браво за Фиат штом успеале да го средат моторов. 

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6633
  • Бенве сие бенве
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16029 на: 04 Јануари 2016, 14:32:16 pm »
Имаат газдите кај што работам БМВ 7 3,0д 380 000км и нема никаков дефект, познавам и други луѓе задоволни од тој мотор.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7687
  • Хорска Секција
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16030 на: 05 Јануари 2016, 12:25:57 pm »
По дефиниција: мал мотор+голема моќност=турбо дупка. Треба уште едно-две турба за да заличи на мотор ;)
Оваа „дефиниција“ е поточна за турбо-дизел моторите, а особено оние постари со турбина без варијабилна геометрија. Кај бензинците е помалку изразена „дефиницијава“ затоа што бензинците имаат поголем опсег на вртежи и работат на повисок обрт (тоа што кај дизел е 1500 вртежи кај бензинецот е 2200). Па така дупка на 1500 вртежи со турбо-бензинец практично не се осеќа бидејќи крузањето се одвива од 2000 вртежи па натаму, ама кај турбо-дизел каде крузањето почнува од 1400 и те како ќе се осеќа дупката.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16031 на: 05 Јануари 2016, 12:43:29 pm »
Уште нешто е сменето денес кај бензинците, нов тренд е да имаат долги брзини исто како кај дизелите заради помала потрошувачка, и бендот на вртежи е намален. Пример кај 1.2 тси 85 снагата осетно ја снемува над 4000рпм, а под 2000 не влече,

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4986
  • The Spartan General
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16032 на: 05 Јануари 2016, 12:47:11 pm »
Уште нешто е сменето денес кај бензинците, нов тренд е да имаат долги брзини исто како кај дизелите заради помала потрошувачка, и бендот на вртежи е намален. Пример кај 1.2 тси 85 снагата осетно ја снемува над 4000рпм, а под 2000 не влече,


Тоа по модерно се вика рафинирање.  ;D ;D
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16033 на: 05 Јануари 2016, 12:51:44 pm »
Уште нешто е сменето денес кај бензинците, нов тренд е да имаат долги брзини исто како кај дизелите заради помала потрошувачка, и бендот на вртежи е намален. Пример кај 1.2 тси 85 снагата осетно ја снемува над 4000рпм, а под 2000 не влече,


Овие итаљаниве не играат на таа карта...


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4986
  • The Spartan General
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16034 на: 05 Јануари 2016, 12:53:23 pm »
Овие итаљаниве не играат на таа карта...

Итаљанец е сѐ, само рафиниран, не.  ;D
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.